Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

HotVision // dziala dla gracza ze 'bool:zmienna[33]'


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
11 odpowiedzi w tym temacie

#1 ogieR8

    Wszechmogący

  • Power User

Reputacja: 203
Profesjonalista

  • Postów:641
  • Imię:Mariusz
  • Lokalizacja:Ruda Śląska
Offline

Napisano 30.04.2012 19:57

~ Witam. Łamigłówką przyznam jest dla mnie dość plugin http://amxx.pl/topic...yli-termowizja/, gdyż chciałbym go zrobić jako moc dla klasy, ale nie umiem wyłapać odpowiednich ku temu momentów na if'y, mógłby to ktoś zrobić, że ma się taki termowizor gdy zmienna[id] = true ? ;x Na pewno wielu użytkownikom się to przyda, chociażby po to jak pisali, na perk/klasę do cod'a ;)

Pozdrawiam.
  • +
  • -
  • 0

Irytuje mnie nieczytelny kod, jeśli oczekujesz ode mnie pomocy - zmień to !


#2 Droso

    Dawniej HubertTM

  • Support Team

Reputacja: 1 291
Godlike

  • Postów:2 371
  • Steam:steam
  • Imię:Hubert
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 30.04.2012 20:25

register_forward(FM_EmitSound, "EmitSound")



public EmitSound(id, iChannel, szSound[], Float:fVol, Float:fAttn, iFlags, iPitch )
{
if(equal(szSound, "items/nvg_on.wav"))
{
OnNVGToggle[id] = true;  // zmienna

return FMRES_SUPERCEDE;
}
if(equal(szSound, "items/nvg_off.wav"))
{
OnNVGToggle[id] = false;  // zmienna


return FMRES_SUPERCEDE;
}
}
Działa na 100% mam to w Crysis 2 modzie :D

Albo można to zrobić na wykrycie komendy nightvision.
Chociaż nie polecam, bo raczej już tego nie wyłączysz :)
  • +
  • -
  • 0

Piszę pluginy pod: AMX MOD X oraz SOURCE MOD!

Na zlecenie i bez zlecenia zresztą też!


#3 ogieR8

    Wszechmogący

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 203
Profesjonalista

  • Postów:641
  • Imię:Mariusz
  • Lokalizacja:Ruda Śląska
Offline

Napisano 30.04.2012 20:38

Dziekuje ;) Sprawdze - jak mi zadziała to plusik będzie, bo jest za co :>

Pozdrawiam, a teraz spadam na grilla, wiec jak cos to potem sie wypowiem co z działaniem.

Tak już to w kilku funkcjach widziałem, może ktoś by zrobił tutorial z EmitSound (taki kompletny, z wszystkimi jego zastosowaniami i możliwościami) ? Bo equal znam itd, ale ciekawi mnie cała ta funkcja, widzę z daleka, że można tym nieźle operować dźwiękami, więc może się przydać ;)

Użytkownik ogieR- edytował ten post 30.04.2012 20:41

  • +
  • -
  • 0

Irytuje mnie nieczytelny kod, jeśli oczekujesz ode mnie pomocy - zmień to !


#4 Droso

    Dawniej HubertTM

  • Support Team

Reputacja: 1 291
Godlike

  • Postów:2 371
  • Steam:steam
  • Imię:Hubert
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 30.04.2012 20:54

Krótko mówiąc przechwytuję nazwę dźwięku aktualnie granego.
Potem sprawdzamy w equal nazwę np. dźwięk noktowizora włączanego i wykonujemy funkcję.
  • +
  • -
  • 0

Piszę pluginy pod: AMX MOD X oraz SOURCE MOD!

Na zlecenie i bez zlecenia zresztą też!


#5 ogieR8

    Wszechmogący

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 203
Profesjonalista

  • Postów:641
  • Imię:Mariusz
  • Lokalizacja:Ruda Śląska
Offline

Napisano 30.04.2012 21:27

To wiem, ale ogólnie poradnik o EmitSound, bo widzę z parametrów, że nieźle można się tym pobawić ; d (soundami)

// ale jednak brakuje tego tutaj. Jak jest dźwięk - zmienna, okey. ALE : gdzie że jak true to HotVision sie wlacza ? Wlasnie tego co nie podałeś to mam problem. Bo ta zmienna to tylko po to, ze potem dam np., że jak player_class[id] == Mag (np) to ma termowizjer, a reszta pod 'n' ma zwykly noktowizor ;x Chyba mnie nie dokonca zrozumiales.

Użytkownik ogieR- edytował ten post 30.04.2012 21:31

  • +
  • -
  • 0

Irytuje mnie nieczytelny kod, jeśli oczekujesz ode mnie pomocy - zmień to !


#6 Droso

    Dawniej HubertTM

  • Support Team

Reputacja: 1 291
Godlike

  • Postów:2 371
  • Steam:steam
  • Imię:Hubert
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 01.05.2012 11:55

To czemu nie zrobisz tak

If(OnNVGToggle[id] == false){

client_cmd(id, "nightvision");  // jeżeli jest false włącza noktowizor.
}
Rozumiem, że chcesz zrobić coś takiego wpisujesz Noktowizor = true; to się włącza.
Wykorzystaj ten kod na górze i tego emit sound + publica i gotowe.
Możesz też założyć sztucznego noktowizora, lecz nie zadziała to na termowizje.
  • +
  • -
  • 0

Piszę pluginy pod: AMX MOD X oraz SOURCE MOD!

Na zlecenie i bez zlecenia zresztą też!


#7 radim

    Godlike

  • Moderator

Reputacja: 939
Master

  • Postów:2 725
  • Steam:steam
  • Imię:Arkadiusz
  • Lokalizacja:Janów Lub.
Offline

Napisano 01.05.2012 12:07

Bodajże jemu chodzi oto, że np. jak tworzysz klasę do codmod'a to jest zmienna ma_klase, którą trzeba dodać do każdego skilla, gdyż bez tej zmiennej każda klasa będzie miała skilla ( w tym przypadku termowizje )
  • +
  • -
  • 0

Chcąc napisać do mnie prywatną wiadomość, wpierw zapoznaj się ze stroną "O mnie" w moim profilu użytkownika [ radim ] !


#8 Droso

    Dawniej HubertTM

  • Support Team

Reputacja: 1 291
Godlike

  • Postów:2 371
  • Steam:steam
  • Imię:Hubert
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 01.05.2012 13:15

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fakemeta_util>
#define PLUGIN "New Plug-In"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "hubert"

new bool:OnNVGToggle[33];
public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
register_forward(FM_EmitSound, "EmitSound")

}
public EmitSound(id, iChannel, szSound[], Float:fVol, Float:fAttn, iFlags, iPitch )
{

if(equal(szSound, "items/nvg_on.wav"))
{
  OnNVGToggle[id] = true;

  return FMRES_SUPERCEDE;
}
if(equal(szSound, "items/nvg_off.wav"))
{
  OnNVGToggle[id] = false;

  return FMRES_SUPERCEDE;
}



return FMRES_IGNORED;
}

stock CreateVision(const index = 0, bool:vision = true)
{
if(OnNVGToggle[index] == false && vision == true)
  client_cmd(index, "nightvision");


if(OnNVGToggle[index] == true && vision == false)
  client_cmd(index, "nightvision");

}

Użycie
CreateVision(index, bool:)

np.
CreateVision(id, true); - włącza noktowizor
CreateVision(id, false); - wyłącza noktowizor

@up To niech nie daje noktowizora? Klasie, która go mieć nie może?
Albo niech wyłącza noktowizor powyższym kodem.
  • +
  • -
  • 0

Piszę pluginy pod: AMX MOD X oraz SOURCE MOD!

Na zlecenie i bez zlecenia zresztą też!


#9 ogieR8

    Wszechmogący

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 203
Profesjonalista

  • Postów:641
  • Imię:Mariusz
  • Lokalizacja:Ruda Śląska
Offline

Napisano 01.05.2012 13:59

Nie wiem, czy ja nie ogarniam, chodź przyznam nie spałem i przymulam, ale nie ogarniam. Jak zablokuje klasom noktowizor, ale dam jednej klasie moc termowizji, to to bedzie dzialac według kodu wyżej ? Nie czaję teraz nic, sorry. Opisze to inaczej, są 2 opcje
1. Nikt nie ma noktowizora, chyba że klasa == Mag, wtedy on ma termowizjer
2. Noktowizory sa, tylko termowizjer sie wlacza tylko tym, ktorzy mają klasę Mag.

Obojętnie które, a ja to jutro ew. sprawdzę, bo dziś zamulam strasznie.
  • +
  • -
  • 0

Irytuje mnie nieczytelny kod, jeśli oczekujesz ode mnie pomocy - zmień to !


#10 ogieR8

    Wszechmogący

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 203
Profesjonalista

  • Postów:641
  • Imię:Mariusz
  • Lokalizacja:Ruda Śląska
Offline

Napisano 05.05.2012 20:44

Refresh ;x Powtórzę : jeśli ktoś ma 'zmienna[index]=true' to ma HOTVISION, a jesli gracz nie ma 'zmianna[index] to albo w ogóle mu nie działa noktowizor, albo ma noktowizor, ale tylko gracze ze zeminna maja HOTVISION ;>

Zalezy mi bardzo.
  • +
  • -
  • 0

Irytuje mnie nieczytelny kod, jeśli oczekujesz ode mnie pomocy - zmień to !


#11 Droso

    Dawniej HubertTM

  • Support Team

Reputacja: 1 291
Godlike

  • Postów:2 371
  • Steam:steam
  • Imię:Hubert
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 05.05.2012 20:49

Refresh ;x Powtórzę : jeśli ktoś ma 'zmienna[index]=true' to ma HOTVISION, a jesli gracz nie ma 'zmianna[index] to albo w ogóle mu nie działa noktowizor, albo ma noktowizor, ale tylko gracze ze zeminna maja HOTVISION ;>

Zalezy mi bardzo.

Nie zrobisz takiego czegoś chyba, że będziesz edytował Hotvision.


zrób tak

w plugin_int()
register_clcmd("nighvision", "blokuj");

i potem
public blokuj(id){
if(jezeli nie ma klasy/itemu){
return PLUGIN_HANDLED
}
}
Po prostu zablokuj noktowizor dla nie mających itemu/klasy
  • +
  • -
  • 1

Piszę pluginy pod: AMX MOD X oraz SOURCE MOD!

Na zlecenie i bez zlecenia zresztą też!


#12 ogieR8

    Wszechmogący

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 203
Profesjonalista

  • Postów:641
  • Imię:Mariusz
  • Lokalizacja:Ruda Śląska
Offline

Napisano 06.05.2012 00:09

Ooo, na to kuźwa nie wpadłem ;) Dzięki wielkie, zaraz to sprawdzę :>
  • +
  • -
  • 0

Irytuje mnie nieczytelny kod, jeśli oczekujesz ode mnie pomocy - zmień to !





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych