ZombieMod. Wystarczy mała reklama i masz już graczy, a poza tym najbardziej dochodowy typ serwera.
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
VertuS
Rejestracja: 03.05.2014Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 24.12.2022 03:10
Statystyki
- Grupa: Użytkownik
- Całość postów: 109
- Odwiedzin: 5 713
- Tytuł: Zaawansowany
- Wiek: Wiek nie został ustalony
- Urodziny: Data urodzin nie została podana
-
Imię
Szymon
-
Płeć
Mężczyzna
-
Lokalizacja
Polska
Narzędzia użytkownika
Ostatnio byli
#773830 Najbardziej opłacalne serwery CS 1.6?
Napisane przez VertuS w 07.05.2022 12:01
#730172 Problem z serwerem cs 1.6 Protocol
Napisane przez VertuS w 30.08.2016 06:16
#728024 Jak wyłączyć pobieranie rs
Napisane przez VertuS w 07.07.2016 13:05
#728023 Modele Graczy
Napisane przez VertuS w 07.07.2016 13:03
#727680 Problem z segmentation fault
Napisane przez VertuS w 26.06.2016 20:21
#727341 COD MOD AWANSE
Napisane przez VertuS w 17.06.2016 15:07
hejka jak zrobić np: Komandos awansuje na 40lvl na Nocny Komandos (Komandos zmiennia w /klasa nazwe i już po 40+lvl będzie nie dostępna w komendzie /klasa)
DAJE +
https://amxx.pl/topi...63-awanse-klas/tu masz jak zrobić awanse klas
#723648 problem z limit czasu na końcu mapy
Napisane przez VertuS w 28.03.2016 10:55
#723601 Paczka cs 1.6 Go by BadMen
Napisane przez VertuS w 27.03.2016 19:51
#719657 [ROZWIĄZANE] Game name
Napisane przez VertuS w 03.02.2016 00:22
#719491 Prośba O Klasy
Napisane przez VertuS w 31.01.2016 22:27
Premium Archanioł(ADMIN_LEVEL_H czyli flaga t)
#include)|(1<
#include
#include
#include
#include
#include
#include
#include
new const nazwa[] = "(Premium) Archaniol";
new const opis[] = "1/12 ze wszystkich broni, posiada 2 duchy, 3 skoki, wszystkie granaty oraz M4A1";
new const bronie = (1<new const zdrowie = 20;
new const kondycja = 50;
new const inteligencja = 10;
new const wytrzymalosc = 5;
new sprite_blast;
new ilosc_rakiet_gracza[33];
new poprzednia_rakieta_gracza[33];
new skoki[33];
new ma_klase[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
register_touch("rocket", "*" , "DotykRakiety");
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_Rakiety", 1);
register_forward(FM_CmdStart, "fwCmdStart_MultiJump");
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fwTakeDamage_JedenZ");
}
public plugin_precache()
{
sprite_blast = precache_model("sprites/dexplo.spr");
precache_model("models/rpgrocket.mdl");
}
public client_disconnect(id)
{
new entRakiety = find_ent_by_class(0, "rocket");
while(entRakiety > 0)
{
if(entity_get_edict(entRakiety, EV_ENT_owner) == id)
remove_entity(entRakiety);
entRakiety = find_ent_by_class(entRakiety, "rocket");
}
}
public cod_class_enabled(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))
{
client_print(id, print_chat, "[(Premium) Archaniol] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
return COD_STOP;
}
ilosc_rakiet_gracza[id] = 2;
give_item(id, "weapon_hegrenade");
give_item(id, "weapon_flashbang");
give_item(id, "weapon_flashbang");
give_item(id, "weapon_smokegrenade");
cs_set_user_defuse(id, 1);
ma_klase[id] = true;
return COD_CONTINUE;
}
public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;
}
public cod_class_skill_used(id)
{
if (!ilosc_rakiet_gracza[id])
{
client_print(id, print_center, "Wykorzystales juz wszystkie rakiety!");
}
else
{
if(poprzednia_rakieta_gracza[id] + 2.0 > get_gametime())
{
client_print(id, print_center, "Rakiet mozesz uzywac co 2 sekundy!");
}
else
{
if (is_user_alive(id))
{
poprzednia_rakieta_gracza[id] = floatround(get_gametime());
ilosc_rakiet_gracza[id]--;
new Float: Origin[3], Float: vAngle[3], Float: Velocity[3];
entity_get_vector(id, EV_VEC_v_angle, vAngle);
entity_get_vector(id, EV_VEC_origin , Origin);
new Ent = create_entity("info_target");
entity_set_string(Ent, EV_SZ_classname, "rocket");
entity_set_model(Ent, "models/rpgrocket.mdl");
vAngle[0] *= -1.0;
entity_set_origin(Ent, Origin);
entity_set_vector(Ent, EV_VEC_angles, vAngle);
entity_set_int(Ent, EV_INT_effects, 2);
entity_set_int(Ent, EV_INT_solid, SOLID_BBOX);
entity_set_int(Ent, EV_INT_movetype, MOVETYPE_FLY);
entity_set_edict(Ent, EV_ENT_owner, id);
VelocityByAim(id, 1000 , Velocity);
entity_set_vector(Ent, EV_VEC_velocity ,Velocity);
}
}
}
}
public fwSpawn_Rakiety(id)
{
if(is_user_alive(id))
ilosc_rakiet_gracza[id] = 2;
}
public DotykRakiety(ent)
{
if (!is_valid_ent(ent))
return;
new attacker = entity_get_edict(ent, EV_ENT_owner);
new Float:fOrigin[3];
entity_get_vector(ent, EV_VEC_origin, fOrigin);
new iOrigin[3];
for(new i=0;i<3;i++)
iOrigin[i] = floatround(fOrigin[i]);
message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY, iOrigin);
write_byte(TE_EXPLOSION);
write_coord(iOrigin[0]);
write_coord(iOrigin[1]);
write_coord(iOrigin[2]);
write_short(sprite_blast);
write_byte(32);
write_byte(20);
write_byte(0);
message_end();
new entlist[33];
new numfound = find_sphere_class(ent, "player", 190.0, entlist, 32);
for (new i=0; i < numfound; i++)
{
new pid = entlist[i];
if (!is_user_alive(pid) || get_user_team(attacker) == get_user_team(pid))
continue;
cod_inflict_damage(attacker, pid, 55.0, 0.9, ent, (1<<24));
}
remove_entity(ent);
}
public fwCmdStart_MultiJump(id, uc_handle)
{
if(!is_user_alive(id) || !ma_klase[id])
return FMRES_IGNORED;
new flags = pev(id, pev_flags);
if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && skoki[id])
{
skoki[id]--;
new Float:velocity[3];
pev(id, pev_velocity,velocity);
velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
set_pev(id, pev_velocity,velocity);
}
else if(flags & FL_ONGROUND)
skoki[id] = 3;
return FMRES_IGNORED;
}
public fwTakeDamage_JedenZ(this, idInf, idAtt, Float:fDmg, dmgBits){
if(!is_user_alive(idAtt) || !ma_klase[idAtt] || !(dmgBits & (1<<1) ) || random_num(1, 12) != 1 )
return HAM_IGNORED;
cs_set_user_armor(this, 0, CS_ARMOR_NONE);
SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(this) + 1));
return HAM_HANDLED;
}
Znajdź
models/rpgrocket.mdl
i zamień ścieżkę do modelu ducha którą masz przy klasie Diablo
#719488 Prośba O Klasy
Napisane przez VertuS w 31.01.2016 22:16
Cichy zabójca:
#include)|(1<
#include
#include
#include
#include
#include
new const nazwa[] = "Cichy zabojca";
new const opis[] = "Niewidzialny podczas kucania na kosie.";
new const bronie = (1<new const zdrowie = 20;
new const kondycja = 30;
new const inteligencja = 10;
new const wytrzymalosc = 5;
new ma_klase[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
register_forward(FM_PlayerPreThink, "fwPrethink_Niewidzialnosc", 1);
}
public cod_class_enabled(id)
{
cs_set_user_defuse(id, 1);
ma_klase[id] = true;
}
public cod_class_disabled(id)
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
ma_klase[id] = false;
}
//Przy kucaniu
public fwPrethink_Niewidzialnosc(id)
{
if(!ma_klase[id])
return;
new button = get_user_button(id);
if( button & IN_DUCK && get_user_weapon(id) == CSW_KNIFE)
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 15);
}
else
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
}
}
#719485 Prośba O Klasy
Napisane przez VertuS w 31.01.2016 22:06
Speed Hacker:
#include
#include
#include
#include
#include
#include
new const nazwa[] = "Speed Hacker";
new const opis[] = "Jest szybki, 1/1 z noża oraz ma 2 skoki";
new const bronie = (1<new const zdrowie = 20;
new const kondycja = 100;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;
new skoki[33];
new ostatnio_prawym[33];
new ma_klase[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
register_forward(FM_CmdStart, "fwCmdStart_MultiJump");
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fwTakeDamage_JedenCios");
RegisterHam(Ham_Weapon_PrimaryAttack, "weapon_knife", "fwPrimaryAttack_JedenCios");
RegisterHam(Ham_Weapon_SecondaryAttack, "weapon_knife", "fwSecondaryAttack_JedenCios");
}
public cod_class_enabled(id)
{
cs_set_user_defuse(id, 1);
ma_klase[id] = true;
}
public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;
}
public fwCmdStart_MultiJump(id, uc_handle)
{
if(!is_user_alive(id) || !ma_klase[id])
return FMRES_IGNORED;
new flags = pev(id, pev_flags);
if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && skoki[id])
{
skoki[id]--;
new Float:velocity[3];
pev(id, pev_velocity,velocity);
velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
set_pev(id, pev_velocity,velocity);
}
else if(flags & FL_ONGROUND)
skoki[id] = 2;
return FMRES_IGNORED;
}
public fwTakeDamage_JedenCios(id, ent, attacker)
{
if(is_user_alive(attacker) && ma_klase[attacker] && get_user_weapon(attacker) == CSW_KNIFE && ostatnio_prawym[id])
{
cs_set_user_armor(id, 0, CS_ARMOR_NONE);
SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(id) + 1));
return HAM_HANDLED;
}
return HAM_IGNORED;
}
public fwPrimaryAttack_JedenCios(ent)
{
new id = pev(ent, pev_owner);
ostatnio_prawym[id] = 1;
}
public fwSecondaryAttack_JedenCios(ent)
{
new id = pev(ent, pev_owner);
ostatnio_prawym[id] = 0;
}
Umarły czyli diablo w załączniku
Załączone pliki
-
KlasaUmarly.rar 766,94 KB 114 Ilość pobrań
#718356 Paczka JailBreak by VertuS
Napisane przez VertuS w 17.01.2016 13:22
Witam.
Dziś przedstawie wam 2 paczkę mojego autorstwa tym razem JailBreak. A więc zaczynamy
Plugins.ini
plmenu.amxx ; players menu (kick, ban, client cmds.) ;telemenu.amxx ; teleport menu (Fun Module required!) mapsmenu.amxx ; maps menu (vote, changelevel) pluginmenu.amxx ; Menus for commands/cvars organized by plugin ; Chat / Messages adminchat.amxx ; console chat commands antiflood.amxx ; prevent clients from chat-flooding the server scrollmsg.amxx ; displays a scrolling message imessage.amxx ; displays information messages adminvote.amxx ; vote commands ; Map related nextmap.amxx ; displays next map in mapcycle mapchooser.amxx ; allows to vote for next map timeleft.amxx ; displays time left on map ; Configuration pausecfg.amxx ; allows to pause and unpause some plugins ;statscfg.amxx ; allows to manage stats plugins via menu and commands ; Counter-Strike ;restmenu.amxx ; restrict weapons menu ;statsx.amxx ; stats on death or round end (CSX Module required!) ;miscstats.amxx ; bunch of events announcement for Counter-Strike ;stats_logging.amxx ; weapons stats logging (CSX Module required!) ; Enable to use AMX Mod plugins ;amxmod_compat.amxx ; AMX Mod backwards compatibility layer ; Custom - Add 3rd party plugins here Pluginy ; ColoredSmoke.amxx adminlisten.amxx block_kill.amxx
plugins-jb.ini
;JailBreak API jail_api_jailbreak.amxx debug ;Dodatki wymagane cs_player_models_api.amxx jail_team.amxx jail_menu.amxx jail_zyczenia.amxx ;zabawy jail_freeday.amxx debug ;zabawa wymagana jail_killday.amxx jail_ganiany.amxx jail_polowanie.amxx jail_sniperday.amxx jail_paintball.amxx jail_granaty.amxx jail_chowany.amxx jail_m4a1.amxx jail_awp.amxx ;Inne dodatki jail_spame.amxx jail_mecz.amxx jail_ball.amxx debug jail_podziel.amxx jail_zmiana.amxx jail_dead.amxx jail_sklep.amxx jail_podziel.amxx jail_ozyw.amxx jail_czapki.amxx jail_pingi.amxx jail_freedays.amxx jail_noclip.amxx jail_advert.amxx jail_grenadetrail.amxx jail_losowanie.amxx jail_snow.amxx jail_mafiozo.amxx jail_gangster.amxx jail_radio.amxx jail_dodatki.amxx debug jail_kasa.amxx jail_granaty.amxx jail_ruletka.amxx parachute.amxx hide_say.amxx
Jailbreak.cfg
jail_tt_mikro "0" //Ustawia czy mikro dla TT ma byc od poczatku rundy wlaczone (1) lub wylaczone (0) (Standardowo 0) jail_tt_to_ct "7" //Ustawiamy ile TT ma przypadać na 1 CT (Standardowo 5) jail_ct_steam "0" //Ustawiamy czy tylko steam moze dojsc do CT (Standardowo 0) jail_ct_time "50" //Ustawiamy ile gracz ma przegrac zeby mogl dojsc do CT (Standardowo 60min) //zaleca sie nie zmienianie ponizszych wartosci poniewaz JailBreak moze nieprawidlowo dzialac mp_freezetime 5 mp_friendlyfire 1 sv_alltalk 1 mp_autoteambalance 0 mp_limitteams 0 mp_tkpunish 0 mp_autokick 0
amxx.cfg
// AMX Configuration File echo Zaladowano AMX Mod X Config // Standardowy dostęp amx_default_access "z" // Nazwa pola setinfo które powinno przechowywać hasło u klienta //(Example: setinfo _pw "password") amx_password_field "_pw" // Metoda logowania graczy w amxx // 0 - wyłącza logowanie - gracze nie są sprawdzani i adminy nie działają // 1 - tryb normalny - gracze będący zapisani w users.ini dostaną możliwość użycia przydzielonych im komend // 2 - kopie wszystkich graczy nie zapisanych w users.ini amx_mode 1 // Pokazywanie aktywności adminów // 0 - wyłączona - nie będzie napisane w grze ze admin coś zmienił, wkopał kogoś itd. // 1 - bez nicków - w grze będzie napisane np. "ADMIN: wy***ał i miał racje xxx bo mu jebało z gemby" itd. // 2 - z nickami - w grze będzie napisane np. ADMIN yyy: mial racje i wyjebal xxx bo mu jebalo z gemby" itd. amx_show_activity 1 // Tutaj jest napis przesuwający się na dole ekranu. Ostatnia wartość to czas w sekundach co ile ma się napis pojawiać amx_scrollmsg "Witamy na serwerze %hostname% - Zyczymy milej gry!" 300 // Napisy pojawiające się na środku ekranu co jakiś czas. // Ostatnie 9 cyfr jest to kolor napisu w formacie RRRGGGBBB. Są to wartości trzech kolorów: czerwonego, zielonego i niebieskiego. Można je wsiąść np z mspaint'a. amx_imessage "Zachecamy do kupowania Gangstera/Mafiozo!" "000255100" amx_imessage "Zapraszamy na nasze forum: cs-sopliCa.com!" "000100255" // Częstotliwość (w sekundach) pojawiania się napisów na środku ekranu amx_freq_imessage 180 // Czas (w sekundach) co ile gracze mogą napisać wiadomość na say'u. Zapobiega spamowi w grze. amx_flood_time 0.50 // Ilość zarezerwowanych slotów (aby działało musi być włączony odpowiedzialny plugin za to) amx_reservation 2 //Ilosc niewidocznych slotow dla graczy. amx_hideslots 2 // Wyświetlanie czasu do końca mapy (automatyczne) // a - pokazuje biały tekst // b - używa głosu // c - nie używa słowa "remaining" (tylko w przypadku użycia głosu) // d - nie dodaje słów "hours/minutes/seconds" (j/w) // e - pokazuje/mówi jeżeli obecny czas jest mniejszy niż czas zadany amx_time_display "ab 1200" "ab 600" "ab 300" "ab 180" "ab 60" "bcde 11" // Gdy zostanie użyte "say thetime" lub "say timeleft" używany jest głos by podać aktualny czas/pozostały czas amx_time_voice 1 // Minimalny czas (w sekundach) jaki musi upłynąć od poprzedniego głosowania aby zacząć nowe amx_vote_delay 10 // Jak długo będzie trwało głosowanie (w sekundach) amx_vote_time 10 // Wyświetlaj odpowiedzi na głosowania amx_vote_answers 1 // Mnożniki na udane głosowania amx_votekick_ratio 0.40 amx_voteban_ratio 0.40 amx_votemap_ratio 0.40 amx_vote_ratio 0.02 // Maksymalny czas o jaki mapa może zostać przedłużona (w minutach) amx_extendmap_max 15 // O ile czasu mapa może być przedłużona (w minutach) po głosowaniu amx_extendmap_step 15 // Metoda śledzenia graczy na potrzeby statystyk // 0 - przez nick // 1 - przez SteamID // 2 - przez IP csstats_rank 2 // Maksymalny rozmiar pliku ze statystykami csstats_maxsize 3500 // Czas wyswietlania statystyk amx_statsx_duration 12.0 // HUD-statistics display limit relative round freeze end // Negative time will clear the HUD-statstics before the round freeze time has ended amx_statsx_freeze -2.0 // Czy klijeńci mogą sobie ustawić inny język niż serwer. 1 - Tak 0 - Nie amx_client_languages 1 // Czy wlaczyc debug pluginów. // 0 - Nie debuguj (garbage line numbers) // 1 - Pluginy ktore maja dopisane w plugins.ini debug obok nazwy. // 2 - Debuguj wszystkie pluginy. // Note - debug mode will affect JIT performance amx_debug 1 // Debug pluginu odpowiedzialnego za język na serwerze. // To debug a language put its 2 letter code between quotes ("en", "de", etc) // "" means disabled amx_mldebug "" // // Część odpowiedzialna za konfigurację AmxModX dla Counter Strike. // // Zapisywanie statystyk // 0 - po nicku // 1 - po authid ( SteamID ) // 2 - po ip // csstats_rank 1 // Maksymalny rozmiar pliku ze statystykami, nie polecamy zmieniac // csstats_maxsize 3500 // Czy dodawac statystyki botów do listy - 1 tak dodaj boty do statystyk, 0 nie dodawaj. // csstats_rankbots 0 // Czas wyswietlania statystyk HUD // amx_statsx_duration 12.0 amx_statsx_freeze -2.0
http://www7.zippysha...F8ZGk/file.html
Jeśli brakuje jakiegoś pliku proszę napisać na gg: 54933525 lub na PW.
#710777 [ROZWIĄZANE] Problem Z adminem
Napisane przez VertuS w 26.08.2015 14:46
#710690 [KOSZ] Server
Napisane przez VertuS w 25.08.2015 19:44
Polecam
- AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod
- → Przeglądanie profilu: Reputacja: VertuS
- Regulamin