Aby manipulować zmianami modeli w JB, musisz je dokonywać w głównym silniku JB, inaczej nie będzie działać, lub się gryźć.
Poniżej masz przykład z mojego starego JB, gdzie również korzystał z moda Cypisa, gdyż za pewne z tego moda korzystasz.
Oczywiście modele CT nie są tu zmieniane.
public Odrodzenie(id) { if(!is_user_alive(id) || !is_user_connected(id)) return; fm_set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderNormal, 0); strip_user_weapons2(id); switch(cs_get_user_team(id)) { case CS_TEAM_T: { gTeam[id] = 1; if(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_E) { cs_set_player_model(id, "jb_skull_kobieta"); set_pev(id, pev_body, 0); set_pev(id, pev_skin, random_num(0,6)); } else if(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H) { cs_set_player_model(id, "jb_skull_vip"); set_pev(id, pev_body, 0); } else { cs_set_player_model(id, "jb_skull_modele"); set_pev(id, pev_body, 2); set_pev(id, pev_skin, random_num(0,2)); } AddArray(id, WSZYSCY); AddArray(id, ZYWI); } case CS_TEAM_CT: { gTeam[id] = 2; cs_set_player_model(id, "jb_skull_modele"); set_pev(id, pev_body, 3); if(dane_dnia[4] < 2) { if(bronie_gracza[id][0] && bronie_gracza[id][1]) { for(new i=0; i<2; i++) { new weaponname[24]; get_weaponname(bronie_gracza[id][i], weaponname, 23); give_item(id, weaponname); cs_set_user_bpammo(id, bronie_gracza[id][i], maxAmmo[bronie_gracza[id][i]]); } } else if(!czas_bronie) UstawMenuWeapon(id, true, true, 0, 0); } } } give_item(id, "weapon_knife"); if(free_day[id]) fm_set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 255, 0, kRenderNormal, 155); if(user_duszek[id]) fm_set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 0); }