Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Skull. - zdjęcie

Skull.

Rejestracja: 04.03.2014
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 24.10.2021 11:09
*****

#734972 Edycja Klasy Narkoman

Napisane przez Skull. w 23.01.2017 14:32

Jeśli się nie mylę, to ta funkcja za to odpowiada:

public client_PreThink(id)
{
	if(!task_exists(id+TASK_ID))
		return;
	
	if(pev(id, pev_button) & (IN_MOVELEFT+IN_MOVERIGHT+IN_FORWARD+IN_BACK+IN_JUMP+IN_DUCK))
	{
		change_task(id+TASK_ID, CZAS_LADOWANIA.0);
		set_bartime(id, CZAS_LADOWANIA);
	}
}

A dokładniej ta linia:

if(pev(id, pev_button) & (IN_MOVELEFT+IN_MOVERIGHT+IN_FORWARD+IN_BACK+IN_JUMP+IN_DUCK))

Najlepiej czy prościej będzie jak zrobisz tak w tej funkcji:

public client_PreThink(id)
{
	if(!task_exists(id+TASK_ID))
		return;
	
	//if(pev(id, pev_button) & (IN_MOVELEFT+IN_MOVERIGHT+IN_FORWARD+IN_BACK+IN_JUMP+IN_DUCK))
	//{
		change_task(id+TASK_ID, CZAS_LADOWANIA.0);
		set_bartime(id, CZAS_LADOWANIA);
	//}
}

I powinno działać. ;)

Mogę się mylić, aczkolwiek myślę że się nie pomyliłem, po mimo że było to luknięte na szybko :P


  • +
  • -
  • 1


#734907 Podmiana broni dla TT na flage

Napisane przez Skull. w 21.01.2017 15:34

Łap
 

#include <amxmodx>
#include <engine>

new PLUGIN[]	= "Podmiana modelu knife"
new VERSION[]	= "1.0"
new AUTHOR[]	= "Skull [t]"

new v_MODEL[] = "models/KnifeTT/v_knife.mdl"
new p_MODEL[] = "models/KnifeTT/p_knife.mdl"

public plugin_init()
{
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);
	
	register_event("CurWeapon", "Event_CurWeapon", "be", "1=1");
}

public plugin_precache()
{
	precache_model(v_MODEL);
	precache_model(p_MODEL);
}

public Event_CurWeapon(id)
{
	if(!is_user_alive(id) || !is_user_connected(id))
		return PLUGIN_CONTINUE;
	
	if(get_user_weapon(id) == CSW_KNIFE && get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H)
	{
		if(get_user_team(id) == 1)
		{
			entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, v_MODEL);
			entity_set_string(id, EV_SZ_weaponmodel, p_MODEL);
		}
		else return PLUGIN_HANDLED;
	}
	return PLUGIN_CONTINUE;
}

Modele wrzuć według tych ścieżek:
 

models/KnifeTT/v_knife.mdl
models/KnifeTT/p_knife.mdl

Lub zmień sobie ścieżki w kodzie, w takim miejscu:

new v_MODEL[] = "models/KnifeTT/v_knife.mdl"
new p_MODEL[] = "models/KnifeTT/p_knife.mdl"

Ps. Nie zapomnij utworzyć pliku z formatem .sma i wrzucić tam kod, oraz skompilować plugin.


  • +
  • -
  • 1


#734871 [ROZWIĄZANE] Dodanie przebicia wytrzymałości

Napisane przez Skull. w 20.01.2017 17:37

Sorki, zapomniałem dodać 2 dni temu :P

Łap w załączniku. Tylko nie zapomnij skompilować lokalnie!

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#734870 Prośba o Klasy

Napisane przez Skull. w 20.01.2017 17:35

Łap wszystkie 3 klasy. Zwinnego daje poprawkę.

Ps. Nie zapomnij skompilować lokalnie!

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#734852 Sklep za monety

Napisane przez Skull. w 20.01.2017 14:28

Żeby kupić skina na stałe (czyli po każdej zmianie mapy skin będzie) musisz zrobić to w zapisie najlepiej vault.
Ogólnie z zapisem jestem wstanie ci pomóc jak najbardziej, jeśli wytłumaczysz bardziej oraz podeślesz .sma
Aczkolwiek na tą chwilę nie mam pojęcia jak również zrobić żeby skin kupiony w sklepie zrobił się na inny kolor (czyli świadczyło o tym że masz tyn skin kupiony)


  • +
  • -
  • 1


#734840 Prośba o Klasy

Napisane przez Skull. w 20.01.2017 03:08

Było by miło oraz wygodniej gdybyś również podał na jakie flagi te Klasy Premium.

 

W załączniku łap klasę Zwinny Żołnierz

 

Ps. Oczywiście nie zapomnij skompilować lokalnie tych klas, bez skompilowania nie będzie działać.

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 2


#734837 Podmiana broni dla TT na flage

Napisane przez Skull. w 20.01.2017 02:01

Podaj jakie masz dokładnie rodzaje tego knife
Rodzaje są takie:

  • v_nazwa.mdl - To jest ten co widzimy my trzynmając bron/knife w rencę
  • p_nazwa.mdl - To widza wszyscy inni gracze gdy patrzą na nas
  • w_nazwa.mdl -  To gdy bron/knife leży na ziemi

  • +
  • -
  • 1


#734818 Usuniecie sentry po rundzie

Napisane przez Skull. w 19.01.2017 12:06

Łap

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#734799 [ROZWIĄZANE] Dodanie przebicia wytrzymałości

Napisane przez Skull. w 18.01.2017 19:07

Opisz dokładniej co chcesz osiągnąć.
Bądź opisz dokładnie co ma posiadać twoja klasa (chyba będzie najwygodniej)


  • +
  • -
  • 1


#734752 Problem z HP u VIP/SVIP na zabawach

Napisane przez Skull. w 17.01.2017 17:29

Łap, tylko nie zapomnij skompilować.

Spoiler

  • +
  • -
  • 1


#734744 Problem z HP u VIP/SVIP na zabawach

Napisane przez Skull. w 17.01.2017 16:50

 

 

Sprawdzaj pierw SVIPa. A nie VIPa. Kolejność  musi być: SVIP, VIP, Zwykły gracz

		if(get_user_flags(i) &  ADMIN_LEVEL_G)
			set_user_health(i, 200);
		else if(get_user_flags(i) &  ADMIN_LEVEL_H)
			set_user_health(i, 150);
		else set_user_health(i, 100);

 

Kolejność raczej nie musi być.

Po za tym zmieniłem żeby nie było no ale dalej ustawia 100 hp all

 

Musi być, ponieważ inaczej gracze z SVIPami będą dostawać HP od VIPa, 

 

Zapodaj w załączniku .sma zabawy w której nie daje tego HP SVIP/VIP, a chcesz aby dodawało, to ci to zrobię, i będziesz miał przykładny plugin do pozostałych.


  • +
  • -
  • 1


#734708 Problem z HP u VIP/SVIP na zabawach

Napisane przez Skull. w 16.01.2017 16:21

Sprawdzaj pierw SVIPa. A nie VIPa. Kolejność  musi być: SVIP, VIP, Zwykły gracz

		if(get_user_flags(i) &  ADMIN_LEVEL_G)
			set_user_health(i, 200);
		else if(get_user_flags(i) &  ADMIN_LEVEL_H)
			set_user_health(i, 150);
		else set_user_health(i, 100);

  • +
  • -
  • 1


#734706 [ROZWIĄZANE] Nie łączy z sql

Napisane przez Skull. w 16.01.2017 16:12

Usunąłem komentarza, ale nie za bardzo pojmuję co co chodzi z zapisaniem wartosci w sma..
Mam otworzyc sma pluginu i dopisac te wartości?
Jeśli tak to gdzie? :) 
Pozdro

Napisz do mnie na Steam a ci to wytłumaczę bądź zrobię.
Mój Steam: http://steamcommunity.com/id/skull427


  • +
  • -
  • 1


#734703 Problem z kompilacja własnej komendy!

Napisane przez Skull. w 16.01.2017 15:15

#include <amxmodx>

public plugin_init() 
{
	register_clcmd("say /bind", "bindy");
	register_clcmd("say /bindy", "bindy");
}

public bindy(id)
{
	show_motd( id,"bind.txt","Bindy");
}

Łap czystą wersje.


  • +
  • -
  • 1


#734616 FAKEMETA] Invalid entity

Napisane przez Skull. w 14.01.2017 17:03

Plik w załączniku, sprawdź czy działa i daj znać.

 

 

Ps.Nie mogłem już edytować tematu, to jestem zmuszony dodaj post pod postem. Proszę Moderatora o połączenie postów.

Ps2. Nie wiem co to za bugi, ponieważ widzę że w poprzednim poście również dodało załącznik, i to dwa razy...

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1