public Odrodzenie(id)
{
if(!is_user_alive(id) || !is_user_connected(id))
return PLUGIN_CONTINUE;
set_rendering ( id,kRenderFxNone, 255,255,255, kRenderNormal,255 ) ;
set_user_gravity(id, 1.0);
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 43)
{
set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransColor, 20);
set_user_health(id,5)
}
if(nowa_klasa_gracza[id])
{
klasa_gracza[id] = nowa_klasa_gracza[id];
nowa_klasa_gracza[id] = 0;
strip_user_weapons(id);
give_item(id, "weapon_knife");
switch(get_user_team(id))
{
case 1: give_item(id, "weapon_glock18");
case 2: give_item(id, "weapon_usp");
}
WczytajDane(id, klasa_gracza[id]);
}
if(!klasa_gracza[id])
{
WybierzKlase(id);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
switch(klasa_gracza[id])
{
case Snajper:
{
give_item(id, "weapon_awp");
give_item(id, "weapon_deagle");
}
case Szybki:
{
give_item(id, "weapon_scout");
give_item(id, "weapon_deagle");
}
case Komandos:
{
give_item(id, "weapon_tmp");
give_item(id, "weapon_deagle");
}
case Strzelec:
{
give_item(id, "weapon_m4a1");
}
case Szturmowiec:
{
give_item(id, "weapon_ak47");
}
case Granadier:
{
give_item(id, "weapon_sg552");
give_item(id, "weapon_hegrenade");
give_item(id, "weapon_flashbang");
give_item(id, "weapon_smokegrenade");
}
case Obronca:
{
give_item(id, "weapon_xm1014");
}
case Medyk:
{
give_item(id, "weapon_ump45");
ilosc_apteczek_gracza[id] = 3;
}
case Pancer:
{
give_item(id, "weapon_fn57");
ilosc_rakiet_gracza[id] = 1;
}
case Wsparcie:
{
give_item(id, "weapon_mp5navy");
ilosc_rakiet_gracza[id] = 2;
}
case Saper:
{
give_item(id, "weapon_p90");
ilosc_min_gracza[id] = 3;
}
case Demolitions:
{
give_item(id, "weapon_aug");
ilosc_dynamitow_gracza[id] = 2;
}
case Rusher:
{
give_item(id, "weapon_m3");
}
case Zolnierz:
{
give_item(id, "weapon_galil");
}
case Szpieg:
{
give_item(id, "weapon_deagle");
ZmienUbranie(id, 0);
}
case Rambo:
{
give_item(id, "weapon_famas");
give_item(id, "weapon_hegrenade");
give_item(id, "weapon_flashbang");
give_item(id, "weapon_smokegrenade");
give_item(id, "weapon_m4a1");
ilosc_rakiet_gracza[id] = 3;
}
case Wojownik:
{
give_item(id, "weapon_scout");
give_item(id, "weapon_deagle");
give_item(id, "weapon_famas");
ilosc_dynamitow_gracza[id] = 1;
}
case Terminator:
{
give_item(id, "weapon_hegrenade");
give_item(id, "weapon_usp");
give_item(id, "weapon_m4a1");
give_item(id, "weapon_ak47");
}
case Ninja:
{
strip_user_weapons(id);
give_item(id, "weapon_knife");
ilosc_dynamitow_gracza[id] = 1;
}
case Mistrz:
{
give_item(id, "weapon_deagle");
give_item(id, "weapon_m4a1");
ilosc_dynamitow_gracza[id] = 1;
}
}
if(gracz_resetuje[id])
{
ResetujPunkty(id);
gracz_resetuje[id] = false;
}
if(punkty_gracza[id]>0)
PrzydzielPunkty(id);
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 10 || informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 9)
give_item(id, "weapon_hegrenade");
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 9)
ZmienUbranie(id, 0);
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 42)
ZmienUbranie(id, 0);
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 1)
set_user_footsteps(id, 1);
else
set_user_footsteps(id, 0);
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 13)
give_item(id, "weapon_awp");
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 32)
give_item(id, "weapon_m4a1");
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 33)
give_item(id, "weapon_ak47");
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 29)
give_item(id, "weapon_scout");
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 35)
give_item(id, "weapon_usp");
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 37)
give_item(id, "weapon_m249");
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 38)
give_item(id, "weapon_m3");
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 39)
give_item(id, "weapon_g3sg1");
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 34)
ilosc_dynamitow_gracza[id] += 2;
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 19)
informacje_przedmiotu_gracza[id][1] = 1;
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 27)
informacje_przedmiotu_gracza[id][1] = 3;
new weapons[32];
new weaponsnum;
get_user_weapons(id, weapons, weaponsnum);
for(new i=0; i<weaponsnum; i++)
if(is_user_alive(id))
if(maxAmmo[weapons[i]] > 0)
cs_set_user_bpammo(id, weapons[i], maxAmmo[weapons[i]]);
redukcja_obrazen_gracza[id] = (47.3057*(1.0-floatpower( 2.7182, -0.06798*float(wytrzymalosc_gracza[id])))/100);
maksymalne_zdrowie_gracza[id] = zdrowie_klasy[klasa_gracza[id]]+zdrowie_gracza[id]*2;
szybkosc_gracza[id] = STANDARDOWA_SZYBKOSC*szybkosc_klasy[klasa_gracza[id]]+floatround(kondycja_gracza[id]*1.3);
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 18)
{
maksymalne_zdrowie_gracza[id] += 100;
szybkosc_gracza[id] -= 0.4;
}
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 42)
{
ZmienUbranie(id, 0);
}
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 25)
{
maksymalne_zdrowie_gracza[id] += 50;
szybkosc_gracza[id] -= 0.3;
}
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 41)
{
szybkosc_gracza[id] += 50.0;
}
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 40)
{
maksymalne_zdrowie_gracza[id] += 1000;
}
set_user_armor(id, pancerz_klasy[klasa_gracza[id]]);
set_user_health(id, maksymalne_zdrowie_gracza[id]);
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 17)
set_user_armor(id, 500);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
Użytkownik Jambi edytował ten post 23.04.2011 08:33