←  Pytania

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

CS:GO
Dzielenie skryptu na biblioteki

  • +
  • -
Kuaczek - zdjęcie Kuaczek 04.09.2016

Witam Serdecznie grono AMXX, przekopałem się przez forum i nie bardzo rozumiem zasad działania tego typu.

Ostatnio próbowałem się pobawić z podziałem swojego skryptu na biblioteki tak by każda część skryptu była w innym miejscu.

Jak wiadomo nikt nie lubi bajzlu i wygodniej byłoby pisać tego typu rzeczy.

 

Nie mam zbytnio pojęcia od czego zacząć.

 

Mam taki kod.

#include <sourcemod>

#include <test>

public OnPluginStart()
{
	RegConsoleCmd("sm_testowy", Menu_Wejscie);
}


public Action:Menu_Wejscie(client, args)
{
	new Handle:menu = CreateMenu(Menu_Wyjscie);

	SetMenuTitle(menu, "Costam");
	AddMenuItem(menu, "1", "Wybor1");
	AddMenuItem(menu, "2", "Wybor2");
	AddMenuItem(menu, "3", "Wybor3");
	SetMenuExitButton(menu, true);
	DisplayMenu(menu, client, MENU_TIME_FOREVER);
}


public Menu_Wyjscie(Handle:menu, MenuAction:action, client, itemNum)
{
	if ( action == MenuAction_Select )
	{
		switch (itemNum)
		{
		case 0:
			{
				Skrypt1(client);
			}
		case 1:
			{
				Skrypt2(client);
			}
		case 2:
			{
				Skrypt3(client);
			}	
		}
	}
}

Chciałbym by Skrypt1 czyli kolejne menu do tego znajdowało się w bibliotece #include <test>

Dosłownie takie same menu miałoby znajdować się w bibliotece i tam bym je rozwinął.

 

Proszę o pomoc, każda wskazówka jest dla mnie bardzo pomocna.

Bawiłem się także z funkcją native, ale nie znalazłem nigdzie na tyle dobrego poradnika bym mógł cokolwiek z niego wywnioskować.

Na forum jest coś o native ale pod AMXX, niestety nie ma pod SourceMod'a.

Odpowiedz

  • +
  • -
Linux' - zdjęcie Linux' 04.09.2016

O natywach poczytasz tu https://wiki.alliedm...eMod_Scripting)

Odpowiedz