http://amxx.pl/topic...tware-detector/
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Knopers
Rejestracja: 13.09.2008Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 29.04.2020 20:50
Statystyki
- Grupa: Przyjaciel
- Całość postów: 2 013
- Odwiedzin: 25 782
- Tytuł: Nie patrz tak na mnie !
- Wiek: 29 lat
- Urodziny: Lipiec 14, 1994
-
Imię
Mateusz
-
Płeć
Mężczyzna
-
Lokalizacja
Cz-wa
-
Zainteresowania
Programowanie, Informatyka
#557622 [ROZWIĄZANE] można zobaczyć Invisible
Napisane przez Knopers w 23.07.2013 17:26
#557247 [ROZWIĄZANE] jak zrobic zapis do pliku .txt kazde zdanie w new linijce
Napisane przez Knopers w 22.07.2013 11:42
#557245 [ROZWIĄZANE] co robi ten plugin?
Napisane przez Knopers w 22.07.2013 11:36
#556885 [ROZWIĄZANE] Poświaty dla granatów
Napisane przez Knopers w 20.07.2013 22:15
#556858 [ROZWIĄZANE] najlepszy gracz rundy
Napisane przez Knopers w 20.07.2013 20:31
Zamień :
ColorChat(0, TEAM_COLOR, "Najbardziej raniacy rundy ^x04%s ^x03zadal ^x04%d obrazen", name[0], best[0]); ColorChat(0, TEAM_COLOR, "Najlepszy gracz rundy ^x04%s ^x03zabil ^x04%d graczy ^x03w tym ^x04%d hs", name[1], best[1], best[2]);
na
if(ids[0] > 0) ColorChat(0, TEAM_COLOR, "Najbardziej raniacy rundy ^x04%s ^x03zadal ^x04%d obrazen", name[0], best[0]); if(ids[1] > 0) ColorChat(0, TEAM_COLOR, "Najlepszy gracz rundy ^x04%s ^x03zabil ^x04%d graczy ^x03w tym ^x04%d hs", name[1], best[1], best[2]);
#556786 Vip Paintball
Napisane przez Knopers w 20.07.2013 13:37
Proszę, krok po kroku jak używać generatora. Instrukcja
Jak się czegoś nie umie to się tego uczy albo się tym nie zajmuje.
#556780 [ROZWIĄZANE] problem z "format" i "read_argv"
Napisane przez Knopers w 20.07.2013 12:44
#556710 Fps_max
Napisane przez Knopers w 19.07.2013 21:56
Funkcja get_user_info pobiera ustawienia gracza które są "publicznie" dostępne. Listę tych wartości otrzymasz wpisując w konsoli CS'a "setinfo".
Przykład:
] setinfo
_cl_autowepswitch 1bottomcolor 6cl_dlmax 512cl_lc 1cl_lw 1cl_updaterate 101model gordonname Knoperstopcolor 30rate 25000
po zmianie wartości poprzez komendę np: cl_updaterate info o niej jest automatycznie aktualizowane.
fps_max się nie mieści na liście "publicznie dostępnych informacji o graczu". Dlatego nie możesz pobrać jej wartości i otrzymujesz 0.
Oczywiście gracz może sobie zrobić "publiczne info" fps_max ale nie będzie miało ono nic wspólnego z komendą fps_max.
Przytoczę tu przykład nadania informacji "publicznej" - hasło do admina
setinfo _pw "haslo"
dzięki czemu poprzez funkcję get_user_info można uzyskać wartość informacji o nazwie "_pw" którą jest "haslo"
Jeśli chcesz otrzymać wartość komendy fps_max (o ile jest to w ogóle możliwe) musisz użyć innego sposobu. Możliwe że za pomocą Orpheu się da to zrobić, ale nie dam sobie głowy uciąć bo nigdy się nim nie bawiłem.
Pomijając fakt że z tego co pamiętam to get_user_info działa(/działała?) tylko u steamowców (? myle się ?)
*publiczne - użyte jako informacja o graczu dostępna dla serwera
PS: aż uruchomiłem Cs'a pierwszy raz od X Czasu na potrzeby odpowiedzi
Do Moderatora: Prosiłbym o przeniesienie tematu do działu scripting.
#347719 amxx.pl historia
Napisane przez Knopers w 10.01.2012 20:51
W sumie to by można było napisać książkę od tym forum.
Tytuły mogła by nosić różne:
"Amxx.pl - Jeden wielki biznes", "Amxx.pl - Władza to nie dobro ostateczne", "Amxx.pl - Ludzie, wilki i userzy", "Amxx.pl - Jak się dobrze bawić bez alkoholu"
"Amxx.pl - Władza demokratyczny" lub "Amxx.pl - nie z nami takie numery" xP
PS: Post posiada charakter humorystyczny, nie należy sobie go brać do siebie.
#342022 [ROZWIĄZANE] blokada vote w konsoli
Napisane przez Knopers w 29.12.2011 22:50
#334825 Problem z pluginem +LOGI
Napisane przez Knopers w 15.12.2011 22:46
#333010 Moderator zamykający cudzy temat jest uznawany za autora tematu
Napisane przez Knopers w 11.12.2011 12:43
#332867 "Gubienie" gracza/graczy podczas wykonywania funkcji.
Napisane przez Knopers w 10.12.2011 23:34
for( new i; i<pnum;i++ )
{
g_tempidb = players[i];
}
if(cs_get_user_team(g_tempidb) == CS_TEAM_CT && is_user_alive(g_tempidb))
{
strip_user_weapons(g_tempidb);
give_item(g_tempidb, "weapon_knife");
set_user_maxspeed(g_tempidb, 0.1);
}
Zamień na :
for( new i; i<pnum;i++ )
{
g_tempidb = players[i];
if(cs_get_user_team(g_tempidb) == CS_TEAM_CT && is_user_alive(g_tempidb))
{
strip_user_weapons(g_tempidb);
give_item(g_tempidb, "weapon_knife");
set_user_maxspeed(g_tempidb, 0.1);
}
}
A dlaczego odliczanie pojawia się tylko temu co to zaczął ?
Ponieważ tylko jemu to odpaliłeś (czyt.
set_task( 1.0, "Koniec", id + 3431, _, _, "b" ))
#293855 Sprawdzenie czy to liczba
Napisane przez Knopers w 08.09.2011 16:40
#288187 Nadanie id plugin_precache()
Napisane przez Knopers w 28.08.2011 10:44
- AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod
- → Przeglądanie profilu: Reputacja: Knopers
- Regulamin