Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Skrypt

Jeden bind na spadochron i rakiety

Skrypt

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
8 odpowiedzi w tym temacie

#1 WOyciech

    Nowy

  • Nowy

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:4
  • Lokalizacja:Wawa
Offline

Napisano 21.01.2013 22:29

Witam. Mam pytanie, dotyczące tematu rakiet w klasach i spadochronu na jednym, wspólnym bindzie.
Jest bowiem tak, iż używając spadochronu i mając jednocześnie klasę, która posiada rakiety jednocześnie dzieją się te dwie czynności i jedna z rakiet ulega przeważnie daremnej utracie. Sam jeszcze nie dokopałem się do tego, jak to działa w plikach .sma i dlatego pytam, czy ktos ma pomysł, jak zrobić alias/bind na używanie rakiety, lub spadochronu tak, aby to rozdzielić. Dajmy na to, że spadochron będzie pod klawiszem "E" a rakiety pod "x". Próbowałem robić taki alias:

alias rakieta "+useitem"
bind "x" "rakieta"

Ale to nie działa.

jakieś pomysły, porady, sugestie?
  • +
  • -
  • 0

#2 FD^GoD

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 23
Życzliwy

  • Postów:66
  • Lokalizacja:NDG
Offline

Napisano 21.01.2013 22:35

Może spróbuj coś takiego:
bind "x" "rakieta"
alias rakieta "+useitem; bind x "

Użytkownik FD^GoD edytował ten post 21.01.2013 22:35

  • +
  • -
  • 0

#3 Guzik

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 21
Życzliwy

  • Postów:130
  • GG:
  • Imię:Kuba
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 21.01.2013 22:48

bind "x" +rocket
bind "x" "rocket"
bind "x" +setrocket
bind "x" "setrocket"
Spróbuj wszystkie, może któryś zadziała. :)
  • +
  • -
  • 0

Szukasz fajnego Zombie Mod? Wejdź i zobacz na mój! :) Zombie stylem CSO! Posiadamy również wspaniały COD MOD, BF2 oraz 4Fun. :) IP 4Fun: 31.186.82.130:27376

b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png

b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png

b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png

 

 


#4 Kawon

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 887
Czempion

  • Postów:5 165
  • Steam:steam
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Dzierzgoń
Offline

Napisano 21.01.2013 23:23

Automatyczna wiadomość


Ten temat został przeniesiony z forum

AMX Mod X > Pytania

do

Counter-Strike 1.6 > Skrypty/Configi > Szukam skryptu/configu
  • +
  • -
  • 1

DarkGL to mój autorytet.


#5 WOyciech

    Nowy

  • Autor tematu
  • Nowy

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:4
  • Lokalizacja:Wawa
Offline

Napisano 22.01.2013 01:12

userconfig.cfg:
alias rakieta "rocket"
bind "z" "rakieta"

alias rakieta2 "setrocket"
bind "n" "rakieta2"
bind "," "+setrocket"
bind "." "setrocket"
_____________________


Unknown command: rocket
Unknown command: +setrocket
Unknown command: -setrocket
Unknown command: setrocket

Czyli, ze nie działa ni tak, ni śmak...
Kawon (22.01.2013 14:20):
Kod w postach (np. źródło pluginu) umieszczaj w odpowiednich tagach (code/php/spoiler itp), a powyżej 200 linijek tylko w załączniku lub na wklejce.

  • +
  • -
  • 0

#6 Vasto_Lorde

    Wszechmogący

  • Power User

Reputacja: 256
Wszechwidzący

  • Postów:633
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Maćko
  • Lokalizacja:Poznań
Offline

Napisano 22.01.2013 02:30

Trzeba w sma albo jednego albo drugiego pliku ustawić by rakieta lub spadochron używały się na inne komendy. Nie ma innej opcji.
  • +
  • -
  • 0

#7 WOyciech

    Nowy

  • Autor tematu
  • Nowy

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:4
  • Lokalizacja:Wawa
Offline

Napisano 22.01.2013 11:24

To jest ponoć tak, ze klawiszem E wywołuje się funkcje spadochronu i funkcję dźwięku rakiety, a ten dźwięk z kolei wywołuje rakietę... (przynajmniej tak mi mówiono).

Co do zmiany w .sma, napiszesz, co jak zmienić?
  • +
  • -
  • 0

#8 Vasto_Lorde

    Wszechmogący

  • Power User

Reputacja: 256
Wszechwidzący

  • Postów:633
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Maćko
  • Lokalizacja:Poznań
Offline

Napisano 01.02.2013 00:15

Spadochron wywołuje się na IN_USE, który jest ustawiony domyślnie na e. Dziwęk który wywołuje IN_USE jest przechwytywany przez silnik codmod (bo chyba rakiety to o to chodzi) i wtedy używa się umiejętności danej klasy, w tym przypadku rakiet. Jeśli chcesz żeby rakieta była na inny przycisk, musisz w pluginie zarejestrować komendę gracza która wywoła strzał z rakiety. Dokładniej objaśnić?
  • +
  • -
  • 0

#9 WOyciech

    Nowy

  • Autor tematu
  • Nowy

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:4
  • Lokalizacja:Wawa
Offline

Napisano 01.02.2013 12:55

Najlepiej by było, gdybyś zrobił mi taką funkcję ;)
  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: Skrypt

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych