public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits) { if(!is_user_alive(this) || !is_user_connected(this) ||!is_user_connected(idattacker) || get_user_team(this) == get_user_team(idattacker)) return HAM_IGNORED; new aiment, body; get_user_aiming(idattacker, aiment, body); new origin1[3], origin2[3], dis; get_user_origin(idattacker, origin1, 0); get_user_origin(aiment, origin2, 0); dis = get_distance( origin1, origin2 ); if(dis < 200) obrazenia[idattacker] = 2.0; else if (dis > 200) obrazenia[idattacker] = 5.0; damage*=obrazenia[idattacker]; SetHamParamFloat(4, damage); return HAM_IGNORED; }
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
skorpius
Rejestracja: 13.09.2014Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 29.03.2020 11:24
Statystyki
- Grupa: Użytkownik
- Całość postów: 322
- Odwiedzin: 5 451
- Tytuł: Wszechpomocny
- Wiek: Wiek nie został ustalony
- Urodziny: Data urodzin nie została podana
-
Imię
Damian
-
Płeć
Mężczyzna
-
Lokalizacja
Dębica
Kontakt
Narzędzia użytkownika
Ostatnio byli
#744035 [Szukam]Im dalej przeciwnik tym wieksze dmg.
Napisane przez NiczegoWinien w 11.11.2017 14:20
#744038 [Szukam]Im dalej przeciwnik tym wieksze dmg.
Napisane przez Asiap w 11.11.2017 17:18
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits) { if(!is_user_connected(this) ||!is_user_connected(idattacker) || get_user_team(this) == get_user_team(idattacker)) return HAM_IGNORED; static origin1[3], origin2[3], dis; get_user_origin(this, origin1); get_user_origin(idattacker, origin2); dis = get_distance( origin1, origin2 ); if(dis < 200) obrazenia[idattacker] = 2.0; else if (dis > 200) obrazenia[idattacker] = 5.0; SetHamParamFloat(4, damage * obrazenia[idattacker]); return HAM_HANDLED; }
#744019 [Szukam]Im dalej przeciwnik tym wieksze dmg.
Napisane przez NiczegoWinien w 11.11.2017 00:32
Pisane na kolanie. Sprawdz
/* Plugin generated by AMXX-Studio */ #include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <fakemeta> #include <hamsandwich> #define PLUGIN "New Plug-In" #define VERSION "1.0" #define AUTHOR "author" new Float:obrazenia[33]; public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage"); register_forward(FM_CmdStart, "FW_CmdStart"); } public FW_CmdStart(id, uc_handle, randseed){ static buttons; buttons = get_uc(uc_handle, UC_Buttons); new aiment, body; get_user_aiming(id, aiment, body); new origin1[3], origin2[3], dis; get_user_origin(id, origin1, 0); get_user_origin(aiment, origin2, 0); dis = get_distance( origin1, origin2 ); if(buttons & IN_ATTACK){ if(dis < 200) obrazenia[id] = 2.0; else if (dis > 200) obrazenia[id] = 5.0; } return FMRES_IGNORED; } public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits) { if(!is_user_alive(this) || !is_user_connected(this) ||!is_user_connected(idattacker) || get_user_team(this) == get_user_team(idattacker)) return HAM_IGNORED; damage*=obrazenia[idattacker]; SetHamParamFloat(4, damage); return HAM_IGNORED; }
Wartosci ustaw sobie jakie ci pasują, ja dałem przykładowe.
#726981 Cod_stary 0.4Problem z regenerecja HP
Napisane przez Linux' w 06.06.2016 11:06
Zapomniales o sprawdzaniu w petli, czy gracz jest podlaczony i czy nie jest martwy a wiec moga byc errory. Kolejna rzecz to nieprawidlowo dobrany index.
if(maksymalne_zdrowie_gracza[client] > GetClientHealth(client))
Wykonuje funkcje na graczach tylko gdy, gracz ktory ma ten task ma mniej hp niz maksymalny poziom zdrowia. Zastap to na [i], by funkcja pobierala zdrowie innych w poprawny sposob.
#726584 "Wywalenie" /y z nazwy klasy
Napisane przez Master Yoga w 26.05.2016 12:55
Yhym z języków wypisanch w sygnaturze tylko jeden znasz w stopniu podstawowym.Jeden jezyk w sygnaturze znam tylko podstawy
Chcesz się pogrążać proszę bardzo. PAWN składnią dużo nie odbiega od języka C. Z tego co widzimy ty znasz C i C++.
"Osoba" z tak duża "wiedzą" jak ty dodaje sobie zmienną która tak na prawdę nie służy niczemu, mylisz i dodajesz sobie parametry. Zamiast bitu leci string...
Chejtujesz każdą pracę i paczkę pod pretekstem iż twój kod i tak jest o wiele lepszy.
Prawda jest taka, że zupełnie się na tym nie znasz. Możesz skopiować sobie resztę sygnatury tylko przeczytaj sobie najpierw do czego to służy.
Powiedz mi na jakiej podstawie to wszystko oceniasz skoro nie znasz działania tych algorytmów itd. chyba po ilości linii kodu
Bo gdybyś naprawdę znał C#/C++,PAWN nie wspominając już o PHP czy Javascript, to wiedział byś, że wystarczy lekko edytować silnik cod mod np poprzez rozłączenie stringu w występowaniu danego znaku i ponownego jego sklejenia.
Ośmieszaj się dalej
#726963 Menu Sklep, po kupieniu zostaje na tej samej stronie
Napisane przez plx211 w 05.06.2016 18:54
jest taka mozliwosc https://sm.alliedmod...splayMenuAtItem
jak juz zamykasz to powiedz jak osiagnoles cel
#726352 [CoD Nowy] Przypisanie umiejetnosci uzycia klasy oraz itemu pod E
Napisane przez Linux' w 19.05.2016 10:15
W tym prostym tutorialu pokaże w jaki sposób przypisać użycie umiejętności klasy i itemu po naciśnięciu przycisku E.
Na początku otwieramy nasz silnik a następnie przechodzimy do public Action:UsunZadania(client) i gdzieś pod nim dodajemy:
public Action:OnPlayerRunCmd(client, &buttons, &impulse, Float:vel[3], Float:angles[3], &weapons) { if(!IsValidClient(client) || !IsPlayerAlive(client)) return Plugin_Continue; static bool:oldbuttons[65]; if(!oldbuttons[client] && buttons & IN_USE) { UzyjKlasy(client, 0); // wymusza public odpowiadający za funkcje wywołującą forward użycia klasy UzyjItemu(client, 0); // wymusza public odpowiadający za funkcje wywołującą forward użycia itemu oldbuttons[client] = true; } else if(oldbuttons[client] && !(buttons & IN_USE)) oldbuttons[client] = false; return Plugin_Continue; }
teraz wystarczy już zapisać i ponownie skompilować silnik by cieszyć się dodatkiem.
Silnik wraz z paczką modyfikacji, można nabyć wyłącznie poprzez kontakt ze mną. Więcej o tym w sygnaturze.
#725116 Vip by Hanys
Napisane przez DooM01 w 19.04.2016 16:36
#725892 Baza danych mysql
Napisane przez NEQU# w 07.05.2016 20:47
Raczej nie bo taki jest wzór który znajduje się pod pluginem który usiłuje uruchomić
źle mnie zrozumiałeś.
"host" "sql.cba.pl"
Możesz też podać logi.
#722601 Użycie aktywnego skilla prawym przyciskiem myszki.
Napisane przez plx211 w 10.03.2016 19:17
#722581 Informacja, opis znajdź sposób.
Napisane przez plx211 w 10.03.2016 08:58
MOTD (napisales poprzez stronę www dlatego linux zapewnne ci go nie polecil)
Zalety:
- najwieksza mozliwa ilosc danych do wyswietlenia
- mozliwosc formatowania przy pomocy html + css
Wady:
- na csgo sa problemy z odpaleniem, kiedys trzeba bylo wykonac maly trick, nie wiem jak jest teraz
- dosc dlugo sie wlacza
- zaslania prawie caly ekran
Hudcenter:
Zalety:
- nie zaslania tak bardzo ekranu gry (zalezy od ustawiebia skali gui w ustawieniach clienta)
- mozliwosc uzywanua niektorych znacznikow html (na przyklad kolor fontu)
- mozliwosc wywolywania co x czasu uzyskujac cos na krztalt hudmsg z 1.6
Wady:
- ograniczona ilosc znakow
- po pomniejszeniu czcionki maksymalnie 5 linijek moze wyswietlic
Menu:
Zalety:
- lezy w wygodnym miejscu do czytania
- moze nawet calkiem duzo danych pomiescic
- mozna rozbic dane na kilka stron
Wady:
- czasami jest opuznienie w wyswietleniu menu/zmiannie strony
- zbyt duza ilosc textu w jednej linij denerwuje
- blokuje klawisze nuneryczne (jak jest wlaczone nie mozesz np. [1] zmienic broni)
- brak mozliwosci zmianny kolorow (mozna ustaeic dana linije na pomaranczowo lub szaro)
Czat:
Zalety:
- mozliwoac uzycia kolorow (colorchat, ale jest ich chyba z 10 tylko)
- moze przechowac duza ilosc danych
Wady:
- przy duzej ilosci graczy utrudnione czytanie
Konsola:
To samo co czat tylko bez kolorow
Sprite:
Zalety:
- mozliwosc wstawienia obrazkow
Wady:
- trzeba sie nagimnastykowac (sprite wyswietla jedynie obrazki)
- przy duzej ilosci ciezko z wydajnoscia
Pisane z pamieci i z telefonu
#722569 Informacja, opis znajdź sposób.
Napisane przez Linux' w 09.03.2016 22:26
#722372 [CS:GO]Sprawdzenie czy gracz trzyma {Knife}
Napisane przez Sniper Elite w 06.03.2016 14:38
#718711 instalacja metamod- Nie czyta mi
Napisane przez Kowalsky w 21.01.2016 22:37
#715419 CodMod na CS G0
Napisane przez Alelluja w 28.11.2015 19:41
- AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod
- → Przeglądanie profilu: Reputacja: skorpius
- Regulamin