Plugin z postu DarkGL - http://amxx.pl/topic...07-zombie-hell/ (ja zmieniłem tylko get_cvar_num)

Co każdą noc (poziom) na Zombie Hell będzie coraz większy exp. Chodzi o XP z pluginu GunXPmod, który zawsze pojawia się wraz z Zombie Hellem.

Aktualna noc i ilość exp za zombie - say /noc

#include <amxmodx>
#define PLUGIN "Ktora noc"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "deLL"
public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);
register_clcmd("say /noc", "CheckNoc");
register_clcmd("say_team /noc", "CheckNoc");
register_event("HLTV", "eventRoundRestart", "a", "1=0", "2=0");
}
public eventRoundRestart() CheckNoc();
public CheckNoc(){
new iCvarNoc = get_cvar_num("zombie_level");
new iCvarXP = get_cvar_num("gxm_xp");
new ilexp = 2*iCvarNoc;
if(iCvarXP != ilexp) {
set_cvar_num("gxm_xp", ilexp);
server_cmd("gxm_xp %d",ilexp);
}
client_print(0, print_chat, "[GlowGaming] Trwa %i noc. Za kazdego zabitego zombie otrzymasz %i expa", iCvarNoc, ilexp)
}
W powyższym kodzie zmieniamy tylko wartość liczbową zaznaczoną na czerwono. Jest to ilość exp, którą mamy aktualnie ustaloną na serwerze (cvar gxm_xp z gunxpmod.cfg).
Kod SMA kompiluje się za pomocą kompilatora z forum. Gdy mamy plik .amxx wrzucamy go standardowo.
W załączniku plik .amxx z EXPem ustawionym na 2. Dla przykładu w drugą noc za zombiaka otrzymamy 4 XP.


Dodatki SourceMod




noc.amxx








