AMXX Punisher
R3X
05.05.2009
AMXX Punisher
v1.4.2
Tym razem plugin z założenia niepoważny. Jest to alternatywa dla amxmodmenu`owej opcji slay - zabicie gracza.
Aktualnie dostępne metody:
- Losowo: losujemy którąś z pozostałych
- Eksplozja: c4 pod nogami gracza i po 1.5s explozja
- Wymazanie: gracz staje się coraz mniej widoczny aż w końcu umiera
- Piorun: gracz dostaje piorunem i koniec
- Apache - śmigłowiec Apache: na gracza zostaje zrzucony helikopter, który potem odlatuje
- Zakładnik: gracz zostaje zabity przez zakładnika (dokładniej lewy prosty)
- Egzekucja: gracz obrywa z deagla (od gościa bez ciała, same ręce )
- Piłka: w gracza trafia futbolówka
Instalacja standardowa
nie ma cvarów
Do amxmodmenu na końcu zostaje dodana opcja. Jeśli ktoś lubi to może użyć komendy:
Historia:
1.4.2
- fix: zostający deagle (dzięki mati-000)
1.4.1
- zmiana sposobu usuwania piłki
1.4
- dodano metodę: Piłka
- nowe aspekty: gracz nie może strzelać ani zostać zabity w czasie działania metody
1.3.2
- poprawka animacji apache
1.3.1
- poprawiony MOVETYPE apache, aby był widoczny niezależnie od wysokości mapy
1.3
- dodano metodę: Losowo
- dodano metodę: Execution
- poprawka Hostage związana z animacją
- poprawka Blur
1.2
- dodano metodę: Explosion
- dodano obsługę ML (stare angielskie nazwy+spolszczenie)
1.1
- porządki (usunięte dodatkowe informacje)
- dodano metodę: Hostage
- optymalizacja
1.01
- przebudowane menu metod
- poprawiona usterka Blur
1.0
- publikacja
v1.4.2
Tym razem plugin z założenia niepoważny. Jest to alternatywa dla amxmodmenu`owej opcji slay - zabicie gracza.
Aktualnie dostępne metody:
- Losowo: losujemy którąś z pozostałych
- Eksplozja: c4 pod nogami gracza i po 1.5s explozja
- Wymazanie: gracz staje się coraz mniej widoczny aż w końcu umiera
- Piorun: gracz dostaje piorunem i koniec
- Apache - śmigłowiec Apache: na gracza zostaje zrzucony helikopter, który potem odlatuje
- Zakładnik: gracz zostaje zabity przez zakładnika (dokładniej lewy prosty)
- Egzekucja: gracz obrywa z deagla (od gościa bez ciała, same ręce )
- Piłka: w gracza trafia futbolówka
Instalacja standardowa
nie ma cvarów
Do amxmodmenu na końcu zostaje dodana opcja. Jeśli ktoś lubi to może użyć komendy:
punisher
Historia:
1.4.2
- fix: zostający deagle (dzięki mati-000)
1.4.1
- zmiana sposobu usuwania piłki
1.4
- dodano metodę: Piłka
- nowe aspekty: gracz nie może strzelać ani zostać zabity w czasie działania metody
1.3.2
- poprawka animacji apache
1.3.1
- poprawiony MOVETYPE apache, aby był widoczny niezależnie od wysokości mapy
1.3
- dodano metodę: Losowo
- dodano metodę: Execution
- poprawka Hostage związana z animacją
- poprawka Blur
1.2
- dodano metodę: Explosion
- dodano obsługę ML (stare angielskie nazwy+spolszczenie)
1.1
- porządki (usunięte dodatkowe informacje)
- dodano metodę: Hostage
- optymalizacja
1.01
- przebudowane menu metod
- poprawiona usterka Blur
1.0
- publikacja
Załączone pliki
Abes Mapper
05.05.2009
Haha Dobre Ide zobaczyć to na moich botkach
EDIT:
Wybrałem "Apache" na bocie (nie PODBot) (via Potti) i wywaliło do menu
W konsoli takie coś:
Chyba na botkach to nie działa
EDIT:
Wybrałem "Apache" na bocie (nie PODBot) (via Potti) i wywaliło do menu
W konsoli takie coś:
L 05/05/2009 - 18:35:13: [punisher.amxx] amx_punisher_falldown
Host_Error: PF_precache_sound_I: 'debris/bustglass2.wav' Precache can only be done in spawn functions
Netchan_Clear() : reliable length not 0, reliable_sequence: 106, incoming_reliable_acknowledged: 0
Can't "kick", not connected
Chyba na botkach to nie działa
Proximus
05.05.2009
Hmmm taka propozycja - wielki wybuch krwi, oraz wybuch jakby c4 a tak to fajnie się zapowiada
R3X
05.05.2009
Dzięki za propozycje.
zobaczę jak to wyjdziewielki wybuch krwi
o explozji myślałem, nasunąłeś mi pomysł przyklejenia paki kolesiowi do czoławybuch jakby c4
a z tego spróbuję przygotować małe przedstawieniezakopuje go w ziemi
Abes Mapper
05.05.2009
Działa w ogóle to "apache" ?
Daje na sobie to wywala do menu a w konsoli:
Daje na sobie to wywala do menu a w konsoli:
L 05/05/2009 - 21:38:46: [punisher.amxx] amx_punisher_falldown
Host_Error: PF_precache_sound_I: 'debris/bustglass2.wav' Precache can only be done in spawn functions
Compressing & saving Experience Data...this may take a while!
Experience Data saved...
Compressing & saving Visibility Table...this may take a while!
Visibility Table saved...
emblaze
05.05.2009
Ja bym dodał jakbyś umiał, że gościu dostaje granatem w głowe i ginie (granat nie wybucha) A tak, to spoko plugin ;-)
R3X
05.05.2009
Model jest z HL, więc nie trzeba ściągać. Gdybym widział podczas testów, że nie działa to bym nie wrzucał, najlepiej niech ktoś sprawdzić na jakimś dedyku to będzie pewność.Działa w ogóle to "apache" ?
R3X
06.05.2009
Update
1.1
@up Zrezygnowałem z tego eventu na rzecz startu rundy (do przywracania przeźroczystości w sam raz).
1.1
@up Zrezygnowałem z tego eventu na rzecz startu rundy (do przywracania przeźroczystości w sam raz).
Proximus
06.05.2009
To może spadająca skrzynka, wbija w ziemie i następuje wybuch ognia/skażenie radioaktywne i powoli zabija gracza uwięzionego w ziemi? Troszkę może skomplikowane...
eXine
06.05.2009
A moze takie amx_super'owe podpalenie? Tylko bez mozliwosci zapalenia innych graczy Z tym hostem jest dobre
R3X
06.05.2009
Właśnie wolałbym jakieś oryginalne metody, ale jeśli znajdę czas dodam też te znane z innych pluginów.
TiTu$
06.05.2009
Może powoli wchodzi w ziemie ? tzn, wchodzi wchodzi jak wejdzie już głowa to zgon
R3X
06.05.2009
mogę od głowy zacząć zobaczę czy zadziała
vAngles[2]=180.0do obrócenia gracza