Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Stary

itek ktory daje nam tylko 5 hp

CoD Stary

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
14 odpowiedzi w tym temacie

#1 Jambi

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 18
Początkujący

  • Postów:188
  • Lokalizacja:Nysa
Offline

Napisano 22.04.2011 14:18

jak zrobic item ze daje nam 5 hp (tylko 5hp) mam


bo chce zrobic ze jest niewidzialny i zabiera 200 dmg


wiem ze na niewidzialnosc takie cos zrobic

w
public Odrodzenie(id)
wkleic


if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == nr itemu)//Tutaj numer itemu
        {
                set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransColor, 20);
                
        }


i chyba musze cos takiego dac
set_user_health(id, maksymalne_zdrowie_gracza[id]);
	if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 44)
	        set_user_health(id, 5);

ale to nie daje tylko 5 hp tylko ta calosc


w
public TakeDamage
musze to wkleic

if(informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 44)
	         damage+=200;


i gdzies blad jest bo nie daje mi tych tylko 5 hp tylko ten max co jest w zyciu

jak to zrobic co usunac albo edytowac

Użytkownik Jambi edytował ten post 22.04.2011 14:28

  • +
  • -
  • 0

#2 Grzesiek

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 96
Zaawansowany

  • Postów:343
  • GG:
Offline

Napisano 22.04.2011 14:35

jezeli ma ci dodawac 5hp to w public odrodzenie wklejasz to :

if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == numer itemu)
	{
		maksymalne_zdrowie_gracza[id] += ilosc hp;
		
	}

i ze zabiera 200 dmg (nie okresliles czy konkretnie z jednej broni czy ogolnie jak ogolnie to w TakeDamage :

if(informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == numer itemu)
		damage+=ilosc zabieranego dmg;


jezeli ma byc natomiast z broni no to :

if(weapon== bron z ktorej ma zabierac)
	{
		if(informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == nr. itemu)
			damage+=ilosc zabieranego dmg;
	}

  • +
  • -
  • 0

#3 Jambi

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 18
Początkujący

  • Postów:188
  • Lokalizacja:Nysa
Offline

Napisano 22.04.2011 16:25

jezeli ma ci dodawac 5hp to w public odrodzenie wklejasz to :

if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == numer itemu)
	{
		maksymalne_zdrowie_gracza[id] += ilosc hp;
		
	}


ale to bedzie dodawac 5 hp do tego co mam np mam 1240hp +5hp ?
bo ja chce zeby bylo ze gracz ma tylko to 5 hp
  • +
  • -
  • 0

#4 Grzesiek

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 96
Zaawansowany

  • Postów:343
  • GG:
Offline

Napisano 22.04.2011 16:36

nie jestem pewien czy to to ale zobacz
redukcja hp
  • +
  • -
  • 0

#5 Jambi

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 18
Początkujący

  • Postów:188
  • Lokalizacja:Nysa
Offline

Napisano 22.04.2011 16:41

nadal nie to;d

chodzi o to ze gracz z tm itemem ma tylko 5hp nie wiecej niz powinien miec
  • +
  • -
  • 0

#6 Grzesiek

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 96
Zaawansowany

  • Postów:343
  • GG:
Offline

Napisano 22.04.2011 16:43

no ale tam koles ma ten sam problem co ty tyle ze on chce do 1hp :o
  • +
  • -
  • 0

#7 Jambi

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 18
Początkujący

  • Postów:188
  • Lokalizacja:Nysa
Offline

Napisano 22.04.2011 16:50

nie rozumie tego gdzie tam niby jest ze 1 hp

moze wez napisz mi to tu;p
  • +
  • -
  • 0

#8 Kusek

    z Wikipedii

  • Power User

Reputacja: 446
Wszechobecny

  • Postów:1 655
  • Imię:Krystian
Offline

Napisano 22.04.2011 16:55

set_user_health(id,5)

  • +
  • -
  • 0

#9 Jambi

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 18
Początkujący

  • Postów:188
  • Lokalizacja:Nysa
Offline

Napisano 22.04.2011 17:02

Gdzie to wkleic
  • +
  • -
  • 0

#10 Kusek

    z Wikipedii

  • Power User

Reputacja: 446
Wszechobecny

  • Postów:1 655
  • Imię:Krystian
Offline

Napisano 22.04.2011 17:04

if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == nr itemu)//Tutaj numer itemu
{
set_user_health(id,5)
set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransColor, 20);

}


here?
  • +
  • -
  • 0

#11 Jambi

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 18
Początkujący

  • Postów:188
  • Lokalizacja:Nysa
Offline

Napisano 22.04.2011 21:46

nadal to nie to nie ma 5 hp tylko wiecej tyle co pkt w zyciu

jak to zrobic??
  • +
  • -
  • 0

#12 KariiO

    Super Hero

  • Power User

Reputacja: 396
Wszechpomocny

  • Postów:1 133
  • GG:
  • Imię:Korneliusz
  • Lokalizacja:Cieszyn
Offline

Napisano 22.04.2011 23:43

Pokaż w scroll'u całe odrodzenie.
  • +
  • -
  • 0

#13 Jambi

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 18
Początkujący

  • Postów:188
  • Lokalizacja:Nysa
Offline

Napisano 23.04.2011 08:24

public Odrodzenie(id)
{
if(!is_user_alive(id) || !is_user_connected(id))
return PLUGIN_CONTINUE;

set_rendering ( id,kRenderFxNone, 255,255,255, kRenderNormal,255 ) ;
set_user_gravity(id, 1.0);

if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 43)
{
set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransColor, 20);
set_user_health(id,5)


}


if(nowa_klasa_gracza[id])
{
klasa_gracza[id] = nowa_klasa_gracza[id];
nowa_klasa_gracza[id] = 0;
strip_user_weapons(id);
give_item(id, "weapon_knife");
switch(get_user_team(id))
{
case 1: give_item(id, "weapon_glock18");
case 2: give_item(id, "weapon_usp");
}
WczytajDane(id, klasa_gracza[id]);
}

if(!klasa_gracza[id])
{
WybierzKlase(id);
return PLUGIN_CONTINUE;
}

switch(klasa_gracza[id])
{
case Snajper:
{
give_item(id, "weapon_awp");
give_item(id, "weapon_deagle");
}
case Szybki:
{
give_item(id, "weapon_scout");
give_item(id, "weapon_deagle");
}
case Komandos:
{
give_item(id, "weapon_tmp");
give_item(id, "weapon_deagle");
}
case Strzelec:
{
give_item(id, "weapon_m4a1");
}
case Szturmowiec:
{
give_item(id, "weapon_ak47");
}
case Granadier:
{
give_item(id, "weapon_sg552");
give_item(id, "weapon_hegrenade");
give_item(id, "weapon_flashbang");
give_item(id, "weapon_smokegrenade");
}
case Obronca:
{
give_item(id, "weapon_xm1014");
}
case Medyk:
{
give_item(id, "weapon_ump45");
ilosc_apteczek_gracza[id] = 3;
}
case Pancer:
{
give_item(id, "weapon_fn57");
ilosc_rakiet_gracza[id] = 1;
}
case Wsparcie:
{
give_item(id, "weapon_mp5navy");
ilosc_rakiet_gracza[id] = 2;
}
case Saper:
{
give_item(id, "weapon_p90");
ilosc_min_gracza[id] = 3;
}
case Demolitions:
{
give_item(id, "weapon_aug");
ilosc_dynamitow_gracza[id] = 2;
}
case Rusher:
{
give_item(id, "weapon_m3");
}
case Zolnierz:
{
give_item(id, "weapon_galil");
}
case Szpieg:
{
give_item(id, "weapon_deagle");
ZmienUbranie(id, 0);
}
case Rambo:
{
give_item(id, "weapon_famas");
give_item(id, "weapon_hegrenade");
give_item(id, "weapon_flashbang");
give_item(id, "weapon_smokegrenade");
give_item(id, "weapon_m4a1");
ilosc_rakiet_gracza[id] = 3;
}
case Wojownik:
{
give_item(id, "weapon_scout");
give_item(id, "weapon_deagle");
give_item(id, "weapon_famas");
ilosc_dynamitow_gracza[id] = 1;
}
case Terminator:
{
give_item(id, "weapon_hegrenade");
give_item(id, "weapon_usp");
give_item(id, "weapon_m4a1");
give_item(id, "weapon_ak47");
}
case Ninja:
{
strip_user_weapons(id);
give_item(id, "weapon_knife");
ilosc_dynamitow_gracza[id] = 1;
}
case Mistrz:
{
give_item(id, "weapon_deagle");
give_item(id, "weapon_m4a1");
ilosc_dynamitow_gracza[id] = 1;

}
}

	
if(gracz_resetuje[id])
{
ResetujPunkty(id);
gracz_resetuje[id] = false;
}

if(punkty_gracza[id]>0)
PrzydzielPunkty(id);

if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 10 || informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 9)
give_item(id, "weapon_hegrenade");

if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 9)
ZmienUbranie(id, 0);

if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 42)
ZmienUbranie(id, 0);

if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 1)
set_user_footsteps(id, 1);
else
set_user_footsteps(id, 0);

if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 13)
give_item(id, "weapon_awp");

if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 32)
give_item(id, "weapon_m4a1");

if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 33)
give_item(id, "weapon_ak47");

if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 29)
give_item(id, "weapon_scout");

if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 35)
give_item(id, "weapon_usp");

if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 37)
give_item(id, "weapon_m249");

if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 38)
give_item(id, "weapon_m3");

if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 39)
give_item(id, "weapon_g3sg1");

if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 34)
ilosc_dynamitow_gracza[id] += 2;

if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 19)
informacje_przedmiotu_gracza[id][1] = 1;

if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 27)
informacje_przedmiotu_gracza[id][1] = 3;

new weapons[32];
new weaponsnum;
get_user_weapons(id, weapons, weaponsnum);
for(new i=0; i<weaponsnum; i++)
if(is_user_alive(id))
if(maxAmmo[weapons[i]] > 0)
cs_set_user_bpammo(id, weapons[i], maxAmmo[weapons[i]]);

redukcja_obrazen_gracza[id] = (47.3057*(1.0-floatpower( 2.7182, -0.06798*float(wytrzymalosc_gracza[id])))/100);
maksymalne_zdrowie_gracza[id] = zdrowie_klasy[klasa_gracza[id]]+zdrowie_gracza[id]*2;
szybkosc_gracza[id] = STANDARDOWA_SZYBKOSC*szybkosc_klasy[klasa_gracza[id]]+floatround(kondycja_gracza[id]*1.3);

if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 18)
{
maksymalne_zdrowie_gracza[id] += 100;
szybkosc_gracza[id] -= 0.4;
}

if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 42)
{
ZmienUbranie(id, 0);
}

if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 25)
{
maksymalne_zdrowie_gracza[id] += 50;
szybkosc_gracza[id] -= 0.3;
}

if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 41)
{
szybkosc_gracza[id] += 50.0;
}

if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 40)
{
maksymalne_zdrowie_gracza[id] += 1000;
}

set_user_armor(id, pancerz_klasy[klasa_gracza[id]]);
set_user_health(id, maksymalne_zdrowie_gracza[id]);
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 17)
set_user_armor(id, 500);

return PLUGIN_CONTINUE;
}

Użytkownik Jambi edytował ten post 23.04.2011 08:33

  • +
  • -
  • 0

#14 Goliath

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 237
Godlike

  • Postów:2 334
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Maciej
  • Lokalizacja:Mońki
Offline

Napisano 23.04.2011 08:46

Ma być tak:
Wklejka: 130354475912545
  • +
  • -
  • 1

#15 Jambi

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 18
Początkujący

  • Postów:188
  • Lokalizacja:Nysa
Offline

Napisano 23.04.2011 13:36

Goliath no dziala ladnie dziex i +

reszcie dziekuje za chceci
  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: CoD Stary

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych