Plugin z postu DarkGL - http://amxx.pl/topic...07-zombie-hell/ (ja zmieniłem tylko get_cvar_num)
Co każdą noc (poziom) na Zombie Hell będzie coraz większy exp. Chodzi o XP z pluginu GunXPmod, który zawsze pojawia się wraz z Zombie Hellem.
Aktualna noc i ilość exp za zombie - say /noc
#include <amxmodx> #define PLUGIN "Ktora noc" #define VERSION "1.0" #define AUTHOR "deLL" public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR); register_clcmd("say /noc", "CheckNoc"); register_clcmd("say_team /noc", "CheckNoc"); register_event("HLTV", "eventRoundRestart", "a", "1=0", "2=0"); } public eventRoundRestart() CheckNoc(); public CheckNoc(){ new iCvarNoc = get_cvar_num("zombie_level"); new iCvarXP = get_cvar_num("gxm_xp"); new ilexp = 2*iCvarNoc; if(iCvarXP != ilexp) { set_cvar_num("gxm_xp", ilexp); server_cmd("gxm_xp %d",ilexp); } client_print(0, print_chat, "[GlowGaming] Trwa %i noc. Za kazdego zabitego zombie otrzymasz %i expa", iCvarNoc, ilexp) }
W powyższym kodzie zmieniamy tylko wartość liczbową zaznaczoną na czerwono. Jest to ilość exp, którą mamy aktualnie ustaloną na serwerze (cvar gxm_xp z gunxpmod.cfg).
Kod SMA kompiluje się za pomocą kompilatora z forum. Gdy mamy plik .amxx wrzucamy go standardowo.
W załączniku plik .amxx z EXPem ustawionym na 2. Dla przykładu w drugą noc za zombiaka otrzymamy 4 XP.