Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
- - - - -

Hambuger-Hill - Predator-Mod


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
79 odpowiedzi w tym temacie

#1 Salamon

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 43
Pomocny

  • Postów:199
Offline

Napisano 10.05.2008 12:27

Hambuger-Hill - Predator-Mod

Przedstawiam wam świetną modyfikację działającą również pod cs 1.6

link do oryginalnego tematu
http://forums.allied...ead.php?t=67305

Jest to modyfikacja dość nowa, świeża, mało znana, dlatego chce przestawić ją większości i uprościć użytkowanie, przez wyjaśnienia + pomoc, a z mojej strony przetlumaczenie calego pluginu:

Wstęp
* Są 2 drużyny, Predator (TT) i marines (CT). Zasada jest prosta: predator musi zabić wszystkich marines w jego rundzie (wtedy może wybrać dodatkową bonusową runde lub zrezygnować), marines musi przetrwać lub zabić predatora. Jedyną pomocą dla marines jest symbol radiacji, w
skazujący na obecność predatora.
Demko na youtubie:
http://www.youtube.c...MCCelzUL4&hl=pl

Download modeli
Dołączona grafika
Załączony plik  PredMod.rar   5,36 MB  841 Ilość pobrań


Zamiescilem plik .sma wiec trzeba go skompilowac na .amxx, mozemy to zrobic na 2 sposoby, albo wchodzac na strone http://amxx.pl/kompilator/
albo kompilujac po prostu lokalnie na kompie
instalacja pluginów tu -> http://amxx.pl/viewtopic.php?t=20


Skille predatora

* pazury, granaty, harpun (marines widzą laser z harpunu!)
* wspinanie się po ścianach
* prawie niewidzialny gdy chodzi, zupełnie niewidzialny gdy stoi
* szybszy bieg
* wyższe skoki
* specjalny wizjer by śledzić wrogów (takie mini WH)
* życie i armor równy 250
* cichy chód, nie skoki
* może popychać marines
Marines-Skills

* scout ... jest szybszy i wyżej skacze
* dogfight ... ma flash'e
* infantry ... ma automatyczny spadochron
* sniper ... pół przeźroczysty
* rearcover ... ma smoke'a
CVar'y (0 oznacza że nie ma limitu)

* pm_max_scout ... maksymalna ilość graczy o tej klasie
* pm_max_dogfight ... maksymalna ilość graczy o tej klasie
* pm_max_infantry ... maksymalna ilość graczy o tej klasie
* pm_max_sniper ... maksymalna ilość graczy o tej klasie
* pm_max_rearcover ... maksymalna ilość graczy o tej klasie

* pm_time_start ... czas rundy dla predatora
* pm_time_claw ... czas dodawany do rundy za zabicie pazurami
* pm_time_speargun ... czas dodawany do rundy za zabicie harpunem
* pm_time_nade ... czas dodawany do rundy za zabicie granatem
* pm_time_jostle ... czas dodawany do rundy za zabicie popchnięciem
* pm_time_sucide ... tyle czasu zostanie dodane gdy ktoś popełni samobójstwo

* pm_bot_quota ... 0 - lepiej nie zmieniać (dotyczy botów)
* pm_help_url ... ta strona zostanie otworzona gdy ktoś wpisze /help
//cvary dodane przeze mnie
* pm_predator_health ... ilosc HP ustawianego predatorowi (trzeba pamietac ze hl nie moze pokazac wiecej niz 255 hp, i jezeli powiedzmy ustawimy wiecej, powiedzmy 256, to pokaze mu '0' i bedzie problem z chodzeniem, ustawimy 257, to pokaze mu 1, niedlugo dopisze kodzik zeby pokazywalo predatorowi dokladnie ile ma hp

* pm_predator_armor ... ilosc armoru ustawianego predatorowi (tu jest dowolnosc od 1 do 999 (hl moze pokazac max 999 armora)
Jak grać predatorem

* By włączyć harpun wpisz /settings i ustaw. By użyć tryb podstępu wciśnij 'f'. By wspinać się po ścianach przytrzymaj 'e' a później stojąc przy ścianie naciśnij szybko 2x skok. Predator przyczepi się do ściany. Każde powtarzanie skoków powoduje wspinanie się predatora. By zregenerować energię przytrzymaj "g" (drop). By popchnąć wroga podejdz blisko niego i wciśnij 'e' (use). By daleko skakać wciśnij po prostu szybko 2x skok. Włącz noktowizor by zobaczyć gdzie są twoi wrogowie.

Pare uwag i wskazówek ogólnych

PREDATOR

* Granat odnawia się co pare sekund
* Predator moze rzucic max. 4 granaty
* By zabić marines trzeba nie 2, ale 3 mocnych uderzeń ponieważ mają armor (chyba ze headshot sie uda :P )
* Ładując energię i używając harpunu jestes kompletnie widzialny. Uważaj więc gdzie i kiedy to robisz. Laser z harpunu też jest widzialny
* Predator nigdy spadając nie traci życia, więc można spokojnie skakać gdzie się chce
* Tryb podkradania się, to inaczej tryb w którym mamy harpun. Jeżeli go mamy czyli tryb podkradania się jest włączony jesteśmy widzialni. Jeżeli chcesz spowrotem być niewidzialny musisz zmienić broń na inną niż harpun i wcisnąć 'f' by znowu stać się niewidzialnym
* Gdy Harpun jest włączony, tryb podkradania się nie jest aktywowany samoistnie, Predator musi wcisnąć 'f' za każdym razem kiedy chce być niewidzialny. Gdy jest widzialny ikonka tarczy po lewej stronie miga na czerwono, jeżeli jest niewidzialny, jest zielona
* Posiadając harpun, celuj laserem, przybliżyć celownik możesz wciskając PPM
* Energia - jest podstawowym wymogiem by używać wszystkich mocy predatora, niewidzialność, superskok, wspinanie się po ścianach. Gdy mamy jej zero wszystkie funkcje razem z niewidzialnością są wyłączone. Do superskoku potrzebujemy 5 energii, do wspinania się po ścianach, jakiś 1 punkt energii na 2 sekundy
MARINES

* Bronie w każdej klasie:
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
$ scout ... standardowo mp5navy + deagle
$ dogfight ... standardowo shotgun + deagle + 2 flash'e
$ infantry ... standardowo aug(bullop) + deagle
$ sniper ... standardowo awp + deagle
$rearcover ... standardowo minigun + smoke
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
* Radiacja - jest to dość duża ikonka po lewej stronie zmieniająca kolor w zależności od odległości między nami a predatorem. Jeżeli jest dosc sporo od nas ikonki wcale nie będzie, jeżeli się zbliży, pojawi się słabo zielona, w miarę malejącej odległości radiator zmienia kolor z zielonego na jasno zielony, jasnożółty, ciemnożółty, pomarańczowy, aż do czerwonego, co oznacza że albo nie żyjemy, albo właśnie patrzymy się oko w oko z bestią :D
* Klasa infantry dostaje automatyczny spadochron, to znaczy że nie trzeba wciskać 'e' za każdym razem gdy spadamy, spadochron otworzy się samoistnie. Jedynie gdy wysokość nie jest zbyt duża spadochron się nie zdąży otworzyć, jednak nie stracimy ani 1 HP
* Jeżeli dobrze odczytałem skrypt, predator nie może, powtarzam NIE MOŻE zostać trafiony w głowe
Objaśnienia

* Po wpisaniu /settings mamy 4 opcje do wyboru (jako marines, ponieważ jako predator wyłącza nam sie opcja czy mamy mieć tryb podkradania się czy nie)

1. voice-system - parenaście albo parędziesiąt dodatkowych dźwięków podczas gry
2. wybór predatora - jeżeli wyłączymy tą opcję nie zostaniemy nigdy predatorem (coś dla tych którzy np nie będą lubili nim grać
3. jako marines wyglądam jak dziewczyna - no to co pisze :D będziemy wyglądać jak niezła dzi(e)weczka xD
4. automatyczne używanie niewidzialności - jak jest włączone zawsze będziemy niewidzialni jako predator, ale nie mamy harpunu, za to jak wyłączymy tą opcje to będziemy musieli cały czas kontrolować czy mamy włączoną niewidzialność (zielona tarcza po prawo)
Jakby ktoś coś chciał, pomoc, ewentualnie przeróbki w kodzie, ale nie jakieś widzimisię nie wiadomo co, to chętnie w miarę możliwości przerobie, np usunięcie custom modeli i zostawienie dla przykładu tylko model predatora, wiadomo że nie każdy chce mieć tylu modeli do ściągnięcia.

Powodzenia w graniu i instalowaniu tego wspaniałego dodatku

Screen

Dołączona grafika

//poniewaz w oryginale klasa SCOUT ma jako bron mp5navy a jest to troche dupiasta bron postanowilem zmienic kod i dodac zamiast tej broni famasa ;> na dole zalacznik z modelem i instrukcja gdzie wrzucic

//poza tym ten mod jak widac wymaga sporo modeli, jezeli bedzie pare prosb moge usunac z kodu all modele (broni, klas) i zostawic jedynie predatora i jego model pazurow by ograniczyc sciaganie

//zeby nie bylo niejasnosci, sam jedyny to przerobilem wiec niech nie bedzie pier**lenia o prawach autorskich

//wypuscilem wersje bez dodatkowych modeli jednak zostawilem trzy
- samego predatora
- v_knife_predator
- oraz p_speargun & v_speargun

Załączone pliki


Użytkownik Pavulon edytował ten post 19.03.2011 13:58
Modele w załączniku

  • +
  • -
  • 3

#2 ProY

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:84
Offline

Napisano 10.05.2008 13:56

mam pytanie co do filmiku co to za mapa od 2:55 :?:
  • +
  • -
  • 0

#3 Gość__*

  • Gość

Reputacja: 0

Offline

Napisano 10.05.2008 14:15

Pozowoliłem sobie poprawić tekst, myślę, że jest bardziej estetycznie i czytelniej.

#4 MafiaDL

    Naj-Najstarszy Moderator

  • Przyjaciel

Reputacja: 554
Wszechwiedzący

  • Postów:3492
  • GG:
  • Imię:Łukasz
  • Lokalizacja:Warsaw
Offline

Napisano 10.05.2008 14:29

Nice Opisane :] najlepiej przykleic ;]
  • +
  • -
  • 0

#5 Salamon

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 43
Pomocny

  • Postów:199
Offline

Napisano 10.05.2008 14:52

no teraz jest ladniej :P

co do mapki to awp_rooftops
  • +
  • -
  • 0

#6 JahMan

    Nowy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:1
Offline

Napisano 17.05.2008 10:50

Mam serwerek z Predator modem ale nie tym. Chciałbym wziąć stąd niektóre modyfikacji np radjacije. Czy mogę O:) ;>?
  • +
  • -
  • 0

#7 Salamon

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 43
Pomocny

  • Postów:199
Offline

Napisano 17.05.2008 11:08

ja sie w kod nie mieszam i nie chce sie doszukiwac co jest czym
chcesz cos stąd wziąć twoja inicjatywa, co do praw autorskich tez twoj problem
  • +
  • -
  • 1

#8 BeAfraid

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 22
Życzliwy

  • Postów:125
  • Lokalizacja:Południe
Offline

Napisano 19.05.2008 15:26

* pm_max_scout ... maksymalna ilość graczy o tej klasie
* pm_max_dogfight ... maksymalna ilość graczy o tej klasie
* pm_max_infantry ... maksymalna ilość graczy o tej klasie
* pm_max_sniper ... maksymalna ilość graczy o tej klasie
* pm_max_rearcover ... maksymalna ilość graczy o tej klasie

* pm_time_start ... czas rundy dla predatora
* pm_time_claw ... czas dodawany do rundy za zabicie pazurami
* pm_time_speargun ... czas dodawany do rundy za zabicie harpunem
* pm_time_nade ... czas dodawany do rundy za zabicie granatem
* pm_time_jostle ... czas dodawany do rundy za zabicie popchnięciem
* pm_time_sucide ... tyle czasu zostanie dodane gdy ktoś popełni samobójstwo

* pm_bot_quota ... 0 - lepiej nie zmieniać (dotyczy botów)
* pm_help_url ... ta strona zostanie otworzona gdy ktoś wpisze /help


Moglbys podac optymalne wartosci ?
  • +
  • -
  • 0

#9 Salamon

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 43
Pomocny

  • Postów:199
Offline

Napisano 19.05.2008 15:31

optymalne wartosci tego sa w sma
  • +
  • -
  • 0

#10 cyber2hot

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:58
Offline

Napisano 21.05.2008 20:29

Jak zmienić, broń np; z AUG na Ak47? Obojętnie której osobie czy snajperowi, scout'owi itd. Bardzo wdzięczny byłbym za pomoc!
  • +
  • -
  • 0

#11 Salamon

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 43
Pomocny

  • Postów:199
Offline

Napisano 22.05.2008 15:22

w kodzie sma :P ale na razie nie mam zamiaru nic na zyczenie przerabiac bo modele by nie pasowaly
  • +
  • -
  • 0

#12 cyber2hot

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:58
Offline

Napisano 22.05.2008 19:37

Nie chodzi mi o modele, po prostu pragnę by broń SMG zamieniła się w P90 (może być nadal pod postacią uzi). Tylko, która linijka za to odpowiada? Proszę chociaż o to...

[ Dodano: 23-05-2008, 16:01 ]
Panie Moderator, bądź łaskaw i napisz mi, która linijka odpowiada za to, że scout posiada mp5?. Jak patrze na ten cały kod, to po niemiecku jakieś nazwy są itp. Proszę o pomoc! Chyba po to, te owe forum jest!? co? Czekam na odp.!
  • +
  • -
  • 0

#13 Salamon

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 43
Pomocny

  • Postów:199
Offline

Napisano 24.05.2008 19:51

mi chodzi o to ze autor dal konkretne bronie pod konkretne modele ktore dodal do tego moda, musialbym przy zmianie broni na inna model albo usuwac albo zmieniac na inny bo jak ktos robi model pod jedna bron to jak sie ustawi przy innej broni ten sam model to nie bedzie zadnej animacji, przeladowywania, strzelania etc

dlatego nie mam zamiaru nic przerabiac w kodzie, najwyzej jak *pare* osob bedzie chcialo to usune wszystkie dodatkowe modele oprocz predatora, wtedy bedzie mozna normalnie sobie zmieniac
  • +
  • -
  • 0

#14 Morti

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:28
Offline

Napisano 27.05.2008 07:28

//poza tym ten mod jak widac wymaga sporo modeli, jezeli bedzie pare prosb moge usunac z kodu all modele (broni, klas) i zostawic jedynie predatora i jego model pazurow by ograniczyc sciaganie


Proszę o wystawienie bez tego.
  • +
  • -
  • 0

#15 jazzuita

    Nowy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:5
Offline

Napisano 29.05.2008 12:29

ja rowniez czekam na wstawienie bez niepotrzebnych modeli;)
  • +
  • -
  • 0

#16 Hitmanjestem

    Nowy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:1
Offline

Napisano 04.06.2008 10:18

Super! Tego właśnie szukałem :] dzięki, Salamon. Zaraz wrzucam tego moda na serwa i jazdaaa! :D
  • +
  • -
  • 0

#17 Sekool

    Nowy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:7
Offline

Napisano 05.06.2008 08:44

A mi niedziala:( Wszytko dobrze robilem chyba moze ktos mi nagrac tutka??
  • +
  • -
  • 0

#18 Morti

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:28
Offline

Napisano 05.06.2008 13:19

Tak , nikt specjalnie nie będzie nagrywał Ci tutka..

Jak chcesz pograć to jest na tym forum juz temat z serwerem Predator Mod - zalozony przeze mnie.
  • +
  • -
  • 0

#19 zer0.

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 428
Wszechobecny

  • Postów:2116
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Kw
Offline

Napisano 05.06.2008 14:02

Jak chcesz pograć to jest na tym forum juz temat z serwerem Predator Mod - zalozony przeze mnie.

przez ciebie ? :lol:

Wysłany: 10-05-2008, 13:27 Hambuger-Hill - Predator-Mod

Wysłany: 20-05-2008, 17:17 CS-Support.pl [Diablo Mod]

widzisz jakaś różnice w dacie? pewnie tak..
a różnice w poście? prawie żadna.. :>
  • +
  • -
  • 0

#20 Brodziu

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: -2
Mniej niż zer0.

  • Postów:37
  • GG:
  • Lokalizacja:Starachowice
Offline

Napisano 17.06.2008 11:47

ej mnie bardziej ciekawią bronie ^^ ten pistolet i ta broń z góry dzięki
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych