Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
- - - - -

AMXX Punisher


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
43 odpowiedzi w tym temacie

#1 R3X

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2960
Godlike

  • Postów:4247
  • Lokalizacja:Nie
Offline

Napisano 05.05.2009 17:03

AMXX Punisher
v1.4.2

Tym razem plugin z założenia niepoważny. Jest to alternatywa dla amxmodmenu`owej opcji slay - zabicie gracza.
Aktualnie dostępne metody:
- Losowo: losujemy którąś z pozostałych
- Eksplozja: c4 pod nogami gracza i po 1.5s explozja
- Wymazanie: gracz staje się coraz mniej widoczny aż w końcu umiera
- Piorun: gracz dostaje piorunem i koniec
- Apache - śmigłowiec Apache: na gracza zostaje zrzucony helikopter, który potem odlatuje
- Zakładnik: gracz zostaje zabity przez zakładnika (dokładniej lewy prosty)
- Egzekucja: gracz obrywa z deagla (od gościa bez ciała, same ręce :P)
- Piłka: w gracza trafia futbolówka


Instalacja standardowa
nie ma cvarów

Do amxmodmenu na końcu zostaje dodana opcja. Jeśli ktoś lubi to może użyć komendy:

punisher


Historia:
1.4.2
- fix: zostający deagle (dzięki mati-000)
1.4.1
- zmiana sposobu usuwania piłki
1.4
- dodano metodę: Piłka
- nowe aspekty: gracz nie może strzelać ani zostać zabity w czasie działania metody
1.3.2
- poprawka animacji apache
1.3.1
- poprawiony MOVETYPE apache, aby był widoczny niezależnie od wysokości mapy
1.3
- dodano metodę: Losowo
- dodano metodę: Execution
- poprawka Hostage związana z animacją
- poprawka Blur
1.2
- dodano metodę: Explosion
- dodano obsługę ML (stare angielskie nazwy+spolszczenie)
1.1
- porządki (usunięte dodatkowe informacje)
- dodano metodę: Hostage
- optymalizacja
1.01
- przebudowane menu metod
- poprawiona usterka Blur
1.0
- publikacja

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 3

#2 Abes Mapper

    Repulsion Gel

  • Przyjaciel

Reputacja: 1996
Godlike

  • Postów:7356
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Sulejówek
Offline

Napisano 05.05.2009 17:27

Haha :D Dobre :P Ide zobaczyć to na moich botkach xD


EDIT:

Wybrałem "Apache" na bocie (nie PODBot) (via Potti) i wywaliło do menu o_O
W konsoli takie coś:

L 05/05/2009 - 18:35:13: [punisher.amxx] amx_punisher_falldown
Host_Error: PF_precache_sound_I: 'debris/bustglass2.wav' Precache can only be done in spawn functions
Netchan_Clear() : reliable length not 0, reliable_sequence: 106, incoming_reliable_acknowledged: 0
Can't "kick", not connected


Chyba na botkach to nie działa :/
  • +
  • -
  • 0

#3 R3X

    Godlike

  • Autor tematu
  • Przyjaciel

Reputacja: 2960
Godlike

  • Postów:4247
  • Lokalizacja:Nie
Offline

Napisano 05.05.2009 17:47

Możliwe, testowałem wyłącznie na PodBotach i sobie :D
  • +
  • -
  • 0

#4 MafiaDL

    Naj-Najstarszy Moderator

  • Przyjaciel

Reputacja: 554
Wszechwiedzący

  • Postów:3492
  • GG:
  • Imię:Łukasz
  • Lokalizacja:Warsaw
Offline

Napisano 05.05.2009 17:55

ahaahaha :lol: :lol: fajny plugin :D zrobi ktoś filmik :D
  • +
  • -
  • 0

#5 Proximus

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:95
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Ostrowiec Św.
Offline

Napisano 05.05.2009 18:25

Hmmm taka propozycja - wielki wybuch krwi, oraz wybuch jakby c4 ^^ a tak to fajnie się zapowiada
  • +
  • -
  • 0

#6 igor2-10

    Wszechwiedzący

  • Użytkownik

Reputacja: 111
Zaawansowany

  • Postów:525
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Byczyna
Offline

Napisano 05.05.2009 18:57

Fajny plugin, może jeszcze być że zakopuje go w ziemi i tam go zabija O:)
  • +
  • -
  • 0

#7 R3X

    Godlike

  • Autor tematu
  • Przyjaciel

Reputacja: 2960
Godlike

  • Postów:4247
  • Lokalizacja:Nie
Offline

Napisano 05.05.2009 20:06

Dzięki za propozycje.

wielki wybuch krwi

zobaczę jak to wyjdzie

wybuch jakby c4

o explozji myślałem, nasunąłeś mi pomysł przyklejenia paki kolesiowi do czoła

zakopuje go w ziemi

a z tego spróbuję przygotować małe przedstawienie :]
  • +
  • -
  • 0

#8 TiTu$

    Czempion

  • Użytkownik

Reputacja: 139
Zaawansowany

  • Postów:817
  • GG:
  • Lokalizacja:Rzeszów
Offline

Napisano 05.05.2009 20:09

Rakieta:D?
  • +
  • -
  • 0

#9 Abes Mapper

    Repulsion Gel

  • Przyjaciel

Reputacja: 1996
Godlike

  • Postów:7356
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Sulejówek
Offline

Napisano 05.05.2009 20:39

Działa w ogóle to "apache" ?
Daje na sobie to wywala do menu a w konsoli:


L 05/05/2009 - 21:38:46: [punisher.amxx] amx_punisher_falldown
Host_Error: PF_precache_sound_I: 'debris/bustglass2.wav' Precache can only be done in spawn functions
Compressing & saving Experience Data...this may take a while!
Experience Data saved...
Compressing & saving Visibility Table...this may take a while!
Visibility Table saved...


  • +
  • -
  • 0

#10 emblaze

    Koniec z cs/amxx

  • Użytkownik

Reputacja: 166
Profesjonalista

  • Postów:973
  • Lokalizacja:Mój steam: emblaze_95
Offline

Napisano 05.05.2009 20:39

Ja bym dodał jakbyś umiał, że gościu dostaje granatem w głowe i ginie (granat nie wybucha) xD :lol: :lol: :lol: A tak, to spoko plugin ;-)
  • +
  • -
  • 0

#11 Nervine

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:13
Offline

Napisano 05.05.2009 20:40

Podciecie gardla
Strzal w glowe
Polanie kwasem(?)
Takie moje propo ;d
  • +
  • -
  • 0

#12 R3X

    Godlike

  • Autor tematu
  • Przyjaciel

Reputacja: 2960
Godlike

  • Postów:4247
  • Lokalizacja:Nie
Offline

Napisano 05.05.2009 20:43

Działa w ogóle to "apache" ?

Model jest z HL, więc nie trzeba ściągać. Gdybym widział podczas testów, że nie działa to bym nie wrzucał, najlepiej niech ktoś sprawdzić na jakimś dedyku to będzie pewność.
  • +
  • -
  • 0

#13 Seba

    Wszechobecny

  • Zbanowany

Reputacja: 198
Profesjonalista

  • Postów:424
  • Lokalizacja:Internet
Offline

Napisano 06.05.2009 00:35

Przefiltruj jeszcze fullupdate, skoro używasz resethud.

#14 R3X

    Godlike

  • Autor tematu
  • Przyjaciel

Reputacja: 2960
Godlike

  • Postów:4247
  • Lokalizacja:Nie
Offline

Napisano 06.05.2009 16:34

Update
1.1

@up Zrezygnowałem z tego eventu na rzecz startu rundy (do przywracania przeźroczystości w sam raz).
  • +
  • -
  • 0

#15 Proximus

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:95
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Ostrowiec Św.
Offline

Napisano 06.05.2009 18:52

To może spadająca skrzynka, wbija w ziemie i następuje wybuch ognia/skażenie radioaktywne i powoli zabija gracza uwięzionego w ziemi? :] Troszkę może skomplikowane... ^^
  • +
  • -
  • 0

#16 eXine

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 4
Nowy

  • Postów:127
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 06.05.2009 20:59

A moze takie amx_super'owe podpalenie? Tylko bez mozliwosci zapalenia innych graczy xP Z tym hostem jest dobre :lol:
  • +
  • -
  • 0

#17 R3X

    Godlike

  • Autor tematu
  • Przyjaciel

Reputacja: 2960
Godlike

  • Postów:4247
  • Lokalizacja:Nie
Offline

Napisano 06.05.2009 21:50

Właśnie wolałbym jakieś oryginalne metody, ale jeśli znajdę czas dodam też te znane z innych pluginów.
  • +
  • -
  • 0

#18 TiTu$

    Czempion

  • Użytkownik

Reputacja: 139
Zaawansowany

  • Postów:817
  • GG:
  • Lokalizacja:Rzeszów
Offline

Napisano 06.05.2009 21:57

Może powoli wchodzi w ziemie :D? tzn, wchodzi wchodzi jak wejdzie już głowa to zgon :D
  • +
  • -
  • 0

#19 R3X

    Godlike

  • Autor tematu
  • Przyjaciel

Reputacja: 2960
Godlike

  • Postów:4247
  • Lokalizacja:Nie
Offline

Napisano 06.05.2009 22:10

mogę od głowy zacząć :D zobaczę czy zadziała
vAngles[2]=180.0
do obrócenia gracza
  • +
  • -
  • 0

#20 TiTu$

    Czempion

  • Użytkownik

Reputacja: 139
Zaawansowany

  • Postów:817
  • GG:
  • Lokalizacja:Rzeszów
Offline

Napisano 06.05.2009 22:11

xP ciekawe jak to będzie wyglądało ;>
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych