Dalej kolejny temat http://amxx.pl/topic...wiejszy-sposob/
Jak KariiO piszę:
do tablic dodaj
new ma_klase[33]
new oneonone[33][31]
Jakie tablic? Gdzie ono się znajduje? : [
Później: TakeDamage powinien wyglądać tak "..." Jakie takeDamage?...
Jak sami widzicie nie mam zielonego pojęcia co i jak ale mimo to będę próbował ;] Czekam na pomoc
Na samym początku szukamy #include
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
Pod #include <codmod> dodajesz:
#include <hamsandwich>
Nad
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
}
Dodajesz:
new ma_klase[33]
new oneonone[33][31]
Pod
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
}
Dodajesz:
public cod_class_enabled(id)
{
oneonone[id][CSW_AWP] = 2
oneonone[id][CSW_M4A1] = 4
ma_klase[id] = 1;
return COD_CONTINUE;
}
public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = 0;
oneonone[id][CSW_AWP] = 0
oneonone[id][CSW_M4A1] = 0
}
Na samym końcu dodajesz:
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;
if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;
if(!(damagebits & (1<<1)))
return HAM_IGNORED;
new hp_ofiary = get_user_health(this)
new bron_atakujacego = get_user_weapon(idattacker)
if (oneonone[idattacker][bron_atakujacego] > 0)
{
if (random_num(1,oneonone[idattacker][bron_atakujacego]) == 1) cod_inflict_damage(idattacker, this, float(hp_ofiary), 0.0, idinflictor, damagebits);
}
return HAM_IGNORED;
}
Teraz masz klase 1/2 z AWP i 1/4 z M4
Cała klasa powinna wyglądać tak:
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
new const nazwa[] = "Klasa";
new const opis[] = "Masz 1/2 z AWP i 1/4 z M4";
new const bronie = (1<<CSW_M4A1)|(1<<CSW_AWP);
new const zdrowie = 0;
new const kondycja = 0;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;
new ma_klase[33]
new oneonone[33][31]
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
}
public cod_class_enabled(id)
{
oneonone[id][CSW_AWP] = 2
oneonone[id][CSW_M4A1] = 4
ma_klase[id] = 1;
return COD_CONTINUE;
}
public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = 0;
oneonone[id][CSW_AWP] = 0
oneonone[id][CSW_M4A1] = 0
}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;
if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;
if(!(damagebits & (1<<1)))
return HAM_IGNORED;
new hp_ofiary = get_user_health(this)
new bron_atakujacego = get_user_weapon(idattacker)
if (oneonone[idattacker][bron_atakujacego] > 0)
{
if (random_num(1,oneonone[idattacker][bron_atakujacego]) == 1) cod_inflict_damage(idattacker, this, float(hp_ofiary), 0.0, idinflictor, damagebits);
}
return HAM_IGNORED;
}
Mam nadzieje ze pomoglem