Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

VIP Generator


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
266 odpowiedzi w tym temacie

#201 Snajperovsky

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: -1
Mniej niż zer0.

  • Postów:11
  • Imię:Daniel
  • Lokalizacja:Piekary Śląskie
Offline

Napisano 25.03.2013 14:40

Naprawi ktoś w kompilacji ten bład?
Ponieważ działało a nagle nie działa to.
Bład występuje przy wyborze ceny za zestaw..
vip.sma(71) : error 017: undefined symbol "cs_get_user_money"
vip.sma(81) : error 017: undefined symbol "cs_get_user_money"
vip.sma(85) : error 017: undefined symbol "cs_set_user_money"

  • +
  • -
  • 0

#202 Tomkowic

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:53
  • GG:
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Tomkowice
Offline

Napisano 28.03.2013 02:01

Cały raz staram się zrobić VIPA poprzez generator.
Ustawiam mu:
Punkty kamizelki (AP) co rundę max 150,
Dodawanie dolarów 1000$ co rundę,
Darmowe Defuse Kit i Noktowizor,
Informacje o vipie w motd ( komenda /vip ),
Pokazuj vipy online na komendę,

Jedyną działającą funkcją jest pokazywanie vipa na komende i informacje w motd.
(28.03.2013 02:21):
W jaki sposób odczytujesz uprawnienia vipa?

  • +
  • -
  • 0

b_350_20_6699FF_000000_FFFFFF_000000.png - 193.33.177.10:27015 = Gwarancja świetnej zabawy =

b_350_20_6699FF_000000_FFFFFF_000000.png - NaIbizie.pl = Publiczny darmowy serwer TeamSpeak! =


#203 Tomkowic

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:53
  • GG:
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Tomkowice
Offline

Napisano 28.03.2013 16:02

z pliku users.ini
  • +
  • -
  • 0

b_350_20_6699FF_000000_FFFFFF_000000.png - 193.33.177.10:27015 = Gwarancja świetnej zabawy =

b_350_20_6699FF_000000_FFFFFF_000000.png - NaIbizie.pl = Publiczny darmowy serwer TeamSpeak! =


#204 Raen

    Wszechwiedzący

  • Power User

Reputacja: 158
Profesjonalista

  • Postów:536
  • GG:
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:......
Offline

Napisano 28.03.2013 22:25

Proponuję dodać aby przy dodawaniu granatów na początku rundy dodać wybór czy dodawać na mapach aim/awp/fy itp. czy też nie ;)
Pomogło by to ludziom, ostatnio sam z tym miałem problem a tu będą mieli gotowe.
  • +
  • -
  • 0

angel-little.png


#205 sebul

    Godlike

  • Junior Admin

Reputacja: 2016
Godlike

  • Postów:5411
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Ostrołęka
Offline

Napisano 28.03.2013 23:12

Proponuję dodać aby przy dodawaniu granatów na początku rundy dodać wybór czy dodawać na mapach aim/awp/fy itp. czy też nie ;)
Pomogło by to ludziom, ostatnio sam z tym miałem problem a tu będą mieli gotowe.

To już lepiej by było każdą opcję robić na cvar i wtedy każdy by sobie ustawiał vipa na każdej mapie jakby chciał, bo w pluginie nie powinno być miejsca na takie coś jak to Ty zrobiłeś (widziałem ten temat).
  • +
  • -
  • 1
Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo
Generator tabeli expa - aż do 103600 poziomu

#206 Gość_21977_*

  • Autor tematu
  • Gość

Reputacja: 0

Offline

Napisano 28.03.2013 23:21

Coś takiego, jak zrobił Raen na pewno nie będzie miało miejsca, skoro mamy możliwość konfiguracji cvarów dla poszczególnych map, bądź ich prefixów.
Postaram się dodać możliwość tworzenia cvarów oraz ich nazw zamiast określania wartości stałej przy każdej z opcji (oraz poprawić ten błąd z warunkiem pieniędzy w menu).

#207 aka.Kamil

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:29
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Rumia
Offline

Napisano 29.03.2013 02:08

Witam mam problem z generatorem, otóż zrobiłem menu vipa i wszytko działa prawidło, ale pierwsze menu nie dodaje M4A1. Na pewno zrobiłem wszystko dobrze, ponieważ sprawdzałem kilka razy oto kod sma:

Załączone pliki


Użytkownik aka.Kamil edytował ten post 29.03.2013 02:08

  • +
  • -
  • 0

#208 speedkill

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 1570
Godlike

  • Postów:2733
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Prudnik
Offline

Napisano 29.03.2013 09:00

if(get_user_team(id)==2){
	StripWeapons(id, Primary);
	give_item(id, "weapon_m4a1");
	give_item(id, "ammo_556nato");
	weapon_id=find_ent_by_owner(-1, "weapon_m4a1", id);
	if(weapon_id)cs_set_weapon_ammo(weapon_id, 30);
	cs_set_user_bpammo(id, CSW_M4A1, 90);
}

Broń ma dostać vip, który jest antyterrorystą, podczas sprawdzania byłeś w CT?

  • +
  • -
  • 0

If you can dream it, you can do it.


#209 Raen

    Wszechwiedzący

  • Power User

Reputacja: 158
Profesjonalista

  • Postów:536
  • GG:
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:......
Offline

Napisano 29.03.2013 09:03


Proponuję dodać aby przy dodawaniu granatów na początku rundy dodać wybór czy dodawać na mapach aim/awp/fy itp. czy też nie ;)
Pomogło by to ludziom, ostatnio sam z tym miałem problem a tu będą mieli gotowe.

To już lepiej by było każdą opcję robić na cvar i wtedy każdy by sobie ustawiał vipa na każdej mapie jakby chciał, bo w pluginie nie powinno być miejsca na takie coś jak to Ty zrobiłeś (widziałem ten temat).


Dla mnie ważne jest że wszystko działa jak należy i nie sypie błędami ;) Ale jak masz lepsze rozwiązanie to podziel się ze mną, chętnie sprawdzę :P
  • +
  • -
  • 0

angel-little.png


#210 GlebaBocie

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:5
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 29.03.2013 09:28

Coś z Tym generatorem jest nie tak.

Gdy robię VIP'a

-od 1 rundy 1HE 2FB 1SG
-od 3 rundy Menu z Broniami
1.Wez AK47+Deagle
2.Wez M4A1+Deagle
-za zwykle zabicie 5hp za HS 10hp max może mieć 125hp
-CT ma Defa
-TT i CT ma 100 AP od 3 rundy
-VIP na Flagę T
-VIP przed Nickiem na say
-VIP.txt

Nie daje mi w TT jak jestem M4A1 a ustawiam, żeby dawało w menu i tego M4 nie daje.
wie ktoś może jak to naprawić ?

#211 aka.Kamil

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:29
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Rumia
Offline

Napisano 29.03.2013 12:35

speedkill, zaznaczyłem aby kazdy mógł CT i T broń M4A1.

@up
Mam to samo, a wszystko zaznaczam dobrze.
  • +
  • -
  • 0

#212 Makale

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 12
Początkujący

  • Postów:231
  • Lokalizacja:Płock
Offline

Napisano 01.04.2013 22:04

Po zmartwychwstaniu w scoreborad jest napis DEAD oraz radaru brak.
(29.04.2013 23:30):
Poprawione

  • +
  • -
  • 0

Poszukuję: serwerów do sieci, grafika do sieci oraz kilku stron WWW (prywatnych), adminów na serwery, itp.

Szukasz zajęcia na wolne chwile ? Pisz !

b_350_20_5A6C3E_383F2D_D2E1B5_2E3226.png

Zapraszam !


#213 CSKyniu

    Życzliwy

  • Zbanowany

Reputacja: -1
Mniej niż zer0.

  • Postów:20
  • Imię:*****
  • Lokalizacja:Kraków
Offline

Napisano 01.04.2013 22:24

A ja chciałem zgłosić problem generatora. Otóż przy tworzeniu menu wpisuję wszystko, wybieram jakieś tam poszczególne bronie. Następnie zaznaczam je, aby były aktywne w menu. Wszystko robię poprawnie, a mimo to po kompilacji zawsze jedna z broni nie chce być wybrana, kiedy pozostałe działają poprawnie. Co z tym zrobić?

Witam. Dziś chciałem zgłosić problem odnoszący się do generatora VIPów.
Otóż przy tworzeniu menu wpisuję wszystko, wybieram jakieś tam poszczególne bronie. Następnie zaznaczam je, aby były aktywne w menu. Wszystko robię poprawnie, a mimo to po kompilacji zawsze jedna z broni nie chce być wybrana, kiedy pozostałe działają poprawnie. Co z tym zrobić?
Próbowałem zrobić wszystko na nowo, dokładnie tak samo, to znowuż inna nie działała.

Pozdrawiam i proszę o odpowiedź.

#214 4M4ToR

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 8
Nowy

  • Postów:79
  • GG:
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:Świnoujście
Offline

Napisano 23.04.2013 20:59

Witam. Tak jak w Temacie [mam problem z generatorem vipa] . Nie wiem jak korzystać z Chatu dla Vipa . Z góry Thx Daje + za każdy


Odświeżam
  • +
  • -
  • 0

#215 Gość_21977_*

  • Autor tematu
  • Gość

Reputacja: 0

Offline

Napisano 29.04.2013 01:48


Po zmartwychwstaniu w scoreborad jest napis DEAD oraz radaru brak.
To znaczy, że źle spawnujesz gracza. Poszukaj na Alliedmods, Jak poprawnie zespawnować gracza.

#216 Makale

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 12
Początkujący

  • Postów:231
  • Lokalizacja:Płock
Offline

Napisano 29.04.2013 10:52


Poszukaj

Nie rozumiem. Przecież to wszystko jest w VIP'ie. Spawny oryginalne są na mape i to ten plugin ma spawnować.


  • +
  • -
  • 0

Poszukuję: serwerów do sieci, grafika do sieci oraz kilku stron WWW (prywatnych), adminów na serwery, itp.

Szukasz zajęcia na wolne chwile ? Pisz !

b_350_20_5A6C3E_383F2D_D2E1B5_2E3226.png

Zapraszam !


#217 morias

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 4
Nowy

  • Postów:8
  • Lokalizacja:Internet
Offline

Napisano 29.04.2013 20:04

Bardzo fajne :D :D :D :D



#218 Gość_21977_*

  • Autor tematu
  • Gość

Reputacja: 0

Offline

Napisano 29.04.2013 23:40

 

Poszukaj


Nie rozumiem. Przecież to wszystko jest w VIP'ie. Spawny oryginalne są na mape i to ten plugin ma spawnować.

 

Przepraszam najmocniej, mój błąd, ewidentnie, zapomniałem, że jest tam dodatek na zmartwychwstanie.

Błąd poprawiłem, powinno już działać prawidłowo, wydałem tym samym update do v. 12.2.0.2, poprawiając pozostałe błędy.

 

Wraz z aktualizacją, poprawiłem błąd, który sprawiał, że doświadczenie Diablo by Dark było dodawane nie tylko vipom, ale wszystkim.

Bonus prędkości z menu vipa od teraz jest przyznawany jest natychmiastowo, a jeśli dostępne, to użyte zostanie Ham_CS_Player_ResetMaxSpeed.

Cichobiegi i niewidzialność nie będą dłużej dodawane, jeśli nie zostały wybrane z menu, a tylko w nim istnieją, przez co dostępne będą tylko po wybraniu .

Naprawiono kolejność warunków w poszczególnych opcjach menu, przy dodaniu ceny bądź ograniczeniu opcji do teamu (czyt. zgłoszenie błędów kilka postów wyżej).

Ograniczenia dodatków spoza menu nie są dłużej brane pod uwagę przy wyborze opcji z menu vipa (naprawiono błąd z parsowaniem zbędnych danych z formularza).


(30.04.2013 02:36):
v. 12.3.0.2 wydane.
+ Dodano doświadczenie do GunXPmoda
+ Dodano paczki amunicji do BaseBuildera

Użytkownik Benio101 edytował ten post 29.04.2013 23:41
+b


#219 LordSingle

    Nowy

  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:8
  • Lokalizacja:Tczew
Offline

Napisano 01.05.2013 19:42

Czy może być dodane takie coś jak, nwm jak to powiedzieć.

 

Aby było to tak:

Zwiększenie obrażeń

AK47 dla CT 10 % a dla TT 15 %.

M4A1 dla CT 15 % a dla TT 10 %.

Czy może być takie coś dodane ?


  • +
  • -
  • 0

#220 `Elimination

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:11
  • Imię:Damian
  • Lokalizacja:Jasło
Offline

Napisano 04.05.2013 05:54

Czemu gdy tworze VIP'a i kompiluje nie ma przycisku "Pobierz"???

IP: 91.203.223.45:27045

b_350_20_24AD0B_FFFFFF_000000_000000.png

Konkurs: Graj i Wygrywaj!! Premium za GRE





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych