Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Stary

[Pytanie] Mniejsza grawitacja na nozu.

CoD Stary

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
7 odpowiedzi w tym temacie

#1 Albertd

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 34
Życzliwy

  • Postów:138
  • GG:
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 20.11.2011 20:40

Witam wszystkich mam prosbe mianowicie chodzi o to zeby na nozu byla niewidzialnosc oraz mniejsza grawitacja moj kod wyglada tak:



if(klasa_gracza[id] == Zabojca && weapon == CSW_KNIFE) set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 255, 20, 15, kRenderTransAlpha, 9) set_user_gravity(id, 0.6);


lecz nie dziala. Czy moglby ktos poprawic kod lub pomoc w naprawie?

Z góry dziekuje oraz pozdrawiam.
  • +
  • -
  • 0

#2 maq12

    Nowy

  • Użytkownik

Reputacja: 5
Nowy

  • Postów:7
  • Imię:Maciek
  • Lokalizacja:Biała Podlaska
Offline

Napisano 21.11.2011 10:24

Szukasz funkcji public CurWeapon(id) i tam dodajesz:

if(klasa_gracza[id] == Zabojca)
{
if(weapon == CSW_KNIFE)
{
set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 255, 20, 15, kRenderTransAlpha, 9);
set_user_gravity(id, 0.6);
}
}

  • +
  • -
  • 1

#3 Albertd

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 34
Życzliwy

  • Postów:138
  • GG:
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 21.11.2011 23:29

Klasa jest niewidzialna oraz ma mneijsza grawitacje daje + ;] Lecz ma jeszcze jedno pytanie jak zrobic ze jezeli nie bedzie broni knife oraz klasy zabojca to nie bedzie tego dawac?


if(klasa_gracza[id] == Zabojca)<br>{<br>if(weapon == CSW_KNIFE)<br>{<br>set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 255, 20, 15, kRenderTransAlpha, 9);<br>set_user_gravity(id, 0.6);<br>}</p><p>else</p><p>{</p><p>set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 255, 20, 15, kRenderTransAlpha, 255);<br>set_user_gravity(id, 1)}}

  • +
  • -
  • 0

#4 QuahodronN

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 230
Wszechwidzący

  • Postów:1 262
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Olo
  • Lokalizacja:Śląsk
Offline

Napisano 21.11.2011 23:30

jezeli to jest tylko dla klasy zabojca no to jak ma to dawac innym
  • +
  • -
  • 0

| CPU: I7-6700K @4.7GHz | Cooling: Corsair H110 | GPU: MSI GTX 1080 Gaming X | MOBO: Asus Maximus VIII Hero | RAM: Kingston Savage 16GB DDR4 @2800MHz |

| SSD: Samsung 840 Pro 128GB | SSD2: Samsung 840 Pro 256GB  |  PSU: Be Quiet L8 630W | Case: Gladius M40 | Mouse: Gigabyte M6980X | Keyboard: Sharkoon SHARK ZONE K20 Headphones: HyperX HX Cloud Black Display: Triple LG 24MP67VQ-P |

 

TS3: ts.kreedzmania.pl - 512 Slotów - Darmowe Kanały ;)


#5 Albertd

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 34
Życzliwy

  • Postów:138
  • GG:
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 21.11.2011 23:40

Dziekuje bardzo dziala lecz nie chodzilo mi o to;d zle napisalem i sa dwa warningi 217
Chodzilo mi o to
if(klasa_gracza[id] == Zabojca)
{
if(weapon == CSW_KNIFE)
{
set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 255, 20, 15, kRenderTransAlpha, 9);
set_user_gravity(id, 0.6);
}
else
{

set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 255, 20, 15, kRenderTransAlpha, 255);
set_user_gravity(id, 0.9);
}


Jezeli mozecie to piszcie mozliwe powody Warning 217 loose indentation w kodzie:

public CurWeapon(id)
{
if(freezetime || !klasa_gracza[id])


return PLUGIN_CONTINUE;

new weapon = read_data(2);
UstawSzybkosc(id);

if(weapon == CSW_C4)
podkladajacy = id;

if(klasa_gracza[id] == Zabojca)
{
if(weapon == CSW_KNIFE)
{
set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 255, 20, 15, kRenderTransAlpha, 9);
set_user_gravity(id, 0.6);
}
else
{
set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 255, 20, 15, kRenderTransAlpha, 255);
set_user_gravity(id, 0.9);
}
}

return PLUGIN_CONTINUE;
}


Nie moglem zedytowac poprzedniego posta

Użytkownik Albertd edytował ten post 21.11.2011 23:41

  • +
  • -
  • 0

#6 QuahodronN

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 230
Wszechwidzący

  • Postów:1 262
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Olo
  • Lokalizacja:Śląsk
Offline

Napisano 22.11.2011 00:16

ctrl+i
to ci naprawi kod
  • +
  • -
  • 0

| CPU: I7-6700K @4.7GHz | Cooling: Corsair H110 | GPU: MSI GTX 1080 Gaming X | MOBO: Asus Maximus VIII Hero | RAM: Kingston Savage 16GB DDR4 @2800MHz |

| SSD: Samsung 840 Pro 128GB | SSD2: Samsung 840 Pro 256GB  |  PSU: Be Quiet L8 630W | Case: Gladius M40 | Mouse: Gigabyte M6980X | Keyboard: Sharkoon SHARK ZONE K20 Headphones: HyperX HX Cloud Black Display: Triple LG 24MP67VQ-P |

 

TS3: ts.kreedzmania.pl - 512 Slotów - Darmowe Kanały ;)


#7 Albertd

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 34
Życzliwy

  • Postów:138
  • GG:
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 22.11.2011 07:40

Powstalo jeszcze wiecej "error" "fatal error" "warning 217"
  • +
  • -
  • 0

#8 V3ko

    Guru

  • Power User

Reputacja: 83
Zaawansowany

  • Postów:746
  • Lokalizacja:Stopnica
Offline

Napisano 22.11.2011 14:49

Jeśli chodzi o loose idenation to jest to problem ze złą tabulacją (nie wpływa na działanie pluginu) a więcej z errorami powiem, jeśli dasz te błędy całe i linijki w których występują.
  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: CoD Stary

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych