Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse


8 replies to this topic
#1
Posted 04.05.2012 10:28
Jak zrobic 1/x Na oslepienie z danej broni i z wszystkich broni?
Będą +iki
Będą +iki
#2
Posted 05.05.2012 11:10
Ref
#3
Posted 05.05.2012 20:48
Ref
#4
Posted 06.05.2012 11:41
do plugin_init
w pluginie:
oczywiście musi być też ma klase zrobione. I teraz masz 1/6 na oślepienie.
A tak w ogóle, staraj się sam coś popracować, kod ten jest żywo skopiowany z klasy "terrorysta"
register_event("Damage", "Damage", "b", "2!=0"); g_msg_screenfade = get_user_msgid("ScreenFade");
w pluginie:
public Damage(id) { new idattacker = get_user_attacker(id); if(!is_user_connected(idattacker) || get_user_team(id) == get_user_team(idattacker)) return PLUGIN_CONTINUE; if(ma_klase[idattacker] && random_num(1, 6) == 1) Display_Fade(id, 1<<14, 1<<14 ,1<<16, 0, 255, 0, 230); return PLUGIN_CONTINUE; } stock Display_Fade(id,duration,holdtime,fadetype,red,green,blue,alpha) { message_begin( MSG_ONE, g_msg_screenfade,{0,0,0},id ); write_short( duration ); write_short( holdtime ); write_short( fadetype ); write_byte ( red ); write_byte ( green ); write_byte ( blue ); write_byte ( alpha ); message_end(); }
oczywiście musi być też ma klase zrobione. I teraz masz 1/6 na oślepienie.
A tak w ogóle, staraj się sam coś popracować, kod ten jest żywo skopiowany z klasy "terrorysta"
#5
Posted 06.05.2012 14:38
dzięki a z danej broni?
#6
Posted 06.05.2012 17:06
if(ma_klase[idattacker] && random_num(1, 6) == 1)
na
if(ma_klase[idattacker] && random_num(1, 6) == 1 && get_user_weapon(idattacker) == CSW_BRON)
CSW_BRON, zmien na swoja bron
#7
Posted 06.05.2012 17:43
dzięki + a na 2 bronie
Edited by ChadaWGW2, 06.05.2012 17:43.
#9
Posted 06.05.2012 18:14
dzięki + do zamknięcia