Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

skorpius - zdjęcie

skorpius

Rejestracja: 13.09.2014
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 29.03.2020 11:24
-----

#708839 CodMod_Stary - W pelni odwzorowany cod do CS:GO

Napisane przez Linux' w 07.08.2015 18:47

opis

 

Z powodu braku czasu na zajmowanie sie wlasnym serwerem oraz checi niesienia pomocy innym postanowilem opublikowac za darmo wpelni odwzorowany silnik starego coda z cs 1.6. Ogolna zasada jest taka sama, wszystko modyfikujemy w jednym notatniku co jest glowna zaleta tego coda. Wkrotce postaram sie zamiescic kilka poradnikow z dokladna informacja jak modyfikowac klasy, itemy itp itd. Poza tym mam jeszcze pare nowosci ktorych nie ma w silniku wiec tez planuje wrzucic :).

 

- Silnik nie posiada cvarow, nigdy ich nie lubilem wiec nie wstawialem. Wszystkie zmiany wprowadza sie na poczatku w zmiennych.

- W silniku znajduja sie 24 klasy oraz 49 itemow i konto vip, nizej zalaczam opis.

- Za strzelenie przeciwnikowi w glowe odgrywany jest losowy dzwiek + dostajemy dodatkowy exp.

- Od 24 do 6 rano dostajemy doswiadczenie x2 za zabicie strzalem w glowe.

- Dostajemy dodatkowy exp za zabicie gracza.

- Dostajemy dodatkowy exp za podlozenie, rozbrojenie c4 i uratowanie zakladnika (rowniez przez druzyne).

- Dostajemy dodatkowe doswiadczenie za wygranie rundy (rowniez przez druzyne).

- W srodku znajduje sie gotowe CodMenu, Sklepik, NaprawaItemu i to czego tam wam jeszcze potrzeba.

- Nie trzeba bindowac zadnego klawisza komenda. By uzyc umiejetnosci klasy lub itemu nalezy nacisnac E (uzywa sie tylko tych wskazanych). CodMenu wlacza sie standardowo naciskajac klawisz F3.

- Za kazde 10Lv dostajemy punkt ktory mozemy rozdac do inteligencji, zdrowia, obrazen, wytrzymalosci lub kondycji. Ilosc punktow za poziom oczywiscie mozemy zmienic wedle gustu.

 

instalacja

Standardowa.

- Katalog z dzwiekami silnika nalezy wrzucic do sound/.

- By podlaczyc baze mysql pod zapis nalezy dodac do configs/databases.cfg ponizsze dane i uzupelnic (wersja >= 0.6).

"Databases"
{
	"codmod_lvl_sql"
	{
		"driver"	"mysql"
		"host"		""
		"database"	""
		"user"		""
		"pass"		""
	}
}

Opis klas:

Spoiler

 

Opis Itemow:

Spoiler

 

Opis Konta VIP:

Spoiler

 

(08.06.15)

Mala aktualizacja dotyczaca optymalizacji kodu.

 

(19.08.15)

Poprawa zapisu punktow statystyk. Zapisywanie punktow zostalo usuniete co zoptymalizuje troche zapis.

 

(10.09.15)

Optymalizacja kodu (wersja 0.2).

 

(18.09.15)

Optymalizacja kodu i naprawa bledow (wersja 0.4).

 

(30.09.15)

Naprawa bledow, optymalizacja kodu. Usuniecie zapisu sqllite i zastapienie go bezawaryjnym zapisem mysql. Podziekowania dla uzytkownika Sniper Elite za swoj wklad pracy i pomoc w opracowaniu zapisu (wersja 0.6)

 

(06.10.15)

Drobna poprawka dla posiadaczy konta premium, czasem występował problem z jego czytaniem. Zostało to naprawione.

 

Plany na przyszlosc:

- Wkrotce postaram sie zamienic aktualny zapis na mysql tak wiec problemy dotyczace lagow na serwerach hostingowanych przez serwery gier powinny sie skonczyc.

- Planuje ograniczyc ilosc funkcji znajdujacych sie w prethinku, te ktore wymagaja uzycia zostana przeniesione do specjalnej funkcji powolanej do tego tzn cmdplayer. W przyszlosci rowiez planuje calkowicie usunac funkcje prethink i zastapic ja taskiem z petla. Bedzie to owiele optymalniejsze rozwiazanie niz obecne.

 

Zapraszam do testow i oceniania, w razie jakis problemow pisac.

 

download

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 11


#709916 Jak wywołac komende na graczu "A" za 1s "B" nastepnie za 1s...

Napisane przez NoLiFeR w 17.08.2015 13:46

console_cmd(id, "+duckwait;wait;wait;wait;wait;wait;wait;wait;wait;wait;wait;wait;wait;wait;wait;wait;wait;wait;wait;wait;wait;wait;wait;wait;wait;wait;wait;wait;wait;wait;wait;wait;wait;wait;wait;wait;wait;wait;wait;wait;wait;wait;wait;wait;wait;wait;wait;wait;wait;wait;wait;wait;wait;wait;wait;wait;wait;wait;wait;wait;wait;wait;wait;wait;wait;wait;wait;wait;wait;wait;-duck;wait;wait;wait;wait;wait;wait;wait;wait;wait;wait;wait;wait;wait;wait;wait;wait;wait;wait;wait;wait;wait;wait;wait;wait;wait;wait;wait;wait;wait;wait;wait;wait;wait;wait;wait;wait;wait;wait;wait;wait;wait;wait;wait;wait;wait;wait;wait;wait;wait;wait;wait;wait;wait;wait;wait;wait;wait;wait;wait;wait;wait;wait;wait;wait;wait;wait;wait;wait;wait;wait;+duck")

 

tak najprosciej :P

Jeszcze prościej

 

public wlacz(id)
    if(!ma_klase[id] && is_user_alive(id))
        client_cmd(id,"+duck")

public wyłącz(id)
    if(!ma_klase[id] && is_user_alive(id))
        client_cmd(id,"-duck")

i set taski

wlacz(id)
set_task(1.0,"wyłącz",id)
set_task(2.0,"wlacz",id)


  • +
  • -
  • 1


#709924 Jak wywołac komende na graczu "A" za 1s "B" nastepnie za 1s...

Napisane przez Wielkie Jol w 17.08.2015 15:09

Powinieneś ustawić odpowiednią flagę poprzez set_pev i potem ją usunąć zamiast wywoływać komendę +duck / -duck u gracza.


  • +
  • -
  • 2


#709983 Jak wywołac komende na graczu "A" za 1s "B" nastepnie za 1s...

Napisane przez NoLiFeR w 18.08.2015 00:44

Mówił o komendzie, a +duck może być przykładem ;)

 

Ale tak, jest to lepszy sposób :)


  • +
  • -
  • 1


#708547 Wywołanie komendy na graczu przy zadaniu dmg.

Napisane przez NoLiFeR w 04.08.2015 04:44

Jak powiedzial kiedyś ktoś mądry :

Daj człowiekowi rybę, a będzie najedzony przez jeden dzień. Daj człowiekowi wędkę, a będzie najedzony przez całe życie.

 

My staramy się Tobie wytłumaczyć, jak zrobić to tak, abyś w przyszłości umiał zrobić to sam.
Dawanie gotowców to ostra droga na skróty. Jeżeli nie chcesz się uczyć podstawowego programowania w tym języku, to lepiej skończ z serwerami...


co do tematu :

public Fw_PlayerTakeDamage(id, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
    if(!ma_klase[idattacker])return;


if(random_num(1, 2) != 1)
return;


client_cmd(id, "+duck");
return HAM_SUPERCEDE
}

Ten kod nie jest zły, lecz ma dwie zasadnicze wady.

 

1.

Kod się nie skompiluje z błędem
 

error 078: function uses both "return" and "return <value>" 

ponieważ używasz return bez parametru, a następnie return z parametrem w jednej funkcji. Jest to niedozwolone oraz owocuje wywaleniem w/w błędu. (daj return HAM_IGNORED zamiast return przy randomie oraz sprawdzaniu czy ma klase)

 

2.
łapiesz wydarzenie pre zamiast post. (0 zamiast 1 w ost parametrze RegisterHam)

 

A być może gracz zginie od zadanego dmg ?
Z tego co pamiętam, albo na zbotach albo na podbotach nie działa wykonywanie komend.
zaproś kumpla, aby pomógł ci stestować daną funkcje. Testowanie na botach to ostateczność...


  • +
  • -
  • 2


#708246 Info po smierci - Nowa wersja

Napisane przez DarkGL w 31.07.2015 15:18

opis.png
Plugin pozwala po zginięciu dać info swojemu teamowi poprzez mikrofon lub czat. Jest to nowa wersja starego pluginu z poprawionym kodem.
 
http://darkgl.pl/201...ci-nowa-wersja/
ss.png
post-6262-0-98881000-1307073567.jpg
 
cvary.png
 


//czas na danie infa po śmierci standard to 5 sekund
 
info_smierci_czas 5.0
 
download.png
Załączony plik  inf_smierc.sma   2,33 KB  1622 Ilość pobrań
  inf_smierc.amxx
  • +
  • -
  • 12


#706350 [ROZWIĄZANE] Sprawdzenie czy gracz na Perk

Napisane przez Rivit w 15.07.2015 08:57

if(cod_get_user_perk(id))
      client_print(0, 3, "masz perk cioto")

  • +
  • -
  • 2


#706353 [ROZWIĄZANE] Sprawdzenie czy gracz na Perk

Napisane przez Rivit w 15.07.2015 09:16

:facepalm2:

#include <amxmodx>
#include <codmod>

#define PLUGIN "FreePerk"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "silva"


public plugin_init() {
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
	register_clcmd("say /losujperk", "freeperk");
	register_clcmd("say_team /losujperk", "freeperk");
	register_clcmd("say /freeperk", "freeperk");
	register_clcmd("say_team /freeperk", "freeperk");
}

public freeperk(id)
{
        if(cod_get_user_perk(id))
                client_print(id, 3, "Masz perk, wyrzuc najpierw")
        else
	        cod_set_user_perk(id, -1, -1, 1);
}

  • +
  • -
  • 1


#706052 Klasa odporna na 2-gom klase.

Napisane przez Alelluja w 12.07.2015 21:02

Zobacz:

 

http://amxx.pl/topic...aseperkdodatek/


  • +
  • -
  • 1


#705696 Kompilacja Klasy COD

Napisane przez Rivit w 09.07.2015 18:09

Nie podajesz parametrów więc się dziw, że krzyczy kompilator...

ham_postTakeDamage()
public ham_postTakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)

Troszkę się różnią :D Uzupełnij parametry.

 

Chyba, że chcesz żeby inne pluginy złapały to, że chcesz wykonać TakeDamage, wtedy użyj ExecuteHamB(Ham_TakeDamage, this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)


  • +
  • -
  • 1


#704862 Plug-in zapisujacy ilosc pieniedzy $

Napisane przez Linux' w 03.07.2015 19:56

Nie testowane ale powinno dzialac.

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <cstrike>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>
#include <nvault>

new vault;
new nazwa_gracza[33][64];
new dolary_gracza[33];
public plugin_init()
{
    register_plugin("PLUGIN", "VERSION", "Linux`");
    RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Odrodzenie", 1);
    vault = nvault_open("DolarMod");
}
public client_authorized(id)
{
    get_user_name(id, nazwa_gracza[id], 63);
    dolary_gracza[id] = 0;
    if(!task_exists(id))
        set_task(5.0, "DajDolary", id);
}
public client_disconnect(id)
{
    ZapiszDane(id);
}
public DajDolary(id)
{
    WczytajDane(id);
    if(dolary_gracza[id])
        cs_set_user_money(id, dolary_gracza[id]);
}
public ZapiszDane(id)
{
    new vaultkey[128],vaultdata[256], identyfikator[64];
    format(vaultdata, charsmax(vaultdata),"#%i", dolary_gracza[id]);
    format(vaultkey, charsmax(vaultkey),"%s-%i-cod", identyfikator, copy(identyfikator, charsmax(identyfikator), nazwa_gracza[id]));
    nvault_set(vault, vaultkey, vaultdata);
}
public WczytajDane(id)
{
    new vaultkey[128],vaultdata[256], identyfikator[64];
    format(vaultkey, charsmax(vaultkey),"%s-%i-cod", identyfikator, copy(identyfikator, charsmax(identyfikator), nazwa_gracza[id]));
    if(!nvault_get(vault, vaultkey, vaultdata, 255)) // Jezeli nie ma danych gracza sprawdza stary zapis.
    {
        format(vaultkey, charsmax(vaultkey), "%s-cod", nazwa_gracza[id]);
        nvault_get(vault,vaultkey,vaultdata,255);
    }

    replace_all(vaultdata, 255, "#", " ");
    new danegracza[1][32];
    parse(vaultdata, danegracza[0], 31);
    dolary_gracza[id] = str_to_num(danegracza[0]);
}

Na szybko wyciagniety zapis z nowego coda, ustawiony dla jednej zmiennej i z usunietymi klasami. I teraz robisz tak, przy odejmowaniu pieniedzy w jakiejs funkcji ustawiasz zmienna "dolary_gracza" na taka sama jak ilosc dolarow po zmianie, czyli:

dolary_gracza[index] = cs_get_user_money(index);

Edit: Albo jeszcze inaczej. http://amxx.pl/topic...k-aktualizacja/. Jak nie odpowiada, mozna przerobic ale to juz w odpowiednim dziale.


  • +
  • -
  • 1


#704456 Render widocznosci do klasy od lvl

Napisane przez NieWiemMamMac@ w 29.06.2015 22:12

public Spawn(id)
{
    if(ma_klase[id])
    {
        new level = cod_get_user_level(id)
        if(level >= 15 && level <= 39)
        {
            set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0,0,0, kRenderTransAlpha, 150);
        }
        else
        {
            if(level >= 40 && level <= 112)
            {
                set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0,0,0, kRenderTransAlpha, 90);
            }
        }
    }
}

do:

cod_class_disabled

set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0,0,0, kRenderTransAlpha, 255);

  • +
  • -
  • 1


#700169 CoD Mod II Wojna Światowa od Epal

Napisane przez DoT3goFrytki w 09.05.2015 19:37

Paczuszka fajna nawet bardzo ,a modele jeszcze lepsze wgrałem na serwer . Wszystko ładnie cacy + za naprawdę dobrą robotę ;)


  • +
  • -
  • 1


#703670 [ROZWIĄZANE] Jak wydłużyc czas pomiędzy STOP a zmianą mapy (tą właściwą jak j...

Napisane przez erku w 21.06.2015 22:40

w server.cfg mp_chattime "liczba sekund"
  • +
  • -
  • 2


#703658 Informacja HUD zamiast client_print(id, print_chat,

Napisane przez Piotr BlaQ517 w 21.06.2015 19:53

set_hudmessage & show_hudmessage
set_hudmessage(0, 255, 0, -1.0, -1.0, 0, 6.0, 12.0);
show_hudmessage(0, "Wciśnij przycisk R aby przeładować");

  • +
  • -
  • 1