Do zamknięcia. Rozwiązałem sprawę poprzez ustawienie w każdej klasie natywu, który zwraca czy gracz ma klasę czy nie. Potem wystarczyło dodać to do pluginu hideknife i po kłopocie
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Mr.Tnctproo
Rejestracja: 06.12.2012Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 14.04.2024 22:29
O mnie
Co-owner of @ci7gaming /w @jack2k2k Owner of SmurfGaming. Web-Dev, PC Gamer. Website coming soon.Steam: /user/mr_tnctprooFacebook: /mrtnctproo
Statystyki
- Grupa: Użytkownik
- Całość postów: 137
- Odwiedzin: 6 131
- Tytuł: Zaawansowany
- Wiek: 27 lat
- Urodziny: Luty 3, 1997
-
Imię
Tomek
-
Płeć
Mężczyzna
-
Lokalizacja
Cardiff / Zywiec
Narzędzia użytkownika
Ostatnio byli
#773570 Hide Knife - noże klas
Napisane przez N1K1Cz w 27.03.2022 10:41
#773517 Niewidzialny admin na spec
Napisane przez xwiecek w 21.03.2022 21:12
Jak chcesz by admin byl niewidoczny na spec(tak jak by go w ogole na serwerze nie bylo) polecam https://dev-cs.ru/re...esources/1028/
https://gyazo.com/a2...aeb51bbcfacb673
a wiec jak masz ten plugin to zapodaj go tu, bo strona nie dziala
To dziwne że nie działa.
To nie plugin tylko moduł z paroma innymi dodatkami (można je wyłączyć).
(Opis skopiowany z forum Pogrywamy.pl https://pogrywamy.pl...33-admins-kit/)
Załączone pliki
-
AdminsKit_v2.1.0.zip 375,06 KB 40 Ilość pobrań
#772738 blokada guzikow przez szybe
Napisane przez Vakos w 30.10.2021 01:02
#765231 [ROZWIĄZANE] [Diablo Mod 5.9] Limit umiejętności
Napisane przez Rivit w 21.03.2020 11:51
#762209 Amx i metamod
Napisane przez JarowiT w 03.11.2019 21:45
dzięki za pomoc
okazalo sie ze liblist.gam nie mialem, juz dziala Temat do zamkniecia
a tu linijki ktorych nie mialem Linux:
gamedll "addons/metamod/dlls/metamod.dll"
gamedll_linux "addons/metamod/dlls/metamod.so"
i plugins.ini tez dodalem w folderze metamod
linux addons/amxmodx/dlls/amxmodx_mm_i386.so
#761386 naprawa: fatal error 100: cannot read from file: "xxx"
Napisane przez Rivit w 06.09.2019 21:57
Z racji, że widziałem pare już takich przypadków, więc napisze to, żeby mieć gdzie odsyłać
1. O czym mowa?
Mowa o błędzie 'cannot read from file' podczas kompilacji. Błąd najczęściej ma postać:
C:\Users\user\Desktop\scripting\plugin.sma(6) : fatal error 100: cannot read from file: "stripweapons"
2. Skąd się bierze ten błąd?
To proste. Kompilator nie mógł znaleźć pliku stripweapons.inc w folderze include.
3. Jak naprawić?
Rozwiązanie jest proste. Należy znaleźć i pobrać wskazany plik .inc, a następnie wgrać do go folderu /include naszego kompilatora.
4. Gdzie szukać plików .inc?
- Gdy pobieramy jakąś paczke pluginów to wymagane pliki .inc można znaleźć w paczce (prawdopodobnie folder /scripting/include)
- Na naszej kochanej, cudownej, przewspaniałej dokumentacji https://amxx.pl/dokumentacja/ tam możemy kliknąć na nazwe modułu/biblioteki i tam przejść do pobierania
- wpisujemy następującą fraze w google: "stripweapons.inc amxx" lub "stripweapons.inc alliedmodders" (oczywiście zamiast stripweapons podajemy nazwę pliku, którego chcemy znaleźć)
Mam nadzieje, że się komuś przyda. Pozdrawiam serdecznie.
#758993 Voice Manager
Napisane przez O'Zone w 02.05.2019 13:10
Plugin typu all-in-one do zarządzania głosem graczy.
Posiada zunifikowane funkcjonalności:
// Baza danych vm_sql_host "127.0.0.1" // Host bazy danych vm_sql_user "user" // Uzytkownik bazy danych vm_sql_pass "password" // Haslo uzytkownika bazy danych vm_sql_db "database" // Nazwa bazy danych // Ustawienia vm_alive "0" // 0: Żywi członkowie drużyny j 1: Żywi gracze j 2: Wszyscy członkowie drużyny j 3: Wszyscy gracze (Domyślnie: 0) vm_dead "1" // 0: Martwi członkowie drużyny j 1: Martwi gracze j 2: Wszyscy członkowie drużyny j 3: Wszyscy gracze (Domyślnie: 1) vm_info_time "5" // Czas w sekundach na przekazanie informacji do swojej drużyny - 0 aby wyłączyć (Domyślnie: 5) vm_admin_mute_menu "1" // Menu admina dla blokowania głosu/czatu globalnie dla graczy - 0 aby wyłączyć (Domyślnie: 1) vm_player_mute_menu "1" // Menu gracza do samodzielnego blokowania głosu innych graczy - 0 aby wyłączyć (Domyślnie: 1) vm_admin_voice "1" // Komenda admina do mówienia do wszystkich graczy pomimo ustawień dead / alive - 0 aby wyłączyć (Domyślnie: 1) vm_admin_voice_override "1" // Nadpisz ustawienia graczy tak, aby nawet gracze z nieaktywnym dźwiękiem słyszeli admina - 0 aby wyłączyć (Domyślnie: 1) vm_admin_intervoice "1" // Prywatny czat adminów - 0 aby wyłączyć (Domyślnie: 1) vm_admin_listen "1" // Komenda admina do podsłuchiwania wszystkich graczy pomimo ustawień dead / alive - 0 aby wyłączyć (Domyślnie: 1)
/mute, /mutuj, /ucisz, /unmute, /odmutuj - menu gracza do mutowania / odmutowania innych graczy
amx_mute, amx_unmute, amx_mute_menu, amx_unmute_menu, amx_gag, amx_ungag - menu admina do mutowania / odmutowania graczy
/vm, /voice, /glos - wyświetla aktualne ustawienia głosu
+adminvoice - komenda głosu admina
+adminintervoice - komenda czatu adminów
+adminlisten - komenda admina do podsłuchiwania graczy
Mirror dostępny w AMXXLegacy.
Załączone pliki
-
voice_manager.sma 24,34 KB 444 Ilość pobrań
voice_manager.amxx
#758931 Ultimate Stats
Napisane przez O'Zone w 30.04.2019 12:42
UltimateStats jest pluginem, który początkowo napisałem jako własną wersję StatsX.
Z chęci przechowywania podstawowych statystyk graczy (wraz z paroma dodatkami)
w bazie SQL skończyło się na zastąpieniu funkcjonalności całego modułu CSX.
Dodatkowo plugin posiada także wbudowane medale, asysty, zemsty, ranking ELO,
czas gry, prefixy w chatcie dla top3 i kilka innych funkcjonalności.
Pomyślałem, że zrobię szybki porządek i go udostępnię.
1. Pobierz plik ultimate_stats.zip z najnowszego release dostępnego na repozytorium.
2. Wgraj katalog cstrike na swój serwer.
3. Zmień konfigurację bazy danych i statystyk w ultimate_stats.cfg.
4. Otwórz plugins.ini i zamień statsx.amxx i miscstats.amxx na ultimate_stats.amxx.
Natywy i forwardy: ultimate_stats.inc.
#756993 Co to za błąd
Napisane przez Robiin w 19.02.2019 15:47
Jeśli to byłby backdoor, to w logach sprzed crasha powinieneś mieć zależność jednego gracza; potencjalnego włamywacza. Powinno się to powtarzać przed każdym crashem.
Błąd segmentation fault można umyślnie wywołać na wiele, wiele sposobów. Zacznij od analizy pluginów, potem przejdź do osób z dostepem do FTP, następnie do osób, które przed każdym crashem wchodzą na serwer.
Ja zdekompilowałem każdy plugin i sprawdzałem czy w kodzie nie ma danych fraz pokroju "exit", które wysłane do konsoli serwera spowoduje crash, potem "abcd" od flag, szukałem konkretnych nicków hardcodowanych (bo autor pseudo-backdoorów miał 200 IQ i podpisywał się swoim nickiem przy każdym backdoorze).
Segmentation fault to przeciążenie silnika gry, może wyniknąć z naprawdę wielu rzeczy, więc najszybszym i najprostszym rozwiązaniem będzie wyłączanie pluginów systemem binarnym (50/50).
#756956 [+18] Sexy bomba
Napisane przez White w 18.02.2019 19:50
Zamiast standardowej bomby mamy dziewczynę, która przy rozbrajaniu zaczyna tańczyć na rurze.
Załączone pliki
-
models.zip 742,98 KB 688 Ilość pobrań
-
sound.zip 195,9 KB 606 Ilość pobrań
-
sexy_bomb.sma 2,72 KB 610 Ilość pobrań
sexy_bomb.amxx
#756810 [SPEEDRUN] Poszukuje dwoch map
Napisane przez DarkGL w 14.02.2019 22:43
#753533 Call of Duty Mod (by O'Zone)
Napisane przez O'Zone w 24.11.2018 17:20
Ponad 8 lat temu, QTM. Peyote wydał swojego Call of Duty: MW Mod, znany tutaj jako "CoD Nowy".
Jeszcze w 2016 roku zacząłem pracować nad własną wersją, która miałaby być opracowana od podstaw
i przede wszystkim scentralizować zarządzanie wieloma funkcjonalnościami bezpośrednio w silniku.
Miałoby to zmniejszyć liczbę potencjalnych bugów, a przede wszystkim dość mocno zredukować
długość kodu klas / itemów i maksymalnie ułatwić ich tworzenie.
Projekt zakończyłem pod koniec 2017 roku i jako, że swoją karierę związaną AMXX już zakończyłem,
postanowiłem go opublikować na użytek społeczności, żeby ta praca się nie zmarnowała.
Baza moda to 19 pluginów wliczając w to silnik (niektóre są oczywiście opcjonalne)
i zapewniają masę funkcjonalności, których wręcz nie mam czasu opisać
- jeśli ktoś będzie skłonny wytworzyć takowy opis, będę zobowiązany.
Poza nimi ciekawscy znajdą 35 gotowych klas i 101 itemów do wykorzystania,
które stanowią przy okazji przykład jak tworzyć klasy i itemy na tym silniku.
Dodatkowo znaleźć tam można pluginy usług pod SklepSMS.
Wszystkie dodatkowe pliki gotowe do wrzucenia, czyli modele, sprite'y, dźwięki
i bazowe pliki konfiguracyjne znajdują się w folderze resources.
Uwaga: Mod jest napisany pod AMXXa 1.8.3 / 1.9.
Polecam dodatkowo wykorzystać ReHLDS i ReGameDLL ze względu na większą stabilność niż natywne binarki.
Dostęp do niemal wszystkich komend jest dostępny w głównym menu pod komendą /menu lub klawiszem "V".
Oczywiście listy komend i ich aliasów można znaleźć w kodzie źródłowym poszczególnych pluginów.
// Cvars Database
cod_sql_host "127.0.0.1"
cod_sql_user "user"
cod_sql_pass "password"
cod_sql_db "database"
// Cvars Core
cod_kill_exp "20"
cod_hs_exp "10"
cod_damage_exp "3"
cod_win_exp "25"
cod_bomb_exp "25"
cod_defuse_exp "25"
cod_host_exp "25"
cod_night_exp "1"
cod_night_exp_from "22"
cod_night_exp_to "8"
cod_max_level "501"
cod_level_ratio "20"
cod_level_promotion_first "50"
cod_level_promotion_second "150"
cod_level_promotion_third "300"
cod_killstreak_time "15"
cod_min_players "4"
cod_min_bonus_players "10"
cod_max_durability "100"
cod_min_damage_durability "10"
cod_max_damage_durability "25"
// Cvars Stats
cod_medal_gold_exp "500"
cod_medal_silver_exp "300"
cod_medal_bronze_exp "100"
cod_assist_enabled "1"
cod_assist_damage "70"
cod_assist_exp "15"
// Cvars Box
cod_box_chance "6"
// Cvars Clans
cod_clans_chat_prefix "1"
cod_clans_level_cost "1000"
cod_clans_next_level_cost "1000"
cod_clans_skill_cost "500"
cod_clans_next_skill_cost "500"
cod_clans_create_level "25"
cod_clans_members_start "3"
cod_clans_level_max "10"
cod_clans_skill_max "10"
cod_clans_members_per_level "1"
cod_clans_health_per_level "1"
cod_clans_gravity_per_level "20"
cod_clans_damage_per_level "1"
cod_clans_weapondrop_per_level "1"
// Cvars Honor
cod_honor_minplayers "4"
cod_honor_kill "1"
cod_honor_killhs "1"
cod_honor_winround "1"
cod_honor_bombplanted "2"
cod_honor_bombdefused "2"
cod_honor_rescuehostage "1"
cod_honor_killhostage "4"
// Cvars Shop
cod_shop_repair_cost "10"
cod_shop_item_cost "15"
cod_shop_upgrade_cost "10"
cod_shop_small_bandage_cost "6"
cod_shop_small_exp_cost "6"
cod_shop_medium_exp_cost "14"
cod_shop_big_exp_cost "25"
cod_shop_random_exp_cost "15"
cod_shop_big_bandage_cost "15"
cod_shop_rocket_cost "15"
cod_shop_mine_cost "15"
cod_shop_dynamite_cost "15"
cod_shop_firstaidkit_cost "15"
cod_shop_teleport_cost "15"
cod_shop_jump_cost "20"
cod_shop_bunnyhop_cost "25"
cod_shop_silent_cost "15"
cod_shop_armor_cost "20"
cod_shop_damage_cost "25"
cod_shop_invisible_cost "40"
cod_shop_exchange_ratio "1000"
cod_shop_durability_amount "30"
cod_shop_small_bandage_hp "25"
cod_shop_big_bandage_hp "75"
cod_shop_armor_amount "100"
cod_shop_damage_amount "5"
cod_shop_small_exp "25"
cod_shop_medium_exp "75"
cod_shop_big_exp "150"
cod_shop_random_exp_min "1"
cod_shop_random_exp_max "200"
Niestety przy kilku próbach dodawania tematu z listami dostępnych natywów i forwardów dostawałem "504 Gateway Timeout".
Widać ponad 1100 linii to nieco za dużo, a przynajmniej jak na tagi code.
Dokumentacja natywów i forwardów jest zatem dostępna w cod.inc: https://github.com/T.../master/cod.inc
Komentarze do nich są napisane w języku angielskim - zakładam, że osoby biorące się za development pluginów go znają.
Zawsze aktualną wersję można znaleźć na GitHubie: https://github.com/TheDoctor0/CoDMod
#750607 knife_mod
Napisane przez Robiin w 03.07.2018 17:38
Najlepszym rozwiązaniem będzie skasowanie kodu, pliku *.amxx oraz usunięcie linijki z plugins.ini. Patrząc na kod tego pluginu (i jednocześnie na to jak bardzo popularny [nadal] jest) do tego się on nadaje
if ( Weapon != CSW_KNIFE ) return PLUGIN_HANDLED
w SetKnife masz takie dwie linijki, które same za siebie mówią: Jeśli broń nie jest nożem, to wstrzymaj działanie pluginu.
Dosyć prosta logika. Wybierasz opcję w menu, co wywołuje funkcję SetKnife, a tam dochodzisz do powyższego warunku. Więc nie wiem co Ci nie działa? Tym bardziej, że funkcja jest wywoływana w tak biedny dla serwera sposób jak curweapon, który wykonuje się przy min. deploy, shoot, reload, gdzie Tobie potrzebne tylko deploy.
#737995 Arena 1vs1 CS 1.6
Napisane przez White w 28.03.2017 19:33
Dostaję wiele zapytań, więc wstawiam tu moda.
Wymagane do poprawnego działania:
- orpheu: https://amxx.pl/topi...talacja-orpheu/
- round terminator Arkshine'a
- adv_vault
Załączone pliki
-
Mapy.zip 4,87 MB 329 Ilość pobrań
-
Arena.zip 10,62 KB 454 Ilość pobrań
-
round_terminator.zip 17,85 KB 359 Ilość pobrań
-
adv_vault.zip 9,66 KB 350 Ilość pobrań
#699721 CoD Mod II Wojna Światowa od Epal
Napisane przez Epal w 05.05.2015 16:05
Przedstawiam wam paczke Nowy CoD Mod II Wojna Światowa mojego autorstwa. Paczka jest zrobiona w atmosferze II Wojny Światowej co pokaże za chwile:
W paczce znajduje się 54 klas w 4 frakcjach Alianci, Niemcy, ZSRR i Polska. W każdej frakcji jest kilkanaście klas w tym 2 Premium (flaga H).
plugins-codmod:
;Call of Duty Mod II Wojna Swiatowa By Epal QTM_CodMod.amxx ;Klasy 13 ;Alianci codclass_PremiumUpadly.amxx codclass_PremiumPowstaniec.amxx codclass_Dezerter.amxx codclass_AlianckiSpadochroniaz.amxx codclass_Dywersant.amxx codclass_Jednostkawsparcia.amxx codclass_Ochotnik.amxx codclass_Porucznik.amxx codclass_Saper.amxx codclass_Sherman.amxx codclass_Telegrafista.amxx codclass_PorucznikDaglas.amxx codclass_ZolnierzPoborowy.amxx ;Polska 13 codclass_PremiumBezimienny.amxx codclass_PremiumCichoCiemny.amxx codclass_Buntownik.amxx codclass_DowudcaAK.amxx codclass_Harcerz.amxx codclass_Okopywacz.amxx codclass_Partyzant.amxx codclass_Gustlik.amxx codclass_Patriota.amxx codclass_ZolnierzAK.amxx codclass_Zolnierzpodziemia.amxx codclass_RuchOporu.amxx codclass_PanCzeresniak.amxx ;ZSRR 14 codclass_PremiumGeneral.amxx codclass_PNiszczyciel.amxx codclass_Bombardier.amxx codclass_JuzefStalin.amxx codclass_KalekaWojenny.amxx codclass_Kapitalista.amxx codclass_Komunista.amxx codclass_Szpieg.amxx codclass_Zabijaka.amxx codclass_JednostkaSpecjalnaZSRR.amxx codclass_Kuchaz.amxx codclass_Najemnik.amxx codclass_Weteran.amxx codclass_Sybirak.amxx ;Niemcy 14 codclass_PremiumGestapo.amxx codclass_HitlerPremka.amxx codclass_Faszysta.amxx codclass_GrupaUderzeniowa.amxx codclass_Panzerfaustmen.amxx codclass_HitlerJungen.amxx codclass_Gwardzista.amxx codclass_MechanikCzolgow.amxx codclass_Anarchista.amxx codclass_Nazista.amxx codclass_PilotMesersmita.amxx codclass_Straznik.amxx codclass_ZolnierzSS.amxx codclass_ObroncaBerlina.amxx ;Perki 41 codperk_adrenalina.amxx codperk_apteczka.amxx codperk_autodestrukcja.amxx codperk_awpsnajper.amxx codperk_butykomandosa.amxx codperk_butysnajpera.amxx codperk_butyszturmowego.amxx codperk_eliminatorrozrzutu.amxx codperk_fartstrzelca.amxx codperk_kamuflaz.amxx codperk_maksymalneskupienie.amxx codperk_morfina.amxx codperk_nabojekapitana.amxx codperk_nabojepulkownika.amxx codperk_nanokamizelka.amxx codperk_notatkikapitana.amxx codperk_notatkisapera.amxx codperk_nozkomandosa.amxx codperk_ogranicznikrozrzutu.amxx codperk_pancerzneomexowy.amxx codperk_platynowenaboje.amxx codperk_podrecznikszpiega.amxx codperk_podwojnakamizelka.amxx codperk_przysposobienieobronne.amxx codperk_rozblysk.amxx codperk_tajemnicaadmirala.amxx codperk_tajemnicagenerala.amxx codperk_tajemnicawojskowa.amxx codperk_tytanowenaboje.amxx codperk_weterannoza.amxx codperk_wykrywaczmetali.amxx codperk_wyposazeniewsparcia.amxx codperk_wyszkoleniesanitarne.amxx codperk_wytrenowanyweteran.amxx codperk_wzmocnionakamizelka.amxx codperk_zaskoczeniewroga.amxx codperk_zwinnepalce.amxx codperk_Niesmiertelnik.amxx codperk_Ostatni_zywy.amxx codperk_Pistolet_Patrioty.amxx codperk_PolishHand.amxx
Opisy klas:
Alianci 13 klasa [Premium]Upadly: Posiada m4a1+USP+HE+Flash+1/4 na odrodzenie sie na respie u wroga [Premium]Powstaniec: Posiada M4a1+scout+na nożu widoczność spada do 35/255 Aliancki Spadochroniaz: "Posiada MP5+Smoke+Ma 5 spadochronow Sherman: Posiada 3 rakiety i 1/4 z HE+Deagle+Mac 10 Dezerter: Posiada 1HP na stale, jest caly niewidzialny oraz posiada tylko noz Dywersant: Posiada MP5+dodatkowe 5(+inteligencja) obrazen z MP5 Jednostka wsparcia: Posiada M4A1 Ochotnik: Posiada mac10+Deagle+G.dymny+3 apteczki Porucznik: Posiada AUG+HE+Deagle Porucznik Daglas: Posiada Scout+Deagle=1/7 z nich Saper: Posiada Famasa+glock18+3 miny Telegrafista: Posiada Deagle+ widzi wroguw na radaze Zolnierz Poborowy: Posiada SG552+deagle+2 skoki Niemcy 14 [Premium]Gestapo: Posiada 1/1 z HE, 1/3 z scouta i dostaje pelny magazynek za fraga+m4a1 [Premium]Hitler: Dostaje 50% niewidzialnosci, +2 skoki w powietrzu, +10DMG(+int) z M4A1, +20DMG(+int) z DEAGLE+HE Anarchista: Posiada m4a1+1/5 z Deagle+ 1 skok w powietrzu Faszysta : Posiada Scout+Deagle+gdy kuca 150 widzialnosci Grupa Uderzeniowa: Posiada m4a1+wszy.granaty Gwardzista: Co runde dostaje losowa bron oraz umiejetnos Hitler Jungen: Posiada mac10+glock+deagle+dymny Mechanik Czolgow: Posiada AWP+fiveseven Nazista: Posiada line+Posiada Famas+Elite+HE Obronca Berlina: Posiada M249 i duzo HP Pancerfaustmen: Dostaje Bazuke za P228 Pilot Mesersmita: Posiada UMP45+Zmiejszona grawitacja z 800 do 400 Straznik: Posiada XM 1014 i 1/7 z niego Zolnierz SS: Posiada UMP45+He+Dymny+glock18 ZSRR 14 [Premium] General: Posiada 3 rakietki+M4a1+ 1/4 z He, może wykonać skok w powietrzu [Premium]Niszczyciel: Wybucha po smierci zadajac 40DMG(+intelgencja), z M4 jest ubany na Ct a z AK47 na Terro Bombardier: Posiada wszystkie granaty+M3+mac 10 Jednostka Specjalna ZSRR: Odporny na head shoty, posiada Scout+oraz jest lekko niewidzialny jak przykucnie z nozem Juzef Stalin: Posiada Deagle+1/1 z noża(lewy i prawy) Kaleka Wojenny: Posiada SG552+2 apteczki Kapitalista: Posiada P90+FiveSeven+Eliminator Rozrzutu"; Komunista: Posiada Gail+Elites+auto BH" Kuchaz: Dostaje AWP oraz posiada 1/8 na strzelenie HS Najemnik: Posiada ak47+glock18 Sybirak: Posiada P90+Deagle+duzo zycia Szpieg: Posiada ubranie wroga+Deagle+HE Weteran: Posiada XM 1014+duzo kondychy + he Zabijaka: Ma M249+USP+Flash+2 skoki Polska 13 [Premium]Bezimienny: Posiada m4a1+ak47+HE+flash+smoke+deagle [Premium]Cicho Ciemny: Posiada ak47+AWP+podczas kucania widocnosc spada do 100+2 skoki w powietrzu Buntownik: Posiada gaila+elites Dowudca AK: Posiada deagle+USP+1/1 z noża (prawym) Gustlik: ak47, Odrdza sie 1/2 na czyjms Respie Harcerz : Wybucha po smierci zadajac 50(+intelgencja) obrazen+Auto BH"; Pan Czeresniak: Posaida P90+fiveseven Partyzant: Posiada AUG+deagle+2 rakiety Patriota: posiada AWP+glock18 Ruch Oporu: Posiada m4a1+glock18+zmiejszona widocznosc z 255 na 200 Zolnierz AK: Posiada MP5+USP+1/15 na wyrzucenie broni przeciwnika Zolnierz podziemia: Posiada famasa+Flash+1 apteczka Okopywacz: Mozesz stawiac worki z piaskiem na mapce+Mp5+HE
plugins.ini
players_models.amxx ;podmienia modele graczy GHW_Weapon_Replacement.amxx ;podmienia bronie w grze na te z II ws bullet_damage.amxx ;pokazuje obrazenia gracza c4.amxx ;licznik bomby COD_Asysta.amxx ;jesli gracz zbierze 50hp przeciwnikowi i ktos mu go dobije to obaj dostana fraga polski_cs.amxx ;cs po polsku ptb.amxx ;wyruwnanie druzyn raty.amxx ;ustawia graczowi odpowiednie raty resetscore.amxx ;mozliwosc zresetowania statystyk show_ip.amxx ;pokazuje ip innych graczy systemmonet.amxx ;kazdy dostaje monety za fragi systemmonet_sklep.amxx ;sklep timeleft.amxx ;czas do konca mapy afkbombtransfer.amxx ;Jesli gracz jest AFK to c4 przerzuca do innego gracza auto_reload.amxx ;Automatyczne przeladowanie po nowej rundzie cod_nagrody_exp.amxx ;exp dla najlepszych 3 graczy mapy hi.amxx ;info jak gracz wchodzi i wychodzi prefixy_cod.amxx ;nazwa klasy przed nickiem jak piszemy w sayu opisbroni.amxx ;po wpisaniu komendy /opis w motd wyswietla sie opis broni opis2.amxx ;2 część opisu opis3.amxx ;3 część opisu opis4.amxx ;4 część opisu precache.amxx ;efektywne pobieranie plikow z serwera ad_manager.amxx ;reklamy w say'u
say /klasa - Otwiera menu wyboru klasy.
say /klasy - Otwiera menu opisów klas.
say /perk - Pokazuje informacje o posiadanym perku.
say /perki - Otwiera menu opisów perków.
say /wyrzuc - Wyrzuca aktualny perk.
say /reset - Resetuje statystyki.
say /statystyki - Pokazuje aktualne statystyki.
say /pomoc - pokazuje komendy
say /resetscore - resetuje statystyki
say /opis - pokazuje opis w motd
//CVARY Call of Duty Mod II Wojna Swiatowa //----------------------- cod_killxp 10 // doswiadczenie za zabojstwo cod_winxp 50 // doswiadczenie za wygrana cod_damagexp 1 // doswiadczenie za 20 obrazen cod_savetype 1 // 1- Nick 2-SteamID 3-IP cod_maxlevel 350 // Maksymalny poziom cod_levelratio 35 // ustawia ile doswiadczenia potrzebne do zdobycia 1 poziomu cod_weaponsblocking 1 //ustawia blokowanie podnoszenia broni pallets_wbags_nroundrem 1 // czy kasowac worki po rundzie 1 tak 0 nie, domyślnie 1 pallets_wbags_health 0 // hp workow jesli damy 0 będa niesmiertelne, domyślnie 0 cod_law_damage "120.0" - ile ma zadawać dmg rakieta cod_law_radius "250.0" - odległość rażenia rakiety cod_law_rockets "15" - ile rakiet posiada bazuka //CVARY zalecane //-------------- sv_maxspeed 9999
Zamieniłem też prawie wszystkie modele broni na te z II WŚ
Opisy zamienionych broni:
1.M4A1 zamienione na Karabin Gew43 (G43/K43) 2.Ak47 zamienione na Bren 3.Famas zamieniony naKarabin M1 Garand 4.Gail zamieniony na Karabin SVT-40 5.AWP zamienione na Karabin Mosin Sniper 6.Scout zamieniony na Karabiner 98k 7.AUG zamieniony na M1918 Browning Automatic Rifle (BAR) 8.M249 zamienone na Karabin maszynowy DP 9.P90 zamienione na Pistolet maszynowy PPSz 41 10.MP5 zostalo zamienione na Sten 11.UMP45 zostało zamienione na mp40 12.Sg552(rifles) został zamieniony na Karabinek M1 13.Mac10 zostało zamienione na Thompson M1A1 ''Tommy'' 14.Xm1014 został zamieniony na strzelbe myśliwską 15.Deagle został zamieniony na Colt M1911A1 16.Fiveseven został zamieniony na Mauser C96 17.USP został zamieniony na pistolet Makarow 18.Glock18 został zamieniony na Pistolet P08 Parabellum-Pistolet(lauger) 19.P228 zostało zamienione na Pistolet Makarowa PM 20.Elite został zamieniony na podwójnego colta 21.HE został zamieniony na Stielhandgranate 22.Granat dymny został zamieniony na Butelke zapalającą (potocznie koktajl Mołotowa)
Podmieniłem też modele graczy:
Dodałem też plugin który po wpisaniu komendy /opis wyświetla w motd opisy broni razem z zdjęciami:
Wystarczy wszystko skompilować, powrzucać do odpowiednich folderów i dopisać do plugins.ini to
players_models.amxx ;podmienia modele graczy GHW_Weapon_Replacement.amxx ;podmienia bronie w grze na te z II ws bullet_damage.amxx ;pokazuje obrazenia gracza c4.amxx ;licznik bomby COD_Asysta.amxx ;jesli gracz zbierze 50hp przeciwnikowi i ktos mu go dobije to obaj dostana fraga polski_cs.amxx ;cs po polsku ptb.amxx ;wyruwnanie druzyn raty.amxx ;ustawia graczowi odpowiednie raty resetscore.amxx ;mozliwosc zresetowania statystyk show_ip.amxx ;pokazuje ip innych graczy systemmonet.amxx ;kazdy dostaje monety za fragi systemmonet_sklep.amxx ;sklep timeleft.amxx ;czas do konca mapy afkbombtransfer.amxx ;Jesli gracz jest AFK to c4 przerzuca do innego gracza auto_reload.amxx ;Automatyczne przeladowanie po nowej rundzie cod_nagrody_exp.amxx ;exp dla najlepszych 3 graczy mapy hi.amxx ;info jak gracz wchodzi i wychodzi prefixy_cod.amxx ;nazwa klasy przed nickiem jak piszemy w sayu opisbroni.amxx ;po wpisaniu komendy /opis w motd wyswietla sie opis broni opis2.amxx ;2 część opisu opis3.amxx ;3 część opisu opis4.amxx ;4 część opisu precache.amxx ;efektywne pobieranie plikow z serwera ad_manager.amxx ;reklamy w say'u
Wszystkie potrzebne pliki są w załączniku odzieliłem tylko modele od pluginów. Gdyby coś brakowało albo było nie tak proszę napisać o tym. Zachęcam także wszystkich do oceniania paczki.
Załączone pliki
-
models.rar 19 MB 632 Ilość pobrań
-
CoD Mod II WŚ by Epal.rar 566,33 KB 599 Ilość pobrań
- AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod
- → Przeglądanie profilu: Reputacja: Mr.Tnctproo
- Regulamin