Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

Szansa na wyrzucenie broni przeciwnikowi.

cod nowy

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 kroko132

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:115
  • Imię:Karol
  • Lokalizacja:Prabuty
Offline

Napisano 14.01.2012 14:24

Jeżeli ktoś mi naprawi i powie dlaczego się dzieje tak jak napiszę dostaje +

Więc załóżmy klasa ma 1/7 na wyrzucenie broni przeciwnikowi. Gdy działko zrobione przez inżyniera w niego wali to wypada mu broń i wypada mu również gdy spada i traci HP. Kto naprawi klasy podane poniżej ma +

Robiłem tak jak tutaj: [CoD Nowy] Klasa z wyrzuceniem broni - AMXX.pl: Support AMX Mod X

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0

#2 donaciak

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 892
Czempion

  • Postów:2066
  • Steam:steam
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Kotlarka
Offline

Napisano 14.01.2012 14:52

Usun calkiem tamten sposob i skorzystaj z tego
na samą gore dodaj
#include <hamsandwich>

do plugin init to :
	RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");


A na koniec pluga to
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;

if(!(random_num(1,7) == 1)
return HAM_IGNORED;

if(ma_klase[idattacker])
client_cmd(this, "drop");

return HAM_IGNORED;
}

  • +
  • -
  • 0

#3 kroko132

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:115
  • Imię:Karol
  • Lokalizacja:Prabuty
Offline

Napisano 15.01.2012 10:27

Poprawiłbyś to? Poleciało już max plusów :D

Po zrobieniu tak jak mówisz w tym pliku. Wyskakuje błąd:

codawans_elitetcetera.sma<107> : error 021
symbol already defined "TakeDamage"
codawans_elitetcetera.sma<112> : error 001
expected token ">", but found "return"




/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <fun>
#include <hamsandwich>
#include <codmod>
#include <colorchat>

#define CZAS_GODMOD 7 //SEKUND

new const nazwa[] = "Elitarna etcetera [MEGA PREMIUM]"
new const opis[] = "Ma 7 sekundy niesmiertelnosci co runde, dodatkowe 350 procent obrazen z M4A1, posiada 1/6 szansy na wyrzucenie broni przeciwnikowi. ";
new const bronie = 1<<CSW_M4A1 | 1<<CSW_HEGRENADE;
new const zdrowie = 150;
new const kondycja = 80;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 40;

new bool:wykorzystal[33];
new bool:ma_klase[33];

new msg_bartime;

public plugin_init() {
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");

cod_register_advance(cod_get_classid("Prof. etcetera [MEGA PREMIUM]"), 400, nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);


RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");

register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe");

RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");

msg_bartime = get_user_msgid("BarTime");
}

public cod_class_enabled(id)
{
ColorChat(id, GREEN, nazwa);
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_B))
{
client_print(id, print_chat, "Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy. Aby kupic pisz GG: 16298787", nazwa)
return COD_STOP;
}
ma_klase[id] = true;
return COD_CONTINUE;
}

public cod_class_disabled(id)
ma_klase[id] = false;

public cod_class_skill_used(id)
{
if(!is_user_alive(id))
return;

if(wykorzystal[id])
{
ColorChat(id, RED, "Wykorzystales juz swoja niesmiertelnosc.");
return;
}

wykorzystal[id] = true;

set_user_godmode(id, 1);
set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 255, 0, 0);
set_task(CZAS_GODMOD.0, "WylaczGod", id);

message_begin(MSG_ONE, msg_bartime, _, id)
write_short(CZAS_GODMOD)
message_end()
}

public WylaczGod(id)
{
if(!is_user_connected(id)) return;

set_user_godmode(id, 0);
set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0);
}

public ResetHUD(id)
wykorzystal[id] = false;

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;

if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;

if(!(damagebits & (1<<1)))
return HAM_IGNORED;

if(get_user_weapon(idattacker) != CSW_M4A1)
return HAM_IGNORED;

cod_inflict_damage(idattacker, this, damage*3.5, 0.0, idinflictor, damagebits);

return HAM_IGNORED;
}

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;

if(!(random_num(1,6) == 1)
return HAM_IGNORED;

if(ma_klase[idattacker])
client_cmd(this, "drop");

return HAM_IGNORED;
}



Ok sam zrobiłem, ale nie wyrzuca broni, oto .sma



/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
#include <colorchat>

#define DMG_BULLET (1<<1)

#define DMG_HE (1<<24)

new bool:ma_klase[33];

new const nazwa[] = "Elitarny kapitan [PREMIUM]";
new const opis[] = "Ma 1/1 szansy na zabicie z HE i z AWP, 1/6 szansy na wyrzucenie broni przeciwnikowi.";
new const bronie = 1<<CSW_AWP | 1<<CSW_M4A1 | 1<<CSW_HEGRENADE;
new const zdrowie = 105;
new const kondycja = 20;
new const inteligencja = 10;
new const wytrzymalosc = 10;

public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");

cod_register_advance(cod_get_classid("Profesjonalny kapitan [PREMIUM]"), 400, nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");


}

public cod_class_enabled(id)
{
ColorChat(id, GREEN, "Milej gry na cs-karolowo !", nazwa);
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_E))
{
client_print(id, print_chat, "[%s] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.", nazwa)
return COD_STOP;
}
ma_klase[id] = true;
return COD_CONTINUE;
}

public cod_class_disabled(id)
ma_klase[id] = false;



public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;

if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;


if(damagebits & DMG_BULLET)
{
new weapon = get_user_weapon(idattacker);
if(weapon == CSW_AWP)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
}

if(damagebits & DMG_HE && !random(1))
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);

return HAM_IGNORED;

if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;

if(!(random_num(1,7) == 1))
return HAM_IGNORED;

if(ma_klase[idattacker])
client_cmd(this, "drop");

return HAM_IGNORED;
}



Nikt nie wie?
  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych