Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Zombie Hell

Większy EXP co noc na Zombie Hell

Zombie Hell zombie hell exp noc level

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
1 odpowiedź w tym temacie

#1 Gab

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 11
Początkujący

  • Postów:68
  • Imię:Gabriel
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 20.04.2013 21:55

Plugin z postu DarkGL - http://amxx.pl/topic...07-zombie-hell/ (ja zmieniłem tylko get_cvar_num)

opis.png

 

Co każdą noc (poziom) na Zombie Hell będzie coraz większy exp. Chodzi o XP z pluginu GunXPmod, który zawsze pojawia się wraz z Zombie Hellem.

 

 

komendy.png

Aktualna noc i ilość exp za zombie - say /noc

 

instalacja.png

#include <amxmodx>
 
#define PLUGIN "Ktora noc"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "deLL"
 
public plugin_init() {
        register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);
        
        register_clcmd("say /noc", "CheckNoc");
        register_clcmd("say_team /noc", "CheckNoc");
        register_event("HLTV", "eventRoundRestart", "a", "1=0", "2=0");
}
 
public eventRoundRestart() CheckNoc();
 
public CheckNoc(){
        new iCvarNoc = get_cvar_num("zombie_level");
        new iCvarXP = get_cvar_num("gxm_xp");
        new ilexp = 2*iCvarNoc;
        if(iCvarXP != ilexp) {
		set_cvar_num("gxm_xp", ilexp);
		server_cmd("gxm_xp %d",ilexp);
        }
        client_print(0, print_chat, "[GlowGaming] Trwa %i noc. Za kazdego zabitego zombie otrzymasz %i expa", iCvarNoc, ilexp)    
                
}

W powyższym kodzie zmieniamy tylko wartość liczbową zaznaczoną na czerwono. Jest to ilość exp, którą mamy aktualnie ustaloną na serwerze (cvar gxm_xp z gunxpmod.cfg).

 

Kod SMA kompiluje się za pomocą kompilatora z forum. Gdy mamy plik .amxx wrzucamy go standardowo.

 

 

W załączniku plik .amxx z EXPem ustawionym na 2. Dla przykładu w drugą noc za zombiaka otrzymamy 4 XP.

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0

Stary serwer CS 1.6, aktualnie nic na nim nie ma :D : 37.187.99.181:27015

b_350_20_5A6C3E_383F2D_D2E1B5_2E3226.png


#2 Gab

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 11
Początkujący

  • Postów:68
  • Imię:Gabriel
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 22.04.2013 15:09

Nie ma czerwonego koloru w poście więc dopiszę, jakby ktoś nie widział - wartość zmieniamy w:

new ilexp = 2*iCvarNoc;

 

Możemy też zamienić * na + wtedy zamiast mnożyć będzie dodawać (polecam, bo na większych poziomach jest za łatwo np. 20 exp za zombie).


Użytkownik Gab edytował ten post 22.04.2013 15:23

  • +
  • -
  • 0

Stary serwer CS 1.6, aktualnie nic na nim nie ma :D : 37.187.99.181:27015

b_350_20_5A6C3E_383F2D_D2E1B5_2E3226.png






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: Zombie Hell, zombie, hell, exp, noc, level

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych