Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Knopers - zdjęcie

Knopers

Rejestracja: 13.09.2008
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 29.04.2020 20:50
*****

#557622 [ROZWIĄZANE] można zobaczyć Invisible

Napisane przez Knopers w 23.07.2013 17:26

http://amxx.pl/topic...tware-detector/


  • +
  • -
  • 1


#557247 [ROZWIĄZANE] jak zrobic zapis do pliku .txt kazde zdanie w new linijce

Napisane przez Knopers w 22.07.2013 11:42

na końcu linijki zapisywanej do pliku dodaj

^n

(znak nowej linii)


  • +
  • -
  • 1


#557245 [ROZWIĄZANE] co robi ten plugin?

Napisane przez Knopers w 22.07.2013 11:36

Wyświetla graczowi atakowanemu ile obrażeń otrzymuje oraz jeśli atakującym jest gracz to wyświetla mu ile zadaje obrażeń. 


  • +
  • -
  • 1


#556885 [ROZWIĄZANE] Poświaty dla granatów

Napisane przez Knopers w 20.07.2013 22:15

http://amxx.pl/topic...-grenade-trail/


  • +
  • -
  • 1


#556858 [ROZWIĄZANE] najlepszy gracz rundy

Napisane przez Knopers w 20.07.2013 20:31

Zamień :

ColorChat(0, TEAM_COLOR, "Najbardziej raniacy rundy ^x04%s ^x03zadal ^x04%d obrazen", name[0], best[0]);
ColorChat(0, TEAM_COLOR, "Najlepszy gracz rundy ^x04%s ^x03zabil ^x04%d graczy ^x03w tym ^x04%d hs", name[1], best[1], best[2]);

na 

if(ids[0] > 0)
    ColorChat(0, TEAM_COLOR, "Najbardziej raniacy rundy ^x04%s ^x03zadal ^x04%d obrazen", name[0], best[0]);
if(ids[1] > 0)
    ColorChat(0, TEAM_COLOR, "Najlepszy gracz rundy ^x04%s ^x03zabil ^x04%d graczy ^x03w tym ^x04%d hs", name[1], best[1], best[2]);

  • +
  • -
  • 2


#556786 Vip Paintball

Napisane przez Knopers w 20.07.2013 13:37

Proszę, krok po kroku jak używać generatora. Instrukcja

Jak się czegoś nie umie to się tego uczy albo się tym nie zajmuje.


  • +
  • -
  • 1


#556780 [ROZWIĄZANE] problem z "format" i "read_argv"

Napisane przez Knopers w 20.07.2013 12:44

Brak zmiennej "tresc" poza tym nie możesz jej mieć takiej zmiennej bo masz już taka funkcję.

 format(tresc, 63, "%s", szText);

  • +
  • -
  • 1


#556710 Fps_max

Napisane przez Knopers w 19.07.2013 21:56

Funkcja get_user_info pobiera ustawienia gracza które są "publicznie" dostępne. Listę tych wartości otrzymasz wpisując w konsoli CS'a "setinfo".

Przykład: 

] setinfo

_cl_autowepswitch   1
bottomcolor         6
cl_dlmax            512
cl_lc               1
cl_lw               1
cl_updaterate       101
model               gordon
name                Knopers
topcolor            30
rate                25000

po zmianie wartości poprzez komendę np: cl_updaterate info o niej jest automatycznie aktualizowane.

 

fps_max się nie mieści na liście "publicznie dostępnych informacji o graczu". Dlatego nie możesz pobrać jej wartości i otrzymujesz 0.

Oczywiście gracz może sobie zrobić "publiczne info" fps_max ale nie będzie miało ono nic wspólnego z komendą fps_max.

Przytoczę tu przykład nadania informacji "publicznej" - hasło do admina 

setinfo _pw "haslo"

dzięki czemu poprzez funkcję get_user_info można uzyskać wartość informacji o nazwie "_pw" którą jest "haslo"

 

Jeśli chcesz otrzymać wartość komendy fps_max (o ile jest to w ogóle możliwe) musisz użyć innego sposobu. Możliwe że za pomocą Orpheu się da to zrobić, ale nie dam sobie głowy uciąć bo nigdy się nim nie bawiłem.

 

Pomijając fakt że z tego co pamiętam to get_user_info działa(/działała?) tylko u steamowców (? myle się ?)

 

*publiczne - użyte jako informacja o graczu dostępna dla serwera

PS: aż uruchomiłem Cs'a pierwszy raz od X Czasu na potrzeby odpowiedzi ^^

Do Moderatora: Prosiłbym o przeniesienie tematu do działu scripting. 


  • +
  • -
  • 1


#347719 amxx.pl historia

Napisane przez Knopers w 10.01.2012 20:51

Ogólnie to forum ma dosyć ciekawą Historię, tutaj niektórzy ludzie (np: Portek) zmieniali kolorki "częściej niż niektórzy skarpetki" xD
W sumie to by można było napisać książkę od tym forum.
Tytuły mogła by nosić różne:
"Amxx.pl - Jeden wielki biznes", "Amxx.pl - Władza to nie dobro ostateczne", "Amxx.pl - Ludzie, wilki i userzy", "Amxx.pl - Jak się dobrze bawić bez alkoholu"
"Amxx.pl - Władza demokratyczny" lub "Amxx.pl - nie z nami takie numery" xP

PS: Post posiada charakter humorystyczny, nie należy sobie go brać do siebie.
  • +
  • -
  • 2


#342022 [ROZWIĄZANE] blokada vote w konsoli

Napisane przez Knopers w 29.12.2011 22:50

http://amxx.pl/topic...lokowanie-vote/
  • +
  • -
  • 1


#334825 Problem z pluginem +LOGI

Napisane przez Knopers w 15.12.2011 22:46

W pluginach zapomniałeś dopisać tych 2 funkcji :giggle:
w xp.sma brakuje funkcji logevent_start
za to w RCM.sma brakuje fwTouched
  • +
  • -
  • 1


#333010 Moderator zamykający cudzy temat jest uznawany za autora tematu

Napisane przez Knopers w 11.12.2011 12:43

Redux za dużo wypiłeś chyba :P
  • +
  • -
  • 5


#332867 "Gubienie" gracza/graczy podczas wykonywania funkcji.

Napisane przez Knopers w 10.12.2011 23:34

Znajdz :
for( new i; i<pnum;i++ )
{
g_tempidb = players[i];
}
if(cs_get_user_team(g_tempidb) == CS_TEAM_CT && is_user_alive(g_tempidb))
{
strip_user_weapons(g_tempidb);
give_item(g_tempidb, "weapon_knife");
set_user_maxspeed(g_tempidb, 0.1);
}

Zamień na :
for( new i; i<pnum;i++ )
{
g_tempidb = players[i];
if(cs_get_user_team(g_tempidb) == CS_TEAM_CT && is_user_alive(g_tempidb))
{
strip_user_weapons(g_tempidb);
give_item(g_tempidb, "weapon_knife");
set_user_maxspeed(g_tempidb, 0.1);
}
}


A dlaczego odliczanie pojawia się tylko temu co to zaczął ?
Ponieważ tylko jemu to odpaliłeś (czyt.
set_task( 1.0, "Koniec", id + 3431, _, _, "b" )
)
  • +
  • -
  • 1


#293855 Sprawdzenie czy to liczba

Napisane przez Knopers w 08.09.2011 16:40

Spróbuj tego
function isTel(pole)
{
	regex = /^\d{9}$/;
	if(regex.test(pole.value))
		return true;
	else
		return false;
}
Ewentualnie
 
function isNumber(pole)
{
    if(isNaN(pole.value))
        return false;
    else
        return true;
}

  • +
  • -
  • 1


#288187 Nadanie id plugin_precache()

Napisane przez Knopers w 28.08.2011 10:44

Nie
  • +
  • -
  • 1