Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Knopers - zdjęcie

Knopers

Rejestracja: 13.09.2008
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 29.04.2020 20:50
*****

Moje posty

W temacie: [ROZWIĄZANE] można zobaczyć Invisible

23.07.2013 17:26

http://amxx.pl/topic...tware-detector/

W temacie: [ROZWIĄZANE] jak zrobic zapis do pliku .txt kazde zdanie w new linijce

22.07.2013 11:42

na końcu linijki zapisywanej do pliku dodaj

^n

(znak nowej linii)

W temacie: [ROZWIĄZANE] co robi ten plugin?

22.07.2013 11:36

Wyświetla graczowi atakowanemu ile obrażeń otrzymuje oraz jeśli atakującym jest gracz to wyświetla mu ile zadaje obrażeń. 

W temacie: vip i 2x dmg

22.07.2013 11:33

Jeśli tylko z kosy ma walić 2x wiecej to zamień :

public takeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits){
	if(((IsPlayer(idattacker) && is_user_connected(idattacker) && g_Vip[idattacker] && (ioid=idattacker)) ||
	(ioid=pev(idinflictor, pev_owner) && IsPlayer(ioid) && is_user_connected(ioid) && g_Vip[ioid]))){
		if(damagebits & DMG_HE){
			damage*=(100+20)/100;
		}
	}
}

na : 

public takeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
	if(((IsPlayer(idattacker) && is_user_connected(idattacker) && g_Vip[idattacker] && (ioid=idattacker)) ||
	(ioid=pev(idinflictor, pev_owner) && IsPlayer(ioid) && is_user_connected(ioid) && g_Vip[ioid]))){
		if(damagebits & DMG_HE)
		{
			damage*=(100+20)/100;
		}
		else if(damagebits & DMG_SLASH)
			damage*=2;
		SetHamParamFloat(4, damage);
		return HAM_HANDLED;
	}
}

A jeśli z broni i czegokolwiek innego też to po prostu usuń 

if(damagebits & DMG_SLASH)

z zamienionej funkcji.

W temacie: Duży problem (proszę o szybką pomoc)

21.07.2013 09:48

W takim razie sprecyzowałeś to nie jest users.ini tylko user.scr. Plik w którym trzymana jest konfiguracja clienta cs'a

Podstawowy plik wygląda tak :

Natomiast sam plik się sam generuje kiedy wprowadzasz jakiś zmiany w ustawieniach CS'a typu: zmiana wartości "cl_righthand"