Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CS:GO

Cod_stary 0.4Problem z regenerecja HP

cs:go

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
1 odpowiedź w tym temacie

#1 skorpius

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 18
Początkujący

  • Postów:316
  • Imię:Damian
  • Lokalizacja:Dębica
Offline

Napisano 05.06.2016 18:54

public HookPlayerHurt(Handle:event, const String:name[], bool:dontBroadcast)
{
new iUserId = GetEventInt(event, "userid");
new client = GetClientOfUserId(iUserId);

switch(klasa_gracza[client])
{
case Medyk:
{
if(g_hRegenTimer[client] == INVALID_HANDLE)
{
g_hRegenTimer[client] = CreateTimer(GetConVarFloat(g_Interval), Regenerate, client, TIMER_REPEAT);
}
}
}
}
public Action:Regenerate(Handle:timer, client)
{
if(IsPlayerAlive(client) && GetClientHealth(client))
{
for(new i = 1; i <= MaxClients; i++)
{
if(maksymalne_zdrowie_gracza[client] > GetClientHealth(client))
{
new heal = 1+maksymalna_inteligencja_gracza[client];
SetEntData(i, FindDataMapOffs(i, "m_iHealth"), GetClientHealth(i)+heal }
}
}
}
[i]?>

 

Problem w tym że po zabiciu przeciwnika każdy prócz mnie ma 0HP!!

Myślę że problem leży w GetClientHealth

 

Proszę o pomoc


  • +
  • -
  • 0

4680134.png


#2 Linux'

    Pan Pomocny

  • Power User

Reputacja: 488
Wszechobecny

  • Postów:1425
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:AmxMod i SourceMod
Offline

Napisano 06.06.2016 11:06

Zapomniales o sprawdzaniu w petli, czy gracz jest podlaczony i czy nie jest martwy a wiec moga byc errory. Kolejna rzecz to nieprawidlowo dobrany index.

if(maksymalne_zdrowie_gracza[client] > GetClientHealth(client))

Wykonuje funkcje na graczach tylko gdy, gracz ktory ma ten task ma mniej hp niz maksymalny poziom zdrowia. Zastap to na [i], by funkcja pobierala zdrowie innych w poprawny sposob.


  • +
  • -
  • 1

Posiadam na sprzedaż w pełni odwzorowaną paczkę nowego coda do csgo. Kliknij by dowiedzieć się więcej!

 

- PISZE MODYFIKACJE.

- NAPRAWIAM POPSUTE PLUGINY.

- DZIALAM W DZIALACH AMXX/SOURCEMOD. MASZ ZLECENIE? PISZ.






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cs:go

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych