Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

skorpius - zdjęcie

skorpius

Rejestracja: 13.09.2014
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 29.03.2020 11:24
-----

#744035 [Szukam]Im dalej przeciwnik tym wieksze dmg.

Napisane przez NiczegoWinien w 11.11.2017 14:20

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
	if(!is_user_alive(this) || !is_user_connected(this) ||!is_user_connected(idattacker) || get_user_team(this) == get_user_team(idattacker))
		return HAM_IGNORED;
	
	new aiment, body;
	get_user_aiming(idattacker, aiment, body);
	
	new origin1[3], origin2[3], dis;
	
	get_user_origin(idattacker, origin1, 0);
	get_user_origin(aiment, origin2, 0);
	
	dis = get_distance( origin1, origin2 );
	
	if(dis < 200)
		obrazenia[idattacker] = 2.0;
	else if (dis > 200)
		obrazenia[idattacker] = 5.0;
	
	damage*=obrazenia[idattacker];
		
	SetHamParamFloat(4, damage);
	return HAM_IGNORED;
}

  • +
  • -
  • 1


#744038 [Szukam]Im dalej przeciwnik tym wieksze dmg.

Napisane przez Asiap w 11.11.2017 17:18

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
	if(!is_user_connected(this) ||!is_user_connected(idattacker) || get_user_team(this) == get_user_team(idattacker))
		return HAM_IGNORED;
	
	static origin1[3], origin2[3], dis;
	
	get_user_origin(this, origin1);
	get_user_origin(idattacker, origin2);
	
	dis = get_distance( origin1, origin2 );
	
	if(dis < 200)
		obrazenia[idattacker] = 2.0;
	else if (dis > 200)
		obrazenia[idattacker] = 5.0;

	SetHamParamFloat(4, damage * obrazenia[idattacker]);
	return HAM_HANDLED;
}

  • +
  • -
  • 1


#744019 [Szukam]Im dalej przeciwnik tym wieksze dmg.

Napisane przez NiczegoWinien w 11.11.2017 00:32

Pisane na kolanie. Sprawdz

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>

#define PLUGIN "New Plug-In"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "author"

new Float:obrazenia[33];

public plugin_init() {
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
	
	RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
	
	register_forward(FM_CmdStart, "FW_CmdStart");
}
public FW_CmdStart(id, uc_handle, randseed){
	
	static buttons; buttons = get_uc(uc_handle, UC_Buttons);
	
	new aiment, body;
	get_user_aiming(id, aiment, body);
	
	new origin1[3], origin2[3], dis;
	
	get_user_origin(id, origin1, 0);
	get_user_origin(aiment, origin2, 0);
	
	dis = get_distance( origin1, origin2 );
	
	if(buttons & IN_ATTACK){
		if(dis < 200)
			obrazenia[id] = 2.0;
		else if (dis > 200)
			obrazenia[id] = 5.0;
	}
		
		
	return FMRES_IGNORED;
}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
	if(!is_user_alive(this) || !is_user_connected(this) ||!is_user_connected(idattacker) || get_user_team(this) == get_user_team(idattacker))
		return HAM_IGNORED;
		
	damage*=obrazenia[idattacker];
		
	SetHamParamFloat(4, damage);
	return HAM_IGNORED;
}
	

Wartosci ustaw sobie jakie ci pasują, ja dałem przykładowe.


  • +
  • -
  • 1


#726981 Cod_stary 0.4Problem z regenerecja HP

Napisane przez Linux' w 06.06.2016 11:06

Zapomniales o sprawdzaniu w petli, czy gracz jest podlaczony i czy nie jest martwy a wiec moga byc errory. Kolejna rzecz to nieprawidlowo dobrany index.

if(maksymalne_zdrowie_gracza[client] > GetClientHealth(client))

Wykonuje funkcje na graczach tylko gdy, gracz ktory ma ten task ma mniej hp niz maksymalny poziom zdrowia. Zastap to na [i], by funkcja pobierala zdrowie innych w poprawny sposob.


  • +
  • -
  • 1


#726584 "Wywalenie" /y z nazwy klasy

Napisane przez Master Yoga w 26.05.2016 12:55

Jeden jezyk w sygnaturze znam tylko podstawy

Yhym z języków wypisanch w sygnaturze tylko jeden znasz w stopniu podstawowym.

Chcesz się pogrążać proszę bardzo. PAWN składnią dużo nie odbiega od języka C. Z tego co widzimy ty znasz C i C++.
"Osoba" z tak duża "wiedzą" jak ty dodaje sobie zmienną która tak na prawdę nie służy niczemu, mylisz i dodajesz sobie parametry. Zamiast bitu leci string...

Chejtujesz każdą pracę i paczkę pod pretekstem iż twój kod i tak jest o wiele lepszy.

Prawda jest taka, że zupełnie się na tym nie znasz. Możesz skopiować sobie resztę sygnatury :) tylko przeczytaj sobie najpierw do czego to służy.

Powiedz mi na jakiej podstawie to wszystko oceniasz skoro nie znasz działania tych algorytmów itd. chyba po ilości linii kodu :D

Bo gdybyś naprawdę znał C#/C++,PAWN nie wspominając już o PHP czy Javascript, to wiedział byś, że wystarczy lekko edytować silnik cod mod np poprzez rozłączenie stringu w występowaniu danego znaku i ponownego jego sklejenia.

Ośmieszaj się dalej :)
  • +
  • -
  • 5


#726963 Menu Sklep, po kupieniu zostaje na tej samej stronie

Napisane przez plx211 w 05.06.2016 18:54

jest taka mozliwosc https://sm.alliedmod...splayMenuAtItem

jak juz zamykasz to powiedz jak osiagnoles cel


  • +
  • -
  • 1


#726352 [CoD Nowy] Przypisanie umiejetnosci uzycia klasy oraz itemu pod E

Napisane przez Linux' w 19.05.2016 10:15

W tym prostym tutorialu pokaże w jaki sposób przypisać użycie umiejętności klasy i itemu po naciśnięciu przycisku E.

 

Na początku otwieramy nasz silnik a następnie przechodzimy do public Action:UsunZadania(client) i gdzieś pod nim dodajemy:

public Action:OnPlayerRunCmd(client, &buttons, &impulse, Float:vel[3], Float:angles[3], &weapons)
{
	if(!IsValidClient(client) || !IsPlayerAlive(client))
		return Plugin_Continue;

	static bool:oldbuttons[65];
	if(!oldbuttons[client] && buttons & IN_USE)
	{
		UzyjKlasy(client, 0); // wymusza public odpowiadający za funkcje wywołującą forward użycia klasy
		UzyjItemu(client, 0); // wymusza public odpowiadający za funkcje wywołującą forward użycia itemu

		oldbuttons[client] = true;
	}
	else if(oldbuttons[client] && !(buttons & IN_USE))
		oldbuttons[client] = false;

	return Plugin_Continue;
}

teraz wystarczy już zapisać i ponownie skompilować silnik by cieszyć się dodatkiem.

 

 

 

Silnik wraz z paczką modyfikacji, można nabyć wyłącznie poprzez kontakt ze mną. Więcej o tym w sygnaturze.


  • +
  • -
  • 3


#725116 Vip by Hanys

Napisane przez DooM01 w 19.04.2016 16:36

Czy ktos ***** w końcu powie jak zrobić te j**ane flagi zeby admin miał swoje a vip swoje bo zmianiam to juz setny raz mam flagi admina podane a i tak kutwsz wszyscy maja tego j**anego vipa


  • +
  • -
  • 1


#725892 Baza danych mysql

Napisane przez NEQU# w 07.05.2016 20:47

Raczej nie bo taki jest wzór który znajduje się pod pluginem który usiłuje uruchomić

instalacja

https://amxx.pl/topi...ny-cod-do-csgo/

źle mnie zrozumiałeś.

 

"host"        "sql.cba.pl"

 

Możesz też podać logi.


  • +
  • -
  • 1


#722601 Użycie aktywnego skilla prawym przyciskiem myszki.

Napisane przez plx211 w 10.03.2016 19:17

spakuj to do tar'a lub zip'a, bo nie mam jak tego otworzyc


  • +
  • -
  • 1


#722581 Informacja, opis znajdź sposób.

Napisane przez plx211 w 10.03.2016 08:58

Masz nastepujace mozliwosci:

MOTD (napisales poprzez stronę www dlatego linux zapewnne ci go nie polecil)
Zalety:
- najwieksza mozliwa ilosc danych do wyswietlenia
- mozliwosc formatowania przy pomocy html + css

Wady:
- na csgo sa problemy z odpaleniem, kiedys trzeba bylo wykonac maly trick, nie wiem jak jest teraz
- dosc dlugo sie wlacza
- zaslania prawie caly ekran

Hudcenter:
Zalety:
- nie zaslania tak bardzo ekranu gry (zalezy od ustawiebia skali gui w ustawieniach clienta)
- mozliwosc uzywanua niektorych znacznikow html (na przyklad kolor fontu)
- mozliwosc wywolywania co x czasu uzyskujac cos na krztalt hudmsg z 1.6

Wady:
- ograniczona ilosc znakow
- po pomniejszeniu czcionki maksymalnie 5 linijek moze wyswietlic

Menu:
Zalety:
- lezy w wygodnym miejscu do czytania
- moze nawet calkiem duzo danych pomiescic
- mozna rozbic dane na kilka stron

Wady:
- czasami jest opuznienie w wyswietleniu menu/zmiannie strony
- zbyt duza ilosc textu w jednej linij denerwuje
- blokuje klawisze nuneryczne (jak jest wlaczone nie mozesz np. [1] zmienic broni)
- brak mozliwosci zmianny kolorow (mozna ustaeic dana linije na pomaranczowo lub szaro)

Czat:
Zalety:
- mozliwoac uzycia kolorow (colorchat, ale jest ich chyba z 10 tylko)
- moze przechowac duza ilosc danych

Wady:
- przy duzej ilosci graczy utrudnione czytanie

Konsola:
To samo co czat tylko bez kolorow

Sprite:
Zalety:
- mozliwosc wstawienia obrazkow

Wady:
- trzeba sie nagimnastykowac (sprite wyswietla jedynie obrazki)
- przy duzej ilosci ciezko z wydajnoscia

Pisane z pamieci i z telefonu
  • +
  • -
  • 2


#722569 Informacja, opis znajdź sposób.

Napisane przez Linux' w 09.03.2016 22:26

Pozostaje duża tablica informacyjna zrobiona z menu albo konsola.


  • +
  • -
  • 1


#722372 [CS:GO]Sprawdzenie czy gracz trzyma {Knife}

Napisane przez Sniper Elite w 06.03.2016 14:38

Ja tego tak używałem:
 

  • +
  • -
  • 2


#718711 instalacja metamod- Nie czyta mi

Napisane przez Kowalsky w 21.01.2016 22:37

Nazwa gry to csgo, czyli masz dobrą ścieżkę. Skąd pobierałeś MM:Source? Windows / Linux?


  • +
  • -
  • 1


#715419 CodMod na CS G0

Napisane przez Alelluja w 28.11.2015 19:41

http://amxx.pl/topic...pg/#entry688639Masz 


  • +
  • -
  • 1