Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CS:GO

Dzielenie skryptu na biblioteki

cs:go biblioteka skrypt sp sourcemod

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
1 odpowiedź w tym temacie

#1 Kuaczek

    Nowy

  • Pijawka

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:4
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 04.09.2016 08:44

Witam Serdecznie grono AMXX, przekopałem się przez forum i nie bardzo rozumiem zasad działania tego typu.

Ostatnio próbowałem się pobawić z podziałem swojego skryptu na biblioteki tak by każda część skryptu była w innym miejscu.

Jak wiadomo nikt nie lubi bajzlu i wygodniej byłoby pisać tego typu rzeczy.

 

Nie mam zbytnio pojęcia od czego zacząć.

 

Mam taki kod.

#include <sourcemod>

#include <test>

public OnPluginStart()
{
	RegConsoleCmd("sm_testowy", Menu_Wejscie);
}


public Action:Menu_Wejscie(client, args)
{
	new Handle:menu = CreateMenu(Menu_Wyjscie);

	SetMenuTitle(menu, "Costam");
	AddMenuItem(menu, "1", "Wybor1");
	AddMenuItem(menu, "2", "Wybor2");
	AddMenuItem(menu, "3", "Wybor3");
	SetMenuExitButton(menu, true);
	DisplayMenu(menu, client, MENU_TIME_FOREVER);
}


public Menu_Wyjscie(Handle:menu, MenuAction:action, client, itemNum)
{
	if ( action == MenuAction_Select )
	{
		switch (itemNum)
		{
		case 0:
			{
				Skrypt1(client);
			}
		case 1:
			{
				Skrypt2(client);
			}
		case 2:
			{
				Skrypt3(client);
			}	
		}
	}
}

Chciałbym by Skrypt1 czyli kolejne menu do tego znajdowało się w bibliotece #include <test>

Dosłownie takie same menu miałoby znajdować się w bibliotece i tam bym je rozwinął.

 

Proszę o pomoc, każda wskazówka jest dla mnie bardzo pomocna.

Bawiłem się także z funkcją native, ale nie znalazłem nigdzie na tyle dobrego poradnika bym mógł cokolwiek z niego wywnioskować.

Na forum jest coś o native ale pod AMXX, niestety nie ma pod SourceMod'a.


  • +
  • -
  • 0

#2 Linux'

    Pan Pomocny

  • Power User

Reputacja: 526
Wszechwiedzący

  • Postów:1490
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:AmxMod i SourceMod
Offline

Napisano 04.09.2016 11:32

O natywach poczytasz tu https://wiki.alliedm...eMod_Scripting)


  • +
  • -
  • 0

Call Of Duty Mod Nowy v1.1 CS:GO

 

https://mygo.pl/topi...y-mod-nowy-v11/






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cs:go, biblioteka, skrypt, sp, sourcemod

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych