Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

set_rendering


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 MasterOfGames

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: 33
Życzliwy

  • Postów:125
  • Lokalizacja:Wierzchucin
Offline

Napisano 05.05.2012 12:43

Witam!

Chciałbym aby ktoś dokładniej mi opisał funkcję set_rendering.
Szukałem w dokumentacji, ale nie ma prawie nic.
Jest tylko składnia: set_rendering( index, fx=kRenderFxNone, r=255, g=255, b=255, render=kRenderNormal, amount=16 )
Chciałbym żeby ktoś powiedział mi dokładniej czy zamiast np. kRenderFxNone można coś innego użyć (czy są inne funkcje).
A może lepiej zamiast set_rendering użyć czegoś innego?

#2 CheQ

    Nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem.

  • Junior Admin

Reputacja: 1984
Godlike

  • Postów:5534
  • Imię:Adaś
  • Lokalizacja:Glinianka
Offline

Napisano 05.05.2012 12:47

set_rendering( index gracza bądź entu, rodzaj?, Czerwony, Zielony, Niebieski, Rodzaj Renderowania?,Przeźroczystość])

Kolory używa się jak gracz ma mieć taką obwódkę (na JB jak ktoś jest simonem na większosci serwerach ma taką zieloną obramówkę - to właśnie tym ustalasz)

inne rodzaje masz w pliku amxconst w scripting/includes ;)

/* Fx for set_user_rendering() */
enum {
kRenderFxNone = 0,
kRenderFxPulseSlow,
kRenderFxPulseFast,
kRenderFxPulseSlowWide,
kRenderFxPulseFastWide,
kRenderFxFadeSlow,
kRenderFxFadeFast,
kRenderFxSolidSlow,
kRenderFxSolidFast,
kRenderFxStrobeSlow,
kRenderFxStrobeFast,
kRenderFxStrobeFaster,
kRenderFxFlickerSlow,
kRenderFxFlickerFast,
kRenderFxNoDissipation,
kRenderFxDistort,  /* Distort/scale/translate flicker */
kRenderFxHologram,  /* kRenderFxDistort + distance fade */
kRenderFxDeadPlayer,  /* kRenderAmt is the player index */
kRenderFxExplode,  /* Scale up really big! */
kRenderFxGlowShell,  /* Glowing Shell */
kRenderFxClampMinScale,  /* Keep this sprite from getting very small (SPRITES only!) */
};

Użytkownik CheQ edytował ten post 05.05.2012 12:48

  • +
  • -
  • 1

b_560_95_1.png


#3 FORMOZA

    KDE User

  • Power User

Reputacja: 411
Wszechobecny

  • Postów:758
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Łowicz
Offline

Napisano 05.05.2012 12:55

set_rendering( index, fx=kRenderFxNone, r=255, g=255, b=255, render=kRenderNormal, amount=16 )

set_rendering( index gracza np: id, fx=jakby typ renderingu, r=poziom koloru czerownego, g=poziom koloru zielonego, b=poziom koloru niebieskiego, render=typ render z tej listy wybierasz, amount=jakby moc\pomziom renderingu )
  • +
  • -
  • 1

Diablo Mod V9 Demonic by FORMOZA *Updated 21-12-2013*

Perki by Pas (FORMOZA) cz1 %5BPaczka%5D

Perki by J River (FORMOZA) cz2 %5BPaczka%5D

Dołączona grafika

=================================

Załączony plik  Diablo Install_9.zip   1,2 MB  528 Ilość pobrań

Załączony plik  Perki by Pas DOWNLOAD.zip   127,12 KB  1195 Ilość pobrań


Załączony plik  Perks_by_J_River.zip   178,98 KB  1847 Ilość pobrań

=================================


http://kdemaker.blogspot.com/


#4 MasterOfGames

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 33
Życzliwy

  • Postów:125
  • Lokalizacja:Wierzchucin
Offline

Napisano 05.05.2012 12:57

Wielkie dzięki, właśnie tego szukałem, oczywiście daje + jeszcze fajnie żebyś napisał od czego są te wszystkie rodzaje (co robią) ale to mi starczy

#5 A może sma?

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 539
Wszechwiedzący

  • Postów:1464
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Tomasz
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 05.05.2012 15:45

A sprawdź sobie :D
#include <amxmodx>
#include <engine>

public plugin_init()
{
register_plugin("test","1.0","kisiel96")

register_clcmd("say /test", "test");

return PLUGIN_CONTINUE
}

public test(id)
{
static fx[33];
set_rendering(id, fx[id], 128, 128, 128, kRenderNormal, 255)
fx[id] = min(++fx[id], 21);

return PLUGIN_CONTINUE
}

+ to: Załączony plik  viewmode_v2.rar   5,23 KB  11 Ilość pobrań
- będziesz mógł zobaczyć siebie ;P
  • +
  • -
  • 0

#6 mierzwi

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 235
Wszechwidzący

  • Postów:651
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 05.05.2012 15:51

jeszcze rodzaj:
/* Render for set_user_rendering() */
enum {
    kRenderNormal = 0,        /* src */
    kRenderTransColor,        /* c*a+dest*(1-a) */
    kRenderTransTexture,        /* src*a+dest*(1-a) */
    kRenderGlow,            /* src*a+dest -- No Z buffer checks */
    kRenderTransAlpha,        /* src*srca+dest*(1-srca) */
    kRenderTransAdd,        /* src*a+dest */
};
ustawiaj to i sprawdzaj jak wygląda, a się dowiesz co robi co :D

jeśli masz fejsa i chcesz mi pomóc to wejdź tutaj: Zaproś kumpla by lubił nasz sklep | Facebook

na pewno jakoś C się odwdzięczę!





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych