Dziekuje bardzo dziala lecz nie chodzilo mi o to;d zle napisalem i sa dwa warningi 217
Chodzilo mi o to
if(klasa_gracza[id] == Zabojca)
{
if(weapon == CSW_KNIFE)
{
set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 255, 20, 15, kRenderTransAlpha, 9);
set_user_gravity(id, 0.6);
}
else
{
set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 255, 20, 15, kRenderTransAlpha, 255);
set_user_gravity(id, 0.9);
}
Jezeli mozecie to piszcie mozliwe powody Warning 217 loose indentation w kodzie:
public CurWeapon(id)
{
if(freezetime || !klasa_gracza[id])
return PLUGIN_CONTINUE;
new weapon = read_data(2);
UstawSzybkosc(id);
if(weapon == CSW_C4)
podkladajacy = id;
if(klasa_gracza[id] == Zabojca)
{
if(weapon == CSW_KNIFE)
{
set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 255, 20, 15, kRenderTransAlpha, 9);
set_user_gravity(id, 0.6);
}
else
{
set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 255, 20, 15, kRenderTransAlpha, 255);
set_user_gravity(id, 0.9);
}
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}
Nie moglem zedytowac poprzedniego posta
Użytkownik Albertd edytował ten post 21.11.2011 23:41