Pół dnia się męczyłem ale zrobiłem u mnie działa zobacz u siebie
wystarczy ze podmniesz ten plik pk.amxx a i żebyś nie miał do plugins codmod dopisanego eventu
To równanie zostało stworzone przy pomocy kodu LaTeX:
Edytor LaTeX online: CodeCogs.com/latex/eqneditor.php
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
koong nie posiada znajomych
Napisane przez koong w 29.04.2014 16:34
new const prefix[] = "Nazwa sieci";na swoją nazwe sieci
punkty_gracza[id]-= 1wystarczy zmienic 1 na ile tam chcecie
punkty_gracza[id]-= 50wystarczy zmienic 50 na ile tam chcecie
cvar[0] = register_cvar("premium_exp1", "3000"); cvar[1] = register_cvar("premium_exp2", "7000"); cvar[2] = register_cvar("premium_exp3", "16000"); cvar[3] = register_cvar("premium_exp4", "32000"); cena[0] = register_cvar("premium_cena1", "5"); cena[1] = register_cvar("premium_cena2", "10"); cena[2] = register_cvar("premium_cena3", "20"); cena[3] = register_cvar("premium_cena4", "30"); cvar[4] = register_cvar("vip_premium_exp1", "3000"); cvar[5] = register_cvar("vip_premium_exp2", "7000"); cvar[6] = register_cvar("vip_premium_exp3", "16000"); cvar[7] = register_cvar("vip_premium_exp4", "32000"); cena[4] = register_cvar("vip_premium_cena1", "4"); cena[5] = register_cvar("vip_premium_cena2", "9"); cena[6] = register_cvar("vip_premium_cena3", "18"); cena[7] = register_cvar("vip_premium_cena4", "26");aby w HUD-zie wyświetlało się ile macie pkt konkursowych należy zrobic tak
#include <premiump>Nastepnie szukacie public PokazInformacje(id) i dopisujecie
^nPunkty Konkursowe premium_points_get(target), ^nPunkty Konkursowe premium_points_get(id)u gotowiec to wygląda tak
public PokazInformacje(id) { id -= ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE;if(!is_user_connected(id)) { remove_task(id+ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE); return PLUGIN_CONTINUE; }if(!is_user_alive(id)) { new target = pev(id, pev_iuser2); if(!target) return PLUGIN_CONTINUE; set_hudmessage(255, 255, 255, 0.6, -1.0, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0, 2); ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "Klasa : %s^nDoswiadczenie : %i / %i^nPoziom : %i^nPerk : %s ^nPunkty Konkursowe %d", nazwy_klas[klasa_gracza[target]], doswiadczenie_gracza[target], PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[target]), poziom_gracza[target], nazwy_perkow[perk_gracza[target]], premium_points_get(target));// return PLUGIN_CONTINUE; } set_hudmessage(0, 255, 0, 0.02, 0.23, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0); ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Klasa : %s]^n[Doswiadczenie : %i / %i]^n[Poziom : %i]^n[Perk : %s]^n[Punkty Konkursowe : %d]", nazwy_klas[klasa_gracza[id]], doswiadczenie_gracza[id], PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]), poziom_gracza[id], nazwy_perkow[perk_gracza[id]], premium_points_get(id)); return PLUGIN_CONTINUE; }Komendy gracza
amx_pkt <nick gacza> <ilosc punktow>np.amx_pkt "Koong" "25" <---zalecane korzystać z komendy a nie Admin Menu, ponieważ raz dodaje , raz nie
if(100 >= punkty_gracza[id]) punkty_gracza[id]-= 100-dodano event w którym, powłączniu przez admina z Imunitetem przez 300 sekund kazdy gracz za fragi zdobywa pkty konkursowe 1frag=2Pkty konkursowe (Kod z pluginy RPK Shark)
Napisane przez koong w 27.03.2014 21:48
Napisane przez koong w 24.03.2014 22:52
Napisane przez koong w 13.03.2014 23:13
Napisane przez koong w 13.03.2014 11:31
Napisane przez koong w 22.11.2013 20:01
Napisane przez koong w 10.11.2013 13:24
/* Plugin generated by AMXX-Studio */ #include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <codmod> #include <engine> #include <hamsandwich> #include <fakemeta> #include <cstrike> #include <fun> #include <colorchat> #define DMG_BULLET (1<<1) #define DMG_HEGRENADE (1<<24) new bool:ma_klase[33]; new skoki[33]; new const nazwa[] = "Ghost Sniper [P]"; new const opis[] = "Klasa premium, ma 1/4 szansy na zabicie z HE i 1/2 z AWP, ciche kroki + 2 skoki"; new const bronie = 1<<CSW_AWP | 1<<CSW_M4A1 | 1<<CSW_HEGRENADE | 1<<CSW_DEAGLE; new const zdrowie = 15; new const kondycja = 15; new const inteligencja = 20; new const wytrzymalosc = 30; public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote"); cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage"); register_forward(FM_CmdStart, "fwCmdStart_MultiJump"); } public cod_class_enabled(id) { set_user_footsteps(id, 1); ColorChat(id, GREEN, "Klasa %s zostala stworzona przez www.PluginyMody.webd.pl.", nazwa); if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_E)) { client_print(id, print_chat, "[%s] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.", nazwa) return COD_STOP; } ma_klase[id] = true; return COD_CONTINUE; } public cod_class_disabled(id) { ma_klase[id] = false; set_user_footsteps(id, 0); } public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits) { if(!is_user_connected(idattacker)) return HAM_IGNORED; if(!ma_klase[idattacker]) return HAM_IGNORED; if(damagebits & DMG_BULLET) { new weapon = get_user_weapon(idattacker); if(weapon == CSW_AWP && damage > 20.0 && random_num(1,2) == 1) cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits); } if(damagebits & DMG_HEGRENADE && !random(4)) cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits); return HAM_IGNORED; } public fwCmdStart_MultiJump(id, uc_handle) { if(!is_user_alive(id) || !ma_klase[id]) return FMRES_IGNORED; new flags = pev(id, pev_flags); if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && skoki[id]) { skoki[id]--; new Float:velocity[3]; pev(id, pev_velocity,velocity); velocity[2] = random_float(265.0,285.0); set_pev(id, pev_velocity,velocity); } else if(flags & FL_ONGROUND) skoki[id] = 2; return FMRES_IGNORED; }
Napisane przez koong w 09.11.2013 18:18
masz tutaj już ci zkąpilowałem
teraz to co masz w folderze scripting wrzuc do swojego folderu w ftp scripting
to co masz w plugins wrzuć do swojego folderu plugins
i w config ci dodałem plugins-codmod.ini tam masz już wszystkie klasy dopisane jak którejś nie chcesz to poprostu usuń
a i swoj silnik ze swoich starych awansów ci dałem ( tam jest zrobione, że jak wbijesz 25 lvl komandosem to z komandosa robi ci się wykfalifikowany komandos)
Napisane przez koong w 08.11.2013 13:46
Przerobiłem ruletke by NaXe do CodModa(dodałem więcej umiejętności oraz ruletke za monety, itp.)
Ruletka posiada do wylosowania:
-Wylosowales 200 punktow kamizelki.
-Wylosowales spowolnienie, na 25 sekund.
-Wylosowales smierc.
-Wylosowales przyspieszenie, na 15 sekund.
-Wylosowales 2x nizsza grawitacje, na 25 sekund.
-Wylosowales XHP. (można wylosować od 100-1000 hp)
-Wylosowales 1HP powodzenia
-Wylosowales zatrucie. Zabiera ci 1 HP co sekunde przez 20 sekund.
-Wylosowales dodatkowe skoki w powietrzu.
-Wylosowales Auto Bunny Hop. Trzymaj caly czas spacje, aby sie rozpedzic.
-Wylosowales Long Jump'a. Usiadz, aby wybilo Cie do przodu.
-Wylosowales 2x wieksze obrazenia.
-Wylosowales wieksze DMG noza
-Wylosowales eliminator rozrzutu w broniach.
-Wylosowales nieskonczonsc amunicji. Strzelaj do bolu
-Wylosowales anty flash'a. Nie dzialaja na Ciebie granaty oslepiajace.
-Straciles wszystkie bronie.
-Wylosowales Niesmiertelnosc na 15 sekund
-Wylosowales Niesmiertelnosc na 15 sekund + eliminator rozrzutu
-Wylosowales przyspieszenie na 15 sekund,oraz (od 100 do 1000 hp) Wylosowales HP.
-Wylosowales przyspieszenie na 15 sekund, 2x wieksze dmg oraz nieskonczone ammo.
-Niestety nic nie wylosowales
-Wygrales 16 000$
-Jestes slapowany!!
-Wygrales 12000 expa!Gratulacje!
-Wygrales 6000 expa!
register_cvar("amx_ruletka_koszt","25") (Koszt ruletki, za monety)
Napisane przez koong w 10.08.2013 14:06
widzę moje klasy z mojego codmoda pobrałeś
strona ci automatycznie zkompilowała
a ty nie mozesz swoim compilerem bo musisz wejść w compiler/include/codmod
i na końcu dopisać
native cod_register_advance(z_klasy, od_levela, const nazwa[], const opis[], bronie, punkty_zdrowia, punkty_kondycji, punkty_inteligencji, punkty_wytrzymalosci);
i niewiem czemu zmieniłeś to
ColorChat(id, GREEN, "Klasa Wykonana przez Jesusa");
jak ja edytowałem klase CheQa i pododawałem tamte umiejętności .
Napisane przez koong w 29.07.2013 19:03
Napisane przez koong w 29.07.2013 18:51
widzę że klasę przerabiałeś z perku
i znalazłem tam błąd , oczywiście poprawiłem i dodałem + 5 DMG łap
Napisane przez koong w 28.07.2013 12:41
Napisane przez koong w 28.07.2013 12:06
Venexus jeżeli używasz kompilacji lokalnej to 1 klasa tak jak kolega wyżej napisał ci się zkompilowała i masz ją w folderze compiled
a te warningi to nie robią bo chodzi o odstępy z linikami (przy dopisywaniu do klasy Premium)
masz tu bez warningów:>
a co do klasy shadow to w tej klasie straszny syf był z kodem i zrobiłem tą klasę od nowa łap.