Jeden bind na spadochron i rakiety
WOyciech
21.01.2013
Witam. Mam pytanie, dotyczące tematu rakiet w klasach i spadochronu na jednym, wspólnym bindzie.
Jest bowiem tak, iż używając spadochronu i mając jednocześnie klasę, która posiada rakiety jednocześnie dzieją się te dwie czynności i jedna z rakiet ulega przeważnie daremnej utracie. Sam jeszcze nie dokopałem się do tego, jak to działa w plikach .sma i dlatego pytam, czy ktos ma pomysł, jak zrobić alias/bind na używanie rakiety, lub spadochronu tak, aby to rozdzielić. Dajmy na to, że spadochron będzie pod klawiszem "E" a rakiety pod "x". Próbowałem robić taki alias:
alias rakieta "+useitem"
bind "x" "rakieta"
Ale to nie działa.
jakieś pomysły, porady, sugestie?
Jest bowiem tak, iż używając spadochronu i mając jednocześnie klasę, która posiada rakiety jednocześnie dzieją się te dwie czynności i jedna z rakiet ulega przeważnie daremnej utracie. Sam jeszcze nie dokopałem się do tego, jak to działa w plikach .sma i dlatego pytam, czy ktos ma pomysł, jak zrobić alias/bind na używanie rakiety, lub spadochronu tak, aby to rozdzielić. Dajmy na to, że spadochron będzie pod klawiszem "E" a rakiety pod "x". Próbowałem robić taki alias:
alias rakieta "+useitem"
bind "x" "rakieta"
Ale to nie działa.
jakieś pomysły, porady, sugestie?
FD^GoD
21.01.2013
Może spróbuj coś takiego:
bind "x" "rakieta"
alias rakieta "+useitem; bind x "
Użytkownik FD^GoD edytował ten post 21.01.2013 22:35
bind "x" "rakieta"
alias rakieta "+useitem; bind x "
Użytkownik FD^GoD edytował ten post 21.01.2013 22:35
Guzik
21.01.2013
bind "x" +rocket
bind "x" "rocket"
bind "x" +setrocket
bind "x" "setrocket"
Spróbuj wszystkie, może któryś zadziała.
bind "x" "rocket"
bind "x" +setrocket
bind "x" "setrocket"
Spróbuj wszystkie, może któryś zadziała.

Kawon
21.01.2013
Automatyczna wiadomość
Ten temat został przeniesiony z forum
AMX Mod X > Pytania
do
Counter-Strike 1.6 > Skrypty/Configi > Szukam skryptu/configu
Ten temat został przeniesiony z forum
AMX Mod X > Pytania
do
Counter-Strike 1.6 > Skrypty/Configi > Szukam skryptu/configu
WOyciech
22.01.2013
userconfig.cfg:
Unknown command: rocket
Unknown command: +setrocket
Unknown command: -setrocket
Unknown command: setrocket
Czyli, ze nie działa ni tak, ni śmak...
alias rakieta "rocket" bind "z" "rakieta" alias rakieta2 "setrocket" bind "n" "rakieta2" bind "," "+setrocket" bind "." "setrocket"_____________________
Unknown command: rocket
Unknown command: +setrocket
Unknown command: -setrocket
Unknown command: setrocket
Czyli, ze nie działa ni tak, ni śmak...
Vasto_Lorde
22.01.2013
Trzeba w sma albo jednego albo drugiego pliku ustawić by rakieta lub spadochron używały się na inne komendy. Nie ma innej opcji.
WOyciech
22.01.2013
To jest ponoć tak, ze klawiszem E wywołuje się funkcje spadochronu i funkcję dźwięku rakiety, a ten dźwięk z kolei wywołuje rakietę... (przynajmniej tak mi mówiono).
Co do zmiany w .sma, napiszesz, co jak zmienić?
Co do zmiany w .sma, napiszesz, co jak zmienić?
Vasto_Lorde
01.02.2013
Spadochron wywołuje się na IN_USE, który jest ustawiony domyślnie na e. Dziwęk który wywołuje IN_USE jest przechwytywany przez silnik codmod (bo chyba rakiety to o to chodzi) i wtedy używa się umiejętności danej klasy, w tym przypadku rakiet. Jeśli chcesz żeby rakieta była na inny przycisk, musisz w pluginie zarejestrować komendę gracza która wywoła strzał z rakiety. Dokładniej objaśnić?