Mam problem, bo nie mogę zmienić czasu do wybuchu c4 od momentu jego podłożenia.
Zmiana się wykonuje i owszem, ale dopiero od następnej rundy.
Próbowałem amx_cvar c4_timer
Próbowałem zmienić wartości prywatne bytu
Próbowałem nawet memhackiem i nie daję rady.
Proszę o pomoc lub chociaż wskazówkę.
Jak zmienić cvar c4_timer w czasie rzeczywistym?
Z góry serdecznie dziękuję.
PS. Jedyne, co potrafię, to przy zmianie np. z 45 sekund na 35 s,
10 sekund przed końcem dokonać wybuchu.
Jednak licznik dalej wyświetla się nieprawidłowo.
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
[ROZWIĄZANE] Zmiana c4_timer w trakcie rundyEfekt dopiero w następnej rundzie
Temat rozp.
Gość_21977_*
, 03.05.2012 11:50
c4 timer c4_timer w trakcie rundy zmiana
3 odpowiedzi w tym temacie
#1 Gość_21977_*
Napisano 03.05.2012 11:50
#2
Napisano 03.05.2012 12:01
public bomb_planted() { set_pcvar_num("c4_timer",10) }Sprawdź takie coś + daj swój kod do odliczania do c4
Ps.Mógłbyś napisać na pw do mnie ?
If you can dream it, you can do it.
#3 Gość_21977_*
Napisano 14.05.2012 18:14
Niestety, nie działa, ustawianie pdaty też mi nic nie dało, ale odnalazłem do tego odpowiednią funkcję:
Pluginy typu bomba_explode_sound.amxx czy c4timer.amxx są niekompatybilne z ww. natywem.
Ponadto, obecna dokumentacja funkcji cs_set_c4_explode_time napisana przez Fili:P a jest BŁĘDNA !!!
Nie wiem, gdzie to raportować, ale wprowadza ona w błąd. Wysłałem zgłoszenie nowej wersji, tym razem poprawnej:
cs_set_c4_explode_time
Opis: Ustawia czas od rozpoczęcia mapy, w którym wybuchnie bomba
Składnia:
Typ:
Natywny
Notatki:
c4index - unikalny numer bytu bomby
time - czas od rozpoczęcia mapy, w którym wybuchnie bomba wyrażony w sekundach za pomocą liczby zmiennoprzecinkowej
Przykład:
Uwaga:
Chcąc zdefiniować, po jakim czasie od podłożenia bomby ma ona wybuchnąć,
należy za time podać sumę czasu, który minął od początku rundy -> get_gametime()
oraz czasu do wybuchu bomby, wyrażonego w sekundach w formie zmiennoprzecinkowej.
edit. Proszę o zamknięcie tematu, gdyż problem został rozwiązany. Dziękuję.
cs_set_c4_explode_time(ent,get_gametime()+c4timer);gdzie c4timer jest liczbą zmiennoprzecinkową, wyrażającą czas, po jakim wybuchnie c4[/sma]
Pluginy typu bomba_explode_sound.amxx czy c4timer.amxx są niekompatybilne z ww. natywem.
Ponadto, obecna dokumentacja funkcji cs_set_c4_explode_time napisana przez Fili:P a jest BŁĘDNA !!!
Nie wiem, gdzie to raportować, ale wprowadza ona w błąd. Wysłałem zgłoszenie nowej wersji, tym razem poprawnej:
cs_set_c4_explode_time
Opis: Ustawia czas od rozpoczęcia mapy, w którym wybuchnie bomba
Składnia:
cs_set_c4_explode_time( c4index, float:time )
Typ:
Natywny
Notatki:
c4index - unikalny numer bytu bomby
time - czas od rozpoczęcia mapy, w którym wybuchnie bomba wyrażony w sekundach za pomocą liczby zmiennoprzecinkowej
Przykład:
public bomb_planted(id){ // wywolywane w momencie podlozenia bomby (csx)
new Float:c4timer=45.0; // standardowy czas do wybuchu bomby = 45 sekund
if(is_user_admin(id))
c4timer-=10.0; // zmniejszenie czasu o 10 sekund, jesli podkladajacym bombe jest Administrator
new ent; // pojemnik bytu
while((ent = find_ent_by_model(ent, "grenade", "models/w_c4.mdl"))){ // wyszukiwanie podlozonych bomb (engine)
if(pev(ent, pev_owner)==id){ // sprawdzanie, czy wlascicielem bomby jest podkladajacy (fakemeta)
cs_set_c4_explode_time(ent,get_gametime()+c4timer); // zmiana czasu do detonacji bomby (cstrike)
}
}
}
Uwaga:
Chcąc zdefiniować, po jakim czasie od podłożenia bomby ma ona wybuchnąć,
należy za time podać sumę czasu, który minął od początku rundy -> get_gametime()
oraz czasu do wybuchu bomby, wyrażonego w sekundach w formie zmiennoprzecinkowej.
edit. Proszę o zamknięcie tematu, gdyż problem został rozwiązany. Dziękuję.
#4
Napisano 14.05.2012 18:52
Wiadomość wygenerowana automatycznie
Ten temat został zamknięty przez moderatora.
Powód: Pomoc udzielona
Jeśli się z tym nie zgadzasz, raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.
Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
Ten temat został zamknięty przez moderatora.
Powód: Pomoc udzielona
Jeśli się z tym nie zgadzasz, raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.
Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: c4, timer, c4_timer, w trakcie, rundy, zmiana
CoD Nowy
Blokada broni przy zmianie klasyNapisany przez scythe1, 13.10.2022 cod nowy, cod, mod, nowy, klasa i 5 więcej |
|
||||
Advanced info - w której strefie mapy znajduje się gracz, kara za kampienie na respieInfo po śmierci, status paki, strefy na mapie, kampienie na respie i wiele innych Napisany przez Rivit, 19.08.2019 paka, info, c4, strefa i 6 więcej |
|
||||
Buyzone Range - Zmiana Strefy BuyzoneNapisany przez wariat aka pro, 15.03.2019 block, buyzone, blokada, zmiana i 5 więcej |
|
||||
Zmiana nazw team'ówNapisany przez Eryczek, 25.09.2017 zmiana, nazw, teamów, team i 2 więcej |
|
||||
Edycja Pluginu
System Monet zmiana zapisu na MySQLPoszukuje osoby która przerobi zapis Systemu Monet do CodMod Napisany przez wacho, 14.09.2017 edycja pluginu, system monet i 8 więcej |
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych