#include <amxmodx>
#include <fun>
#include <hamsandwich>
#include <codmod>
#include <colorchat>
#define DMG_BULLET (1<<1)
#define CZAS_GODMOD 7 //SEKUND
new const nazwa[] = "Elitarna etcetera [MEGA PREMIUM]"
new const opis[] = "Ma 7 sekundy niesmiertelnosci co runde, dodatkowe 350 procent obrazen z M4A1, posiada 1/6 szansy na wyrzucenie broni przeciwnikowi. ";
new const bronie = 1<<CSW_M4A1 | 1<<CSW_HEGRENADE;
new const zdrowie = 150;
new const kondycja = 80;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 40;
new bool:wykorzystal[33];
new bool:ma_klase[33];
new msg_bartime;
public plugin_init() {
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");
cod_register_advance(cod_get_classid("Prof. etcetera [MEGA PREMIUM]"), 400, nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe");
msg_bartime = get_user_msgid("BarTime");
}
public cod_class_enabled(id)
{
ColorChat(id, GREEN, nazwa);
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_ B))
{
client_print(id, print_chat, "Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy. Aby kupic pisz GG: 16298787", nazwa)
return COD_STOP;
}
ma_klase[id] = true;
return COD_CONTINUE;
}
public cod_class_disabled(id)
ma_klase[id] = false;
public cod_class_skill_used(id)
{
if(!is_user_alive(id))
return;
if(wykorzystal[id])
{
ColorChat(id, RED, "Wykorzystales juz swoja niesmiertelnosc.");
return;
}
wykorzystal[id] = true;
set_user_godmode(id, 1);
set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 255, 0, 0);
set_task(CZAS_GODMOD.0, "WylaczGod", id);
message_begin(MSG_ONE, msg_bartime, _, id)
write_short(CZAS_GODMOD)
message_end()
}
public WylaczGod(id)
{
if(!is_user_connected(id)) return;
set_user_godmode(id, 0);
set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0);
}
public ResetHUD(id)
wykorzystal[id] = false;
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;
if(!is_user_alive(idattacker) && !is_user_alive(this))
return HAM_IGNORED;
if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;
if(get_user_team(this) != get_user_team(idattacker) && random_num(1, 6) == 1 && damagebits & DMG_BULLET)
client_cmd(this, "drop");
return HAM_IGNORED;
}
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
MAthiasssMAt
Rejestracja: 02.05.2011Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 14.02.2013 00:29
Statystyki
- Grupa: Użytkownik
- Całość postów: 78
- Odwiedzin: 3 865
- Tytuł: Zaawansowany
- Wiek: 37 lat
- Urodziny: Październik 22, 1986
-
Imię
Mateusz
-
Płeć
Mężczyzna
-
Lokalizacja
Daleko
Narzędzia użytkownika
Znajomi
MAthiasssMAt nie posiada znajomych
#358635 [ROZWIĄZANE] Wyrzucanie broni swojej drużynie...
Napisane przez MAthiasssMAt w 05.02.2012 11:20
#356944 [ROZWIĄZANE] Monety v2 - problem
Napisane przez MAthiasssMAt w 02.02.2012 12:26
Załączone pliki
-
qtm_codmod_malinaaa_v1.sma 53,65 KB 55 Ilość pobrań
qtm_codmod_malinaaa_v1.amxx
#356800 [ROZWIĄZANE] Problem z dodaniem statystyk w hud
Napisane przez MAthiasssMAt w 01.02.2012 23:48
,
W QTM_CodMod2.sma masz że widać na spect.
Załączone pliki
-
QTM_CodMod.sma 73,98 KB 43 Ilość pobrań
QTM_CodMod.amxx -
QTM_CodMod2.sma 73,97 KB 46 Ilość pobrań
QTM_CodMod2.amxx
#356787 [ROZWIĄZANE] Problem z dodaniem statystyk w hud
Napisane przez MAthiasssMAt w 01.02.2012 23:11
#356784 [ROZWIĄZANE] Problem z dodaniem statystyk w hud
Napisane przez MAthiasssMAt w 01.02.2012 23:02
Jak nie zadziała to pisz
Załączone pliki
-
QTM_CodMod.sma 49,26 KB 38 Ilość pobrań
QTM_CodMod.amxx -
QTM_CodMod.amxx 57,38 KB 1 Ilość pobrań
#355466 Nie moge zrobic komanosa zeby byl premium
Napisane przez MAthiasssMAt w 29.01.2012 22:31
Łap w załączniku dopisane (Klasa Premium)
Załączone pliki
-
QTM_CodMod.sma 96,92 KB 50 Ilość pobrań
QTM_CodMod.amxx -
QTM_CodMod_azneme.amxx 101,88 KB 5 Ilość pobrań
#355458 Nie moge zrobic komanosa zeby byl premium
Napisane przez MAthiasssMAt w 29.01.2012 22:23
#355447 Nie moge zrobic komanosa zeby byl premium
Napisane przez MAthiasssMAt w 29.01.2012 22:12
Na flage T
Załączone pliki
-
QTM_CodMod.sma 96,91 KB 40 Ilość pobrań
QTM_CodMod.amxx -
QTM_CodMod_azneme.amxx 101,09 KB 3 Ilość pobrań
#355439 Nie moge zrobic komanosa zeby byl premium
Napisane przez MAthiasssMAt w 29.01.2012 21:57
Powinno działać.
Pamiętaj że flaga k odpowiada za zmiane hasła itd..
Załączone pliki
-
QTM_CodMod.sma 96,91 KB 61 Ilość pobrań
QTM_CodMod.amxx -
QTM_CodMod_azneme.amxx 101,09 KB 2 Ilość pobrań
#352768 [ROZWIĄZANE] Mam problem z dodaniem klasy
Napisane przez MAthiasssMAt w 22.01.2012 19:06
Dopisałeś do plugins-codmod.ini codclass_TropicielPremium.amxx ?
Załączone pliki
-
codclass_TropicielPremium.amxx 8,73 KB 3 Ilość pobrań
#352766 Problem z sma na amxx
Napisane przez MAthiasssMAt w 22.01.2012 19:01
#352722 Blokada stawiania min itp w malych pomieszczeniach
Napisane przez MAthiasssMAt w 22.01.2012 17:23
Ta modyfikacja blokuje całkowicie użycie komend/klawiszy:
[Edytowane w silniku] C / useperk / radio3
[Edytowane dla każdej klasy osobno] E / +use
Edycja w silniku:
1.Otwieramy nasz silnik (QTM_CodMod.sma)
2. Szukamy
register_clcmd("useperk", "UzyjPerku"); register_clcmd("radio3", "UzyjPerku");
i zamieniamy na
register_clcmd("useperk", "cmdSprawdz"); register_clcmd("radio3", "cmdSprawdz");
3. Szukamy
public UzyjPerku(id) { if(!is_user_alive(id)) return PLUGIN_HANDLED; new forward_handle = CreateOneForward(pluginy_perkow[perk_gracza[id]], "cod_perk_used", FP_CELL); ExecuteForward(forward_handle, id, id); DestroyForward(forward_handle); return PLUGIN_HANDLED; }
usuwamy i w to miejsce wklejamy to:
public cmdSprawdz(id){ new Float:vfOrigin[3]; new name [32]; get_user_name(id, name, 31); pev(id, pev_origin, vfOrigin); if(czyDuzoMiejsca(vfOrigin, 135.0)) UzyjPerku(id); else client_print(id, print_chat, "Nie uzywamy tego w malych pomieszczeniach!"); } czyDuzoMiejsca(const Float:vfPunkt[3], Float:odleglosc){ new Float:vfStart[3], Float:vfEnd[3]; vfStart[0] = vfEnd[0] = vfPunkt[0]; vfStart[1] = vfEnd[1] = vfPunkt[1]; vfStart[2] = vfEnd[2] = vfPunkt[2]; //1 vfStart[0] += odleglosc; vfEnd[0] -= odleglosc; if(engfunc( EngFunc_PointContents, vfStart ) != CONTENTS_EMPTY && engfunc( EngFunc_PointContents, vfEnd ) != CONTENTS_EMPTY) return 0; //2 vfStart[0] -= odleglosc; vfEnd[0] += odleglosc; vfStart[1] += odleglosc; vfEnd[1] -= odleglosc; if(engfunc( EngFunc_PointContents, vfStart ) != CONTENTS_EMPTY && engfunc( EngFunc_PointContents, vfEnd ) != CONTENTS_EMPTY) return 0; return 1; } public UzyjPerku(id) { if(!is_user_alive(id)) return PLUGIN_HANDLED; new forward_handle = CreateOneForward(pluginy_perkow[perk_gracza[id]], "cod_perk_used", FP_CELL); ExecuteForward(forward_handle, id, id); DestroyForward(forward_handle); return PLUGIN_HANDLED; }
Edycja dla każdej klasy osobno
1. Otwieramy sma naszej klasy (dla przykładu saper)
2. Za #include <hamsandwich> dopisujemy:
#include <amxmisc> #include <fakemeta>
3. Zamieniamy (tylko nazwe) public cod_class_skill_used(id) na :
public stawianie(id)
4. Przed naszym aktualnym public ( public stawianie(id) ) dodajemy:
public cod_class_skill_used(id) { new Float:vfOrigin[3]; new name [32]; get_user_name(id, name, 31); pev(id, pev_origin, vfOrigin); if(czyDuzoMiejsca(vfOrigin, 135.0)) stawianie(id); else client_print(id, print_chat, "Nie uzywamy tego w malych pomieszczeniach!"); } czyDuzoMiejsca(const Float:vfPunkt[3], Float:odleglosc){ new Float:vfStart[3], Float:vfEnd[3]; vfStart[0] = vfEnd[0] = vfPunkt[0]; vfStart[1] = vfEnd[1] = vfPunkt[1]; vfStart[2] = vfEnd[2] = vfPunkt[2]; //1 vfStart[0] += odleglosc; vfEnd[0] -= odleglosc; if(engfunc( EngFunc_PointContents, vfStart ) != CONTENTS_EMPTY && engfunc( EngFunc_PointContents, vfEnd ) != CONTENTS_EMPTY) return 0; //2 vfStart[0] -= odleglosc; vfEnd[0] += odleglosc; vfStart[1] += odleglosc; vfEnd[1] -= odleglosc; if(engfunc( EngFunc_PointContents, vfStart ) != CONTENTS_EMPTY && engfunc( EngFunc_PointContents, vfEnd ) != CONTENTS_EMPTY) return 0; return 1; }
Gotowego sapera daje w załączniku
Zabraniam kopiowania poradnika na inne strony bez mojej wiedzy
Załączone pliki
-
codclass_saper.amxx 8,82 KB 5 Ilość pobrań
-
codclass_saper.sma 4,37 KB 189 Ilość pobrań
codclass_saper.amxx
#352006 [ROZWIĄZANE] Bug 256 HP
Napisane przez MAthiasssMAt w 20.01.2012 23:27
Weź z http://amxx.pl/topic...az-o-90-stopni/ Odpowiedź M3ntosa, którą Napisano 22 listopad 2011 - 19:49.
Działa na 100%
#341665 Problem z klasą predator, 3 dni męcze się ze zmianą dmg z rakiety
Napisane przez MAthiasssMAt w 29.12.2011 12:59
Załączone pliki
-
codclass_predator.sma 11,77 KB 42 Ilość pobrań
codclass_predator.amxx
#341590 Boty Na Serwer
Napisane przez MAthiasssMAt w 29.12.2011 10:33
- AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod
- → Przeglądanie profilu: Reputacja: MAthiasssMAt
- Regulamin