Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
Kogut
Rejestracja: 22.06.2011Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 07.10.2014 08:12
Statystyki
- Grupa: Użytkownik
- Całość postów: 317
- Odwiedzin: 6 050
- Tytuł: Wszechpomocny
- Wiek: 27 lat
- Urodziny: Sierpień 8, 1996
-
Płeć
Mężczyzna
-
Lokalizacja
warszawa
#510670 gungame-zdobywanie poziomow zadanym dmg
Napisane przez Kogut w 04.02.2013 11:07
na pewno jest możliwość, ale wg mnie lepiej zrobić tak ze otrzymuje sie expa za za zabicie jak i za zadane dmg
#489353 prosba o edycje vipa.
Napisane przez Kogut w 11.12.2012 16:18
Tu masz cvary od pkt statystyk
//Dodatkowa kondycja gracza: cod_vkon = register_cvar("cod_vkon","50"); //Dodatkowa inteligecja gracza: cod_vint = register_cvar("cod_vint","50"); //Dodatkowa wytrzymalosc gracza: cod_vwyt = register_cvar("cod_vwyt","50"); //Dodatkowe zycie gracza: cod_vhp = register_cvar("cod_vhp","50");wklejasz to do amxx.cfg
#489152 Funkcja podpalenia,dmg z nozy u ninji
Napisane przez Kogut w 10.12.2012 19:21
#488705 Dmg i ubranie wroga.
Napisane przez Kogut w 09.12.2012 15:04
#475624 [ROZWIĄZANE] Jak ustawić by tt mogła patrzeć na CT?
Napisane przez Kogut w 05.11.2012 19:06
#475543 Prośba o tutka/modyfikacje
Napisane przez Kogut w 05.11.2012 17:10
#475300 [ROZWIĄZANE] Plugin do cod moda z napisami.
Napisane przez Kogut w 04.11.2012 20:49
#386394 Battlefield 2 : Rank Mod PL v1.5.1a
Napisane przez Kogut w 26.03.2012 06:19
#382874 Pomoc z modelami [CoD Nowy]
Napisane przez Kogut w 18.03.2012 14:35
#382374 Jak zrobić 1/na ileś z He i np. AWP?
Napisane przez Kogut w 17.03.2012 17:46
czyli np
A tak z HE
public Szansa(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;
if(!ma_perk[idattacker])
return HAM_IGNORED;
if(damagebits & DMG_BULLET)
{
new weapon = get_user_weapon(idattacker);
if(weapon == CSW_M4A1 && damage > 20.0 && random_num(1,1) == 1)// 1/1 z m4a1
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
}
return HAM_IGNORED;
}
A tak z HE
public Szansa(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;
if(!ma_perk[idattacker])
return HAM_IGNORED;
if(damagebits & DMG_BULLET)
{
new weapon = get_user_weapon(idattacker);
if(weapon == CSW_HEGRENADE1 && damage > 20.0 && random_num(1,3) == 1) // 1/3 z HE
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
}
return HAM_IGNORED;
}
#381685 +xdmg z danej borni
Napisane przez Kogut w 16.03.2012 16:55
#381226 [Cod nowy] Jak dodać lvl?
Napisane przez Kogut w 15.03.2012 18:32
#380561 Własny kolor Noktowizora
Napisane przez Kogut w 14.03.2012 15:15
Tutek pozwala nam stworzyć menu do wybrania koluru dla noktowizora:)
Nie zawsze każdemu zielony obraz pasuje.
1.Odtwórz plik .sma zm plague
2.Dodaj nową zmienną
3.
W client_putinserver forward dodaj
Na przykład
4.W funkcji set_user_nivision()
Zamień to
Na to
Następnie
Na
5. Teraz musimy stworzyć menu gdzie użytkownik będzie mógł wybrać kolor
Dodajemy na konieć pluginu oto kod
Poradnik z http://forums.alliedmods.net/index.php
Nie zawsze każdemu zielony obraz pasuje.
1.Odtwórz plik .sma zm plague
2.Dodaj nową zmienną
g_nvg[33][3]
3.
W client_putinserver forward dodaj
g_nvg[id] = { COLOR_RED, COLOR_GREEN, COLOR_BLUE }
Na przykład
g_nvg[id] = { 0, 255, 0 }
4.W funkcji set_user_nivision()
Zamień to
// Get player origin and alive status
static Float:originF[3], alive
pev(ID_NVISION, pev_origin, originF)
alive = is_user_alive(ID_NVISION)
Na to
// Get player origin and alive status
static Float:originF[3]
pev(ID_NVISION, pev_origin, originF)
Następnie
if (g_nemesis[ID_NVISION] || (g_zombie[ID_NVISION] && g_nodamage[ID_NVISION]) || (!alive && g_nemround))
{
write_byte(get_pcvar_num(cvar_nemnvgcolor[0])) // r
write_byte(get_pcvar_num(cvar_nemnvgcolor[1])) // g
write_byte(get_pcvar_num(cvar_nemnvgcolor[2])) // b
}
// Human / Spectator in normal round
else if (!g_zombie[ID_NVISION] || !alive)
{
write_byte(get_pcvar_num(cvar_humnvgcolor[0])) // r
write_byte(get_pcvar_num(cvar_humnvgcolor[1])) // g
write_byte(get_pcvar_num(cvar_humnvgcolor[2])) // b
}
// Zombie
else
{
write_byte(get_pcvar_num(cvar_nvgcolor[0])) // r
write_byte(get_pcvar_num(cvar_nvgcolor[1])) // g
write_byte(get_pcvar_num(cvar_nvgcolor[2])) // b
}
Na
if (g_nemesis[ID_NVISION] || (g_zombie[ID_NVISION] && g_nodamage[ID_NVISION]))
{
write_byte(255) // r
write_byte(0) // g
write_byte(0) // b
}
else
{
write_byte(g_nvg[ID_NVISION][0]) // r
write_byte(g_nvg[ID_NVISION][1]) // g
write_byte(g_nvg[ID_NVISION][2]) // b
}
5. Teraz musimy stworzyć menu gdzie użytkownik będzie mógł wybrać kolor
Dodajemy na konieć pluginu oto kod
// Show Menu Nvg
public show_menu_nvg(id)
{
new menu = menu_create("\yChoose your favorite color NightVision", "menu_nvg")
menu_additem(menu, "White", "1", 0)
menu_additem(menu, "Red", "2", 0)
// Add more Options if you wish
menu_display(id, menu, 0)
}
// Menu Nvg
public menu_nvg(id, menu, item)
{
if(item == MENU_EXIT)
{
menu_destroy(menu)
return PLUGIN_HANDLED
}
new data[6], iName[64], access, callback
menu_item_getinfo(menu, item, access, data, 5, iName, 63, callback)
switch(str_to_num(data))
{
case 1: g_nvg[id] = { 255, 255, 255 }
case 2: g_nvg[id] = { 255, 0, 0 }
// Add more Options if you wish
}
Poradnik z http://forums.alliedmods.net/index.php
#380164 [ROZWIĄZANE] Plugin wytrzymałość perka
Napisane przez Kogut w 13.03.2012 18:21
#379951 Kto zrobił by podział na klasy Premium i zwykłe ...
Napisane przez Kogut w 13.03.2012 13:42
bosche napisałem ze musisz usunąć z nazwy (2)
trzymaj
trzymaj
Załączone pliki
-
QTM_CodMod.sma 46,01 KB 86 Ilość pobrań
QTM_CodMod.amxx
- AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod
- → Przeglądanie profilu: Reputacja: Kogut
- Regulamin