[ROZWIĄZANE] Klasa ZawodowySaper Proszę o...
Tded
15.01.2012
Witam.
Proszę o naprawę klasy, błąd powstał przy próbie zamiany zabicia z broni 1/x na większe obrażenia.
Błąd :
codclass_ZawodowySaper.sma(50) : error 021: symbol already defined: "ma_klase"
Oto co dodałem:
Pierwsze linijki w sma
57 linijka w .sma
153 linijka w .sma
Nie znam się do końca na c++ i dlatego proszę o pomoc.
Proszę o naprawę klasy, błąd powstał przy próbie zamiany zabicia z broni 1/x na większe obrażenia.
Błąd :
codclass_ZawodowySaper.sma(50) : error 021: symbol already defined: "ma_klase"
Oto co dodałem:
Pierwsze linijki w sma
#define DMG_BULLET (1<<1)
new bool:ma_klase[33];
57 linijka w .sma
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
153 linijka w .sma
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;
if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;
if(damagebits & DMG_BULLET)
{
new weapon = get_user_weapon(idattacker);
if(weapon == CSW_KNIFE && damage > 20.0 && random_num(1,2) == 1)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
if(weapon == CSW_AWP)
cod_inflict_damage(idattacker, this, damage*55.0, 2.5, idinflictor, damagebits);
if(weapon == CSW_SCOUT)
cod_inflict_damage(idattacker, this, damage*55.0, 2.5, idinflictor, damagebits);
}
return HAM_IGNORED;
}
Nie znam się do końca na c++ i dlatego proszę o pomoc.
Załączone pliki
FORMOZA
15.01.2012
Chapaj ; Wklejka 132664201114987 - AMXX.pl: Support AMX Mod X
Ps "Nie znam się do końca na c++ i dlatego proszę o pomoc." to nie jest język c++ tylko to jest pawn jak coś na przyszłość
Użytkownik Pas edytował ten post 15.01.2012 16:42
Ps "Nie znam się do końca na c++ i dlatego proszę o pomoc." to nie jest język c++ tylko to jest pawn jak coś na przyszłość
Użytkownik Pas edytował ten post 15.01.2012 16:42
Tded
15.01.2012
@Pas Można wiedzieć gdzie był błąd?
Poza tym istnieje jakiś wzór na DMG w tym kodzie?
Bo wydaje mi się że obrażenia są zupełnie losowe, w jednej klasie mimo takich samych ustawień(w kodzie i inteligencji gracza) bije po 400 a w innej po 2K a w niektórych wcale nie reaguje na zmiany kodu.I jak tu zastosować to do 15 klas, gdzie w każdej są inne ustawienia?
I jak wpływa wytrzymałość na obrażenia.
PS. Wiem, że to Pawno i tym bardziej go nie znam, ale jego budowa jest żywcem wyjęta z C++ np.: |, && itd.
Użytkownik Tded edytował ten post 15.01.2012 21:56
Poza tym istnieje jakiś wzór na DMG w tym kodzie?
Bo wydaje mi się że obrażenia są zupełnie losowe, w jednej klasie mimo takich samych ustawień(w kodzie i inteligencji gracza) bije po 400 a w innej po 2K a w niektórych wcale nie reaguje na zmiany kodu.I jak tu zastosować to do 15 klas, gdzie w każdej są inne ustawienia?
I jak wpływa wytrzymałość na obrażenia.
PS. Wiem, że to Pawno i tym bardziej go nie znam, ale jego budowa jest żywcem wyjęta z C++ np.: |, && itd.
Użytkownik Tded edytował ten post 15.01.2012 21:56
FORMOZA
16.01.2012
Tego z tym dmg to robisz public takedamage A błąd był w tym że zrobiłeś 2 nowe takie same maileś:
i new bool:ma_klase[33]; wiec wystarczyło usunąć te new ma_kalse
new ma_kalse
i new bool:ma_klase[33]; wiec wystarczyło usunąć te new ma_kalse
Tded
16.01.2012
Dzięki, będę wiedział czego szukać na przyszłość.
Proszę o zamkniecie tematu.
Proszę o zamkniecie tematu.
Hiroshima
16.01.2012
Wiadomość wygenerowana automatycznie
Ten temat został zamknięty przez moderatora.
Powód: Pomoc udzielona
Jeśli się z tym nie zgadzasz, raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.
Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
Ten temat został zamknięty przez moderatora.
Powód: Pomoc udzielona
Jeśli się z tym nie zgadzasz, raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.
Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL