Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

Kilka pytań AMATORA

cod nowy

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
8 odpowiedzi w tym temacie

#1 BaxY15K

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 13
Początkujący

  • Postów:56
  • Lokalizacja:Jamajka
Offline

Napisano 09.04.2013 18:13

Siema, jestem amatorem co do robienia klas. Nie mam zielonego pojęcia co gdzie i jak ;]
Piszę tutaj właśnie aby się dowiedzieć klika rzeczy wiec pytam srry za lamerskie pytania :]

Tak więc może na początek to
http://amxx.pl/topic...-z-danej-broni/
Jak kolega w temacie pisze do do plugin_init dodaj "..."
Czyli jak dokładnie to dodać? Czy ma wyglądać to tak?



public plugin_init()
{
register_event("Damage", "Damage", "b", "2!=0");

g_msg_screenfade = get_user_msgid("ScreenFade");

Później kolega pisze "w pluginie" yy? jakim pluginie?

Dalej kolejny temat http://amxx.pl/topic...wiejszy-sposob/
Jak KariiO piszę:
do tablic dodaj
new ma_klase[33]
new oneonone[33][31]

Jakie tablic? Gdzie ono się znajduje? : [
Później: TakeDamage powinien wyglądać tak "..." Jakie takeDamage?...

Jak sami widzicie nie mam zielonego pojęcia co i jak ale mimo to będę próbował ;] Czekam na pomoc :)


  • +
  • -
  • 0

#2 MateuszKuCi

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 36
Życzliwy

  • Postów:107
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 09.04.2013 18:41

co do plugin int to dokładnie tak:)
  • +
  • -
  • 1

#3 bulka

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 231
Wszechwidzący

  • Postów:318
  • Lokalizacja:Puławy
Offline

Napisano 10.04.2013 12:26

Dalej kolejny temat http://amxx.pl/topic...wiejszy-sposob/
Jak KariiO piszę:
do tablic dodaj
new ma_klase[33]
new oneonone[33][31]

Jakie tablic? Gdzie ono się znajduje? : [
Później: TakeDamage powinien wyglądać tak "..." Jakie takeDamage?...

Jak sami widzicie nie mam zielonego pojęcia co i jak ale mimo to będę próbował ;] Czekam na pomoc :)

 

Na samym początku szukamy #include

 
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>

 

Pod  #include <codmod> dodajesz:

#include <hamsandwich>

 

Nad

public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
}

 

Dodajesz:

new ma_klase[33]
new oneonone[33][31]

 

Pod

public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
}

 

Dodajesz:

public cod_class_enabled(id)
{
oneonone[id][CSW_AWP] = 2
oneonone[id][CSW_M4A1] = 4
ma_klase[id] = 1;

return COD_CONTINUE;
}
 
 
public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = 0;
oneonone[id][CSW_AWP] = 0
oneonone[id][CSW_M4A1] = 0
}
 

 

Na samym końcu dodajesz:

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;

if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;

if(!(damagebits & (1<<1)))
return HAM_IGNORED;

new hp_ofiary = get_user_health(this)
new bron_atakujacego = get_user_weapon(idattacker)

if (oneonone[idattacker][bron_atakujacego] > 0)
{
if (random_num(1,oneonone[idattacker][bron_atakujacego]) == 1) cod_inflict_damage(idattacker, this, float(hp_ofiary), 0.0, idinflictor, damagebits);
}

return HAM_IGNORED;
}

 

Teraz masz klase 1/2 z AWP i 1/4 z M4 :)

 

Cała klasa powinna wyglądać tak:

 

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>

new const nazwa[] = "Klasa";
new const opis[] = "Masz 1/2 z AWP i 1/4 z M4";
new const bronie = (1<<CSW_M4A1)|(1<<CSW_AWP);
new const zdrowie = 0;
new const kondycja = 0;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;

new ma_klase[33]
new oneonone[33][31]

public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
}

public cod_class_enabled(id)
{
oneonone[id][CSW_AWP] = 2
oneonone[id][CSW_M4A1] = 4
ma_klase[id] = 1;

return COD_CONTINUE;
}

public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = 0;
oneonone[id][CSW_AWP] = 0
oneonone[id][CSW_M4A1] = 0
}

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;

if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;

if(!(damagebits & (1<<1)))
return HAM_IGNORED;

new hp_ofiary = get_user_health(this)
new bron_atakujacego = get_user_weapon(idattacker)

if (oneonone[idattacker][bron_atakujacego] > 0)
{
if (random_num(1,oneonone[idattacker][bron_atakujacego]) == 1) cod_inflict_damage(idattacker, this, float(hp_ofiary), 0.0, idinflictor, damagebits);
}

return HAM_IGNORED;
}

 

Mam nadzieje ze pomoglem :D


Pomogłem? Kliknij repup.jpg

DarkGL to mój autorytet

Robie klasy na zamówienie (pisz na pw)

 

Paczka perków do cod moda Link: http://amxx.pl/topic...bulka-z-maslem/


#4 BaxY15K

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 13
Początkujący

  • Postów:56
  • Lokalizacja:Jamajka
Offline

Napisano 10.04.2013 19:17

A jak np tu: http://amxx.pl/topic...ie-1x-dla-klas/ Chce dać klasie 1/10 na natychmiastowe zabicie z usp to to ma wyglądać tak? if(weapon == CSW_USP && damage > 20.0 && random_num(1,2) == 10)
  • +
  • -
  • 0

#5 zQnem

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 44
Pomocny

  • Postów:125
  • GG:
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 10.04.2013 20:53

Nie, powinno to wyglądać tak:

if(weapon == CSW_USP && damage > 20.0 && random_num(1,10) == 1)

Jak chcesz zmienić szansę na zabicie to interesuje Cię tylko ten kawałek z powyższej linijki

random_num(1,10)

Tłumacząc jeszcze bardziej w nawiasie masz tak jakby napisane "1/10" szansy.. ;)

 

 


  • +
  • -
  • 1

#6 Jak się nazwać

    Wszechmogący

  • Power User

Reputacja: 170
Profesjonalista

  • Postów:617
  • Imię:a
  • Lokalizacja:a
Offline

Napisano 10.04.2013 21:01

I usuń warunek damage > 20.0 chyba że chcesz 1/x na zabicie ale damage jest większy niż 20


  • +
  • -
  • 1
Pisze na zamówienie statystyki pod nvault. GG: 15600964

#7 BaxY15K

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 13
Początkujący

  • Postów:56
  • Lokalizacja:Jamajka
Offline

Napisano 10.04.2013 21:11

okej wielkie dzięki :) Jak by tak moderatorzy byli tak dobrzy i nie zamykali tego tematu jeszcze przez jakiś czas bo na pewno jeszcze nie jedno pytanie będę miał a szkoda śmiecić forum kolejnymi banalnymi pytaniami no dla mnie nie no ale... ^^ : )
  • +
  • -
  • 0

#8 BaxY15K

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 13
Początkujący

  • Postów:56
  • Lokalizacja:Jamajka
Offline

Napisano 11.04.2013 17:37

Srry za brak 24 od ostatniego postu ;[ edytować nie mogłem



#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>
#define DMG_BULLET (1<<1)
#include <codmod>
#include <engine>
#include <ColorChat>

new const nazwa[] = "Komandos (Premium)";
new const opis[] = "ma 1/1 z kosy i awp. Niewidzialny na nozu";
new const bronie = (1<<CSW_AK47)|(1<<CSW_AWP)|(1<<CSW_USP)|(1<<CSW_GLOCK18);
new const zdrowie = 50;
new const kondycja = 70;
new const inteligencja = 10;
new const wytrzymalosc = 3;


public plugin_init() {
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage")
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
}

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;

if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;

if(damagebits & DMG_BULLET)
{
new weapon = get_user_weapon(idattacker);

if(weapon == CSW_AWP && damage > 20.0 && random_num(1,1) == 1)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);

if(weapon == CSW_KNIFE && damage > 20.0 && random_num(1,1) == 1)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
}

return HAM_IGNORED;
}

public cod_class_enabled(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))
{
client_print(id, print_chat, "Komandos (Premium Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
return COD_STOP;
}
ma_klase[id] = true;
give_item(id, "weapon_hegrenade");
return COD_CONTINUE;
}

Co źle zrobiłem że nie chce się skomplikować?


  • +
  • -
  • 0

#9 BaxY15K

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 13
Początkujący

  • Postów:56
  • Lokalizacja:Jamajka
Offline

Napisano 14.04.2013 14:58

Dobra to już nie ważne :) Teraz kolejne ^^ chciałbym zrobić 1/x szans na wyrzucenie broni w klasie według d0naciaka http://amxx.pl/topic...-przeciwnikowi/ Tylko gdzie mam ustawić z jakiej broni może to zrobi?
  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych