Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
HotVision // dziala dla gracza ze 'bool:zmienna[33]'
#1
Napisano 30.04.2012 19:57
Pozdrawiam.
Irytuje mnie nieczytelny kod, jeśli oczekujesz ode mnie pomocy - zmień to !
#2
Napisano 30.04.2012 20:25
register_forward(FM_EmitSound, "EmitSound")
public EmitSound(id, iChannel, szSound[], Float:fVol, Float:fAttn, iFlags, iPitch ) { if(equal(szSound, "items/nvg_on.wav")) { OnNVGToggle[id] = true; // zmienna return FMRES_SUPERCEDE; } if(equal(szSound, "items/nvg_off.wav")) { OnNVGToggle[id] = false; // zmienna return FMRES_SUPERCEDE; } }Działa na 100% mam to w Crysis 2 modzie
Albo można to zrobić na wykrycie komendy nightvision.
Chociaż nie polecam, bo raczej już tego nie wyłączysz
Piszę pluginy pod: AMX MOD X oraz SOURCE MOD!
Na zlecenie i bez zlecenia zresztą też!
#3
Napisano 30.04.2012 20:38
Pozdrawiam, a teraz spadam na grilla, wiec jak cos to potem sie wypowiem co z działaniem.
Tak już to w kilku funkcjach widziałem, może ktoś by zrobił tutorial z EmitSound (taki kompletny, z wszystkimi jego zastosowaniami i możliwościami) ? Bo equal znam itd, ale ciekawi mnie cała ta funkcja, widzę z daleka, że można tym nieźle operować dźwiękami, więc może się przydać
Użytkownik ogieR- edytował ten post 30.04.2012 20:41
Irytuje mnie nieczytelny kod, jeśli oczekujesz ode mnie pomocy - zmień to !
#4
Napisano 30.04.2012 20:54
Potem sprawdzamy w equal nazwę np. dźwięk noktowizora włączanego i wykonujemy funkcję.
Piszę pluginy pod: AMX MOD X oraz SOURCE MOD!
Na zlecenie i bez zlecenia zresztą też!
#5
Napisano 30.04.2012 21:27
// ale jednak brakuje tego tutaj. Jak jest dźwięk - zmienna, okey. ALE : gdzie że jak true to HotVision sie wlacza ? Wlasnie tego co nie podałeś to mam problem. Bo ta zmienna to tylko po to, ze potem dam np., że jak player_class[id] == Mag (np) to ma termowizjer, a reszta pod 'n' ma zwykly noktowizor ;x Chyba mnie nie dokonca zrozumiales.
Użytkownik ogieR- edytował ten post 30.04.2012 21:31
Irytuje mnie nieczytelny kod, jeśli oczekujesz ode mnie pomocy - zmień to !
#6
Napisano 01.05.2012 11:55
If(OnNVGToggle[id] == false){ client_cmd(id, "nightvision"); // jeżeli jest false włącza noktowizor. }Rozumiem, że chcesz zrobić coś takiego wpisujesz Noktowizor = true; to się włącza.
Wykorzystaj ten kod na górze i tego emit sound + publica i gotowe.
Możesz też założyć sztucznego noktowizora, lecz nie zadziała to na termowizje.
Piszę pluginy pod: AMX MOD X oraz SOURCE MOD!
Na zlecenie i bez zlecenia zresztą też!
#7
Napisano 01.05.2012 12:07
Chcąc napisać do mnie prywatną wiadomość, wpierw zapoznaj się ze stroną "O mnie" w moim profilu użytkownika [ radim ] !
#8
Napisano 01.05.2012 13:15
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <fakemeta_util> #define PLUGIN "New Plug-In" #define VERSION "1.0" #define AUTHOR "hubert" new bool:OnNVGToggle[33]; public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) register_forward(FM_EmitSound, "EmitSound") } public EmitSound(id, iChannel, szSound[], Float:fVol, Float:fAttn, iFlags, iPitch ) { if(equal(szSound, "items/nvg_on.wav")) { OnNVGToggle[id] = true; return FMRES_SUPERCEDE; } if(equal(szSound, "items/nvg_off.wav")) { OnNVGToggle[id] = false; return FMRES_SUPERCEDE; } return FMRES_IGNORED; } stock CreateVision(const index = 0, bool:vision = true) { if(OnNVGToggle[index] == false && vision == true) client_cmd(index, "nightvision"); if(OnNVGToggle[index] == true && vision == false) client_cmd(index, "nightvision"); }Użycie
CreateVision(index, bool:)
np.
CreateVision(id, true); - włącza noktowizor
CreateVision(id, false); - wyłącza noktowizor
@up To niech nie daje noktowizora? Klasie, która go mieć nie może?
Albo niech wyłącza noktowizor powyższym kodem.
Piszę pluginy pod: AMX MOD X oraz SOURCE MOD!
Na zlecenie i bez zlecenia zresztą też!
#9
Napisano 01.05.2012 13:59
1. Nikt nie ma noktowizora, chyba że klasa == Mag, wtedy on ma termowizjer
2. Noktowizory sa, tylko termowizjer sie wlacza tylko tym, ktorzy mają klasę Mag.
Obojętnie które, a ja to jutro ew. sprawdzę, bo dziś zamulam strasznie.
Irytuje mnie nieczytelny kod, jeśli oczekujesz ode mnie pomocy - zmień to !
#10
Napisano 05.05.2012 20:44
Zalezy mi bardzo.
Irytuje mnie nieczytelny kod, jeśli oczekujesz ode mnie pomocy - zmień to !
#11
Napisano 05.05.2012 20:49
Nie zrobisz takiego czegoś chyba, że będziesz edytował Hotvision.Refresh ;x Powtórzę : jeśli ktoś ma 'zmienna[index]=true' to ma HOTVISION, a jesli gracz nie ma 'zmianna[index] to albo w ogóle mu nie działa noktowizor, albo ma noktowizor, ale tylko gracze ze zeminna maja HOTVISION
Zalezy mi bardzo.
zrób tak
w plugin_int()
register_clcmd("nighvision", "blokuj");
i potem
public blokuj(id){ if(jezeli nie ma klasy/itemu){ return PLUGIN_HANDLED } }Po prostu zablokuj noktowizor dla nie mających itemu/klasy
Piszę pluginy pod: AMX MOD X oraz SOURCE MOD!
Na zlecenie i bez zlecenia zresztą też!
#12
Napisano 06.05.2012 00:09
Irytuje mnie nieczytelny kod, jeśli oczekujesz ode mnie pomocy - zmień to !
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych