Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Mr.Tnctproo
Rejestracja: 06.12.2012Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 13.05.2024 07:37
O mnie
Co-owner of @ci7gaming /w @jack2k2k Owner of SmurfGaming. Web-Dev, PC Gamer. Website coming soon.Steam: /user/mr_tnctprooFacebook: /mrtnctproo
Statystyki
- Grupa: Użytkownik
- Całość postów: 137
- Odwiedzin: 6 242
- Tytuł: Zaawansowany
- Wiek: 27 lat
- Urodziny: Luty 3, 1997
-
Imię
Tomek
-
Płeć
Mężczyzna
-
Lokalizacja
Cardiff / Zywiec
Narzędzia użytkownika
Ostatnio byli
#778540 Dark Administrator sieci
Napisane przez DarkGL w 10.05.2024 20:15
#773570 Hide Knife - noże klas
Napisane przez N1K1Cz w 27.03.2022 10:41
#773517 Niewidzialny admin na spec
Napisane przez xwiecek w 21.03.2022 21:12
Jak chcesz by admin byl niewidoczny na spec(tak jak by go w ogole na serwerze nie bylo) polecam https://dev-cs.ru/re...esources/1028/
https://gyazo.com/a2...aeb51bbcfacb673
a wiec jak masz ten plugin to zapodaj go tu, bo strona nie dziala
To dziwne że nie działa.
To nie plugin tylko moduł z paroma innymi dodatkami (można je wyłączyć).
(Opis skopiowany z forum Pogrywamy.pl https://pogrywamy.pl...33-admins-kit/)
Załączone pliki
-
AdminsKit_v2.1.0.zip 375,06 KB 43 Ilość pobrań
#772738 blokada guzikow przez szybe
Napisane przez Vakos w 30.10.2021 01:02
#765231 [ROZWIĄZANE] [Diablo Mod 5.9] Limit umiejętności
Napisane przez Rivit w 21.03.2020 11:51
#762209 Amx i metamod
Napisane przez JarowiT w 03.11.2019 21:45
dzięki za pomoc
okazalo sie ze liblist.gam nie mialem, juz dziala Temat do zamkniecia
a tu linijki ktorych nie mialem Linux:
gamedll "addons/metamod/dlls/metamod.dll"
gamedll_linux "addons/metamod/dlls/metamod.so"
i plugins.ini tez dodalem w folderze metamod
linux addons/amxmodx/dlls/amxmodx_mm_i386.so
#761386 naprawa: fatal error 100: cannot read from file: "xxx"
Napisane przez Rivit w 06.09.2019 21:57
Z racji, że widziałem pare już takich przypadków, więc napisze to, żeby mieć gdzie odsyłać
1. O czym mowa?
Mowa o błędzie 'cannot read from file' podczas kompilacji. Błąd najczęściej ma postać:
C:\Users\user\Desktop\scripting\plugin.sma(6) : fatal error 100: cannot read from file: "stripweapons"
2. Skąd się bierze ten błąd?
To proste. Kompilator nie mógł znaleźć pliku stripweapons.inc w folderze include.
3. Jak naprawić?
Rozwiązanie jest proste. Należy znaleźć i pobrać wskazany plik .inc, a następnie wgrać do go folderu /include naszego kompilatora.
4. Gdzie szukać plików .inc?
- Gdy pobieramy jakąś paczke pluginów to wymagane pliki .inc można znaleźć w paczce (prawdopodobnie folder /scripting/include)
- Na naszej kochanej, cudownej, przewspaniałej dokumentacji https://amxx.pl/dokumentacja/ tam możemy kliknąć na nazwe modułu/biblioteki i tam przejść do pobierania
- wpisujemy następującą fraze w google: "stripweapons.inc amxx" lub "stripweapons.inc alliedmodders" (oczywiście zamiast stripweapons podajemy nazwę pliku, którego chcemy znaleźć)
Mam nadzieje, że się komuś przyda. Pozdrawiam serdecznie.
#758993 Voice Manager
Napisane przez O'Zone w 02.05.2019 13:10
Plugin typu all-in-one do zarządzania głosem graczy.
Posiada zunifikowane funkcjonalności:
// Baza danych vm_sql_host "127.0.0.1" // Host bazy danych vm_sql_user "user" // Uzytkownik bazy danych vm_sql_pass "password" // Haslo uzytkownika bazy danych vm_sql_db "database" // Nazwa bazy danych // Ustawienia vm_alive "0" // 0: Żywi członkowie drużyny j 1: Żywi gracze j 2: Wszyscy członkowie drużyny j 3: Wszyscy gracze (Domyślnie: 0) vm_dead "1" // 0: Martwi członkowie drużyny j 1: Martwi gracze j 2: Wszyscy członkowie drużyny j 3: Wszyscy gracze (Domyślnie: 1) vm_info_time "5" // Czas w sekundach na przekazanie informacji do swojej drużyny - 0 aby wyłączyć (Domyślnie: 5) vm_admin_mute_menu "1" // Menu admina dla blokowania głosu/czatu globalnie dla graczy - 0 aby wyłączyć (Domyślnie: 1) vm_player_mute_menu "1" // Menu gracza do samodzielnego blokowania głosu innych graczy - 0 aby wyłączyć (Domyślnie: 1) vm_admin_voice "1" // Komenda admina do mówienia do wszystkich graczy pomimo ustawień dead / alive - 0 aby wyłączyć (Domyślnie: 1) vm_admin_voice_override "1" // Nadpisz ustawienia graczy tak, aby nawet gracze z nieaktywnym dźwiękiem słyszeli admina - 0 aby wyłączyć (Domyślnie: 1) vm_admin_intervoice "1" // Prywatny czat adminów - 0 aby wyłączyć (Domyślnie: 1) vm_admin_listen "1" // Komenda admina do podsłuchiwania wszystkich graczy pomimo ustawień dead / alive - 0 aby wyłączyć (Domyślnie: 1)
/mute, /mutuj, /ucisz, /unmute, /odmutuj - menu gracza do mutowania / odmutowania innych graczy
amx_mute, amx_unmute, amx_mute_menu, amx_unmute_menu, amx_gag, amx_ungag - menu admina do mutowania / odmutowania graczy
/vm, /voice, /glos - wyświetla aktualne ustawienia głosu
+adminvoice - komenda głosu admina
+adminintervoice - komenda czatu adminów
+adminlisten - komenda admina do podsłuchiwania graczy
Mirror dostępny w AMXXLegacy.
Załączone pliki
-
voice_manager.sma 24,34 KB 450 Ilość pobrań
voice_manager.amxx
#758931 Ultimate Stats
Napisane przez O'Zone w 30.04.2019 12:42
UltimateStats jest pluginem, który początkowo napisałem jako własną wersję StatsX.
Z chęci przechowywania podstawowych statystyk graczy (wraz z paroma dodatkami)
w bazie SQL skończyło się na zastąpieniu funkcjonalności całego modułu CSX.
Dodatkowo plugin posiada także wbudowane medale, asysty, zemsty, ranking ELO,
czas gry, prefixy w chatcie dla top3 i kilka innych funkcjonalności.
Pomyślałem, że zrobię szybki porządek i go udostępnię.
1. Pobierz plik ultimate_stats.zip z najnowszego release dostępnego na repozytorium.
2. Wgraj katalog cstrike na swój serwer.
3. Zmień konfigurację bazy danych i statystyk w ultimate_stats.cfg.
4. Otwórz plugins.ini i zamień statsx.amxx i miscstats.amxx na ultimate_stats.amxx.
Natywy i forwardy: ultimate_stats.inc.
#756993 Co to za błąd
Napisane przez Robiin w 19.02.2019 15:47
Jeśli to byłby backdoor, to w logach sprzed crasha powinieneś mieć zależność jednego gracza; potencjalnego włamywacza. Powinno się to powtarzać przed każdym crashem.
Błąd segmentation fault można umyślnie wywołać na wiele, wiele sposobów. Zacznij od analizy pluginów, potem przejdź do osób z dostepem do FTP, następnie do osób, które przed każdym crashem wchodzą na serwer.
Ja zdekompilowałem każdy plugin i sprawdzałem czy w kodzie nie ma danych fraz pokroju "exit", które wysłane do konsoli serwera spowoduje crash, potem "abcd" od flag, szukałem konkretnych nicków hardcodowanych (bo autor pseudo-backdoorów miał 200 IQ i podpisywał się swoim nickiem przy każdym backdoorze).
Segmentation fault to przeciążenie silnika gry, może wyniknąć z naprawdę wielu rzeczy, więc najszybszym i najprostszym rozwiązaniem będzie wyłączanie pluginów systemem binarnym (50/50).
#756956 [+18] Sexy bomba
Napisane przez White w 18.02.2019 19:50
Zamiast standardowej bomby mamy dziewczynę, która przy rozbrajaniu zaczyna tańczyć na rurze.
Załączone pliki
-
models.zip 742,98 KB 696 Ilość pobrań
-
sound.zip 195,9 KB 616 Ilość pobrań
-
sexy_bomb.sma 2,72 KB 620 Ilość pobrań
sexy_bomb.amxx
#756810 [SPEEDRUN] Poszukuje dwoch map
Napisane przez DarkGL w 14.02.2019 22:43
#753533 Call of Duty Mod (by O'Zone)
Napisane przez O'Zone w 24.11.2018 17:20
Ponad 8 lat temu, QTM. Peyote wydał swojego Call of Duty: MW Mod, znany tutaj jako "CoD Nowy".
Jeszcze w 2016 roku zacząłem pracować nad własną wersją, która miałaby być opracowana od podstaw
i przede wszystkim scentralizować zarządzanie wieloma funkcjonalnościami bezpośrednio w silniku.
Miałoby to zmniejszyć liczbę potencjalnych bugów, a przede wszystkim dość mocno zredukować
długość kodu klas / itemów i maksymalnie ułatwić ich tworzenie.
Projekt zakończyłem pod koniec 2017 roku i jako, że swoją karierę związaną AMXX już zakończyłem,
postanowiłem go opublikować na użytek społeczności, żeby ta praca się nie zmarnowała.
Baza moda to 19 pluginów wliczając w to silnik (niektóre są oczywiście opcjonalne)
i zapewniają masę funkcjonalności, których wręcz nie mam czasu opisać
- jeśli ktoś będzie skłonny wytworzyć takowy opis, będę zobowiązany.
Poza nimi ciekawscy znajdą 35 gotowych klas i 101 itemów do wykorzystania,
które stanowią przy okazji przykład jak tworzyć klasy i itemy na tym silniku.
Dodatkowo znaleźć tam można pluginy usług pod SklepSMS.
Wszystkie dodatkowe pliki gotowe do wrzucenia, czyli modele, sprite'y, dźwięki
i bazowe pliki konfiguracyjne znajdują się w folderze resources.
Uwaga: Mod jest napisany pod AMXXa 1.8.3 / 1.9.
Polecam dodatkowo wykorzystać ReHLDS i ReGameDLL ze względu na większą stabilność niż natywne binarki.
Dostęp do niemal wszystkich komend jest dostępny w głównym menu pod komendą /menu lub klawiszem "V".
Oczywiście listy komend i ich aliasów można znaleźć w kodzie źródłowym poszczególnych pluginów.
// Cvars Database
cod_sql_host "127.0.0.1"
cod_sql_user "user"
cod_sql_pass "password"
cod_sql_db "database"
// Cvars Core
cod_kill_exp "20"
cod_hs_exp "10"
cod_damage_exp "3"
cod_win_exp "25"
cod_bomb_exp "25"
cod_defuse_exp "25"
cod_host_exp "25"
cod_night_exp "1"
cod_night_exp_from "22"
cod_night_exp_to "8"
cod_max_level "501"
cod_level_ratio "20"
cod_level_promotion_first "50"
cod_level_promotion_second "150"
cod_level_promotion_third "300"
cod_killstreak_time "15"
cod_min_players "4"
cod_min_bonus_players "10"
cod_max_durability "100"
cod_min_damage_durability "10"
cod_max_damage_durability "25"
// Cvars Stats
cod_medal_gold_exp "500"
cod_medal_silver_exp "300"
cod_medal_bronze_exp "100"
cod_assist_enabled "1"
cod_assist_damage "70"
cod_assist_exp "15"
// Cvars Box
cod_box_chance "6"
// Cvars Clans
cod_clans_chat_prefix "1"
cod_clans_level_cost "1000"
cod_clans_next_level_cost "1000"
cod_clans_skill_cost "500"
cod_clans_next_skill_cost "500"
cod_clans_create_level "25"
cod_clans_members_start "3"
cod_clans_level_max "10"
cod_clans_skill_max "10"
cod_clans_members_per_level "1"
cod_clans_health_per_level "1"
cod_clans_gravity_per_level "20"
cod_clans_damage_per_level "1"
cod_clans_weapondrop_per_level "1"
// Cvars Honor
cod_honor_minplayers "4"
cod_honor_kill "1"
cod_honor_killhs "1"
cod_honor_winround "1"
cod_honor_bombplanted "2"
cod_honor_bombdefused "2"
cod_honor_rescuehostage "1"
cod_honor_killhostage "4"
// Cvars Shop
cod_shop_repair_cost "10"
cod_shop_item_cost "15"
cod_shop_upgrade_cost "10"
cod_shop_small_bandage_cost "6"
cod_shop_small_exp_cost "6"
cod_shop_medium_exp_cost "14"
cod_shop_big_exp_cost "25"
cod_shop_random_exp_cost "15"
cod_shop_big_bandage_cost "15"
cod_shop_rocket_cost "15"
cod_shop_mine_cost "15"
cod_shop_dynamite_cost "15"
cod_shop_firstaidkit_cost "15"
cod_shop_teleport_cost "15"
cod_shop_jump_cost "20"
cod_shop_bunnyhop_cost "25"
cod_shop_silent_cost "15"
cod_shop_armor_cost "20"
cod_shop_damage_cost "25"
cod_shop_invisible_cost "40"
cod_shop_exchange_ratio "1000"
cod_shop_durability_amount "30"
cod_shop_small_bandage_hp "25"
cod_shop_big_bandage_hp "75"
cod_shop_armor_amount "100"
cod_shop_damage_amount "5"
cod_shop_small_exp "25"
cod_shop_medium_exp "75"
cod_shop_big_exp "150"
cod_shop_random_exp_min "1"
cod_shop_random_exp_max "200"
Niestety przy kilku próbach dodawania tematu z listami dostępnych natywów i forwardów dostawałem "504 Gateway Timeout".
Widać ponad 1100 linii to nieco za dużo, a przynajmniej jak na tagi code.
Dokumentacja natywów i forwardów jest zatem dostępna w cod.inc: https://github.com/T.../master/cod.inc
Komentarze do nich są napisane w języku angielskim - zakładam, że osoby biorące się za development pluginów go znają.
Zawsze aktualną wersję można znaleźć na GitHubie: https://github.com/TheDoctor0/CoDMod
#750607 knife_mod
Napisane przez Robiin w 03.07.2018 17:38
Najlepszym rozwiązaniem będzie skasowanie kodu, pliku *.amxx oraz usunięcie linijki z plugins.ini. Patrząc na kod tego pluginu (i jednocześnie na to jak bardzo popularny [nadal] jest) do tego się on nadaje
if ( Weapon != CSW_KNIFE ) return PLUGIN_HANDLED
w SetKnife masz takie dwie linijki, które same za siebie mówią: Jeśli broń nie jest nożem, to wstrzymaj działanie pluginu.
Dosyć prosta logika. Wybierasz opcję w menu, co wywołuje funkcję SetKnife, a tam dochodzisz do powyższego warunku. Więc nie wiem co Ci nie działa? Tym bardziej, że funkcja jest wywoływana w tak biedny dla serwera sposób jak curweapon, który wykonuje się przy min. deploy, shoot, reload, gdzie Tobie potrzebne tylko deploy.
#737995 Arena 1vs1 CS 1.6
Napisane przez White w 28.03.2017 19:33
Dostaję wiele zapytań, więc wstawiam tu moda.
Wymagane do poprawnego działania:
- orpheu: https://amxx.pl/topi...talacja-orpheu/
- round terminator Arkshine'a
- adv_vault
Załączone pliki
-
Mapy.zip 4,87 MB 330 Ilość pobrań
-
Arena.zip 10,62 KB 456 Ilość pobrań
-
round_terminator.zip 17,85 KB 361 Ilość pobrań
-
adv_vault.zip 9,66 KB 352 Ilość pobrań
- AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod
- → Przeglądanie profilu: Reputacja: Mr.Tnctproo
- Regulamin