Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
set_rendering
Started By
MasterOfGames
, 05.05.2012 12:43
5 replies to this topic
#1
Posted 05.05.2012 12:43
Witam!
Chciałbym aby ktoś dokładniej mi opisał funkcję set_rendering.
Szukałem w dokumentacji, ale nie ma prawie nic.
Jest tylko składnia: set_rendering( index, fx=kRenderFxNone, r=255, g=255, b=255, render=kRenderNormal, amount=16 )
Chciałbym żeby ktoś powiedział mi dokładniej czy zamiast np. kRenderFxNone można coś innego użyć (czy są inne funkcje).
A może lepiej zamiast set_rendering użyć czegoś innego?
Chciałbym aby ktoś dokładniej mi opisał funkcję set_rendering.
Szukałem w dokumentacji, ale nie ma prawie nic.
Jest tylko składnia: set_rendering( index, fx=kRenderFxNone, r=255, g=255, b=255, render=kRenderNormal, amount=16 )
Chciałbym żeby ktoś powiedział mi dokładniej czy zamiast np. kRenderFxNone można coś innego użyć (czy są inne funkcje).
A może lepiej zamiast set_rendering użyć czegoś innego?
#2
Posted 05.05.2012 12:47
set_rendering( index gracza bądź entu, rodzaj?, Czerwony, Zielony, Niebieski, Rodzaj Renderowania?,Przeźroczystość])
Kolory używa się jak gracz ma mieć taką obwódkę (na JB jak ktoś jest simonem na większosci serwerach ma taką zieloną obramówkę - to właśnie tym ustalasz)
inne rodzaje masz w pliku amxconst w scripting/includes
/* Fx for set_user_rendering() */ enum { kRenderFxNone = 0, kRenderFxPulseSlow, kRenderFxPulseFast, kRenderFxPulseSlowWide, kRenderFxPulseFastWide, kRenderFxFadeSlow, kRenderFxFadeFast, kRenderFxSolidSlow, kRenderFxSolidFast, kRenderFxStrobeSlow, kRenderFxStrobeFast, kRenderFxStrobeFaster, kRenderFxFlickerSlow, kRenderFxFlickerFast, kRenderFxNoDissipation, kRenderFxDistort, /* Distort/scale/translate flicker */ kRenderFxHologram, /* kRenderFxDistort + distance fade */ kRenderFxDeadPlayer, /* kRenderAmt is the player index */ kRenderFxExplode, /* Scale up really big! */ kRenderFxGlowShell, /* Glowing Shell */ kRenderFxClampMinScale, /* Keep this sprite from getting very small (SPRITES only!) */ };
Edited by CheQ, 05.05.2012 12:48.
#3
Posted 05.05.2012 12:55
set_rendering( index, fx=kRenderFxNone, r=255, g=255, b=255, render=kRenderNormal, amount=16 )
set_rendering( index gracza np: id, fx=jakby typ renderingu, r=poziom koloru czerownego, g=poziom koloru zielonego, b=poziom koloru niebieskiego, render=typ render z tej listy wybierasz, amount=jakby moc\pomziom renderingu )
set_rendering( index gracza np: id, fx=jakby typ renderingu, r=poziom koloru czerownego, g=poziom koloru zielonego, b=poziom koloru niebieskiego, render=typ render z tej listy wybierasz, amount=jakby moc\pomziom renderingu )
Diablo Mod V9 Demonic by FORMOZA *Updated 21-12-2013*
Perki by Pas (FORMOZA) cz1 %5BPaczka%5D
Perki by J River (FORMOZA) cz2 %5BPaczka%5D
=================================
Diablo Install_9.zip 1,2 MB 1172 Ilość pobrańPerki by Pas DOWNLOAD.zip 127,12 KB 1702 Ilość pobrań
Perks_by_J_River.zip 178,98 KB 2343 Ilość pobrań
=================================
#4
Posted 05.05.2012 12:57
Wielkie dzięki, właśnie tego szukałem, oczywiście daje + jeszcze fajnie żebyś napisał od czego są te wszystkie rodzaje (co robią) ale to mi starczy
#5
Posted 05.05.2012 15:45
A sprawdź sobie
+ to: viewmode_v2.rar 5.23KB 14 downloads
- będziesz mógł zobaczyć siebie
#include <amxmodx>
#include <engine>
public plugin_init()
{
register_plugin("test","1.0","kisiel96")
register_clcmd("say /test", "test");
return PLUGIN_CONTINUE
}
public test(id)
{
static fx[33];
set_rendering(id, fx[id], 128, 128, 128, kRenderNormal, 255)
fx[id] = min(++fx[id], 21);
return PLUGIN_CONTINUE
}
+ to: viewmode_v2.rar 5.23KB 14 downloads
- będziesz mógł zobaczyć siebie
#6
Posted 05.05.2012 15:51
jeszcze rodzaj:
/* Render for set_user_rendering() */ enum { kRenderNormal = 0, /* src */ kRenderTransColor, /* c*a+dest*(1-a) */ kRenderTransTexture, /* src*a+dest*(1-a) */ kRenderGlow, /* src*a+dest -- No Z buffer checks */ kRenderTransAlpha, /* src*srca+dest*(1-srca) */ kRenderTransAdd, /* src*a+dest */ };ustawiaj to i sprawdzaj jak wygląda, a się dowiesz co robi co
jeśli masz fejsa i chcesz mi pomóc to wejdź tutaj: Zaproś kumpla by lubił nasz sklep | Facebook
na pewno jakoś C się odwdzięczę!
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users