if(klasa_gracza[id] == twoja klasa && weapon == CSW_BRON) { entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, "models/nowymodel.mdl") }
i w plugin_precache
precache_model("models/nowymodel.mdl");
To równanie zostało stworzone przy pomocy kodu LaTeX:
Edytor LaTeX online: CodeCogs.com/latex/eqneditor.php
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
LuKq nie posiada znajomych
Napisane przez LuKq w 18.01.2012 23:40
Napisane przez LuKq w 14.01.2012 22:16
Napisane przez LuKq w 28.12.2011 09:31
Napisane przez LuKq w 09.04.2011 18:37
Napisane przez LuKq w 09.04.2011 18:03
Napisane przez LuKq w 31.03.2011 07:06
Napisane przez LuKq w 26.03.2011 21:27
Napisane przez LuKq w 16.03.2011 15:00
public player_Think(id){ if(!is_user_alive(id)){ return HAM_IGNORED; } if(!niewidzialnosc_kucanie[id]){ set_user_rendering(id,kRenderFxNone,255,255,255,kRenderTransAlpha,255) return HAM_IGNORED; } new button = get_user_button(id); new oldbutton = get_user_oldbutton(id); if(button&IN_DUCK && !(oldbutton&IN_DUCK)){ set_user_rendering(id,kRenderFxNone,255,255,255,kRenderTransAlpha,20) } else if(!(button&IN_DUCK) && oldbutton&IN_DUCK){ set_user_rendering(id,kRenderFxNone,255,255,255,kRenderTransAlpha,255) } return HAM_HANDLED; }
Napisane przez LuKq w 15.03.2011 17:30
if(klasa_gracza[id] == Riflowiec && weapon == CSW_KNIFE) set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 1);
Napisane przez LuKq w 15.03.2011 16:52
if(!klasa_gracza[id]) { WybierzKlase(id); return PLUGIN_CONTINUE; } niewidzialnosc_kucanie[id] = 0; ilosc_rakiet_gracza[id] = 0; ilosc_apteczek_gracza[id] = 0; ilosc_min_gracza[id] = 0; ilosc_dynamitow_gracza[id] = 0; ilosc_skokow_gracza[id] = 0; ilosc_spadochronow_gracza[id] = 0; if(para_ent[id] > 0) { remove_entity(para_ent[id]) set_user_gravity(id, 1.0) para_ent[id] = 0 set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransColor, 255); } switch(klasa_gracza[id])
public CurWeapon(id) { if(freezetime || !klasa_gracza[id]) return PLUGIN_CONTINUE; new weapon = read_data(2); UstawSzybkosc(id); if(weapon == CSW_C4) podkladajacy = id; set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransColor, 255); if(klasa_gracza[id] == Assasin && weapon == CSW_KNIFE) set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 15); if(klasa_gracza[id] == Ninja && weapon == CSW_KNIFE) set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 15); if(klasa_gracza[id] == Jezus && weapon == CSW_KNIFE) set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 15); if(klasa_gracza[id] == Riflowiec && weapon == CSW_KNIFE) set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 1); if(klasa_gracza[id] == Riflowiec && weapon != CSW_KNIFE) set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255); return PLUGIN_CONTINUE;