Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
#1
Napisano 21.03.2011 21:21
1.Jak dodać klasie 1/2 lub 1/1 z HE. (widziałem kilka poradników ale niechciało sie potem skompilowac)
2.Czy można zrobić klase i item dający 1/1 z smoga. Jeżeli tak to jak??
3.Jak dodać klasie +15dmg.
4.Jak dodać klasie i itemowi zoom na każdej broni.
5.Czy można dodać klase i item ,który z 1kitem kradnie graczowi po 5dmg i dodaje sobie.Jeżeli tak to jak??
Za 1 punkt dam + czyli łącznie moge dać do 6+.
#2
Napisano 21.03.2011 21:40
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
dodajesz
if(klasa_gracza[id] == NAZWA_KLASY)
damage+=15;
- Nowe itemy, klasy, questy dla COD mod'a
- Pisanie, Edytowanie oraz Naprawianie pluginów
Kontakt PW lub Na stronce
Pomoglem? Odwdziecz sie daj
#3
Napisano 22.03.2011 09:12
if(weapon == CSW_HEGRENADE && random(2) == 1) damage=float(health);
bodajże w TakeDamage
2
co do 1/1 smoke. Jak ustawisz że SMOKE zadaje obrażenia to na tej samej zasdzie co punkt 1
#4
Napisano 22.03.2011 20:37
Dodano 22 marzec 2011 - 21:42:
a co trzeba dokładnie napisać żeby bylo 1/2 z HE na klasie. (wiem jak zrobic 1/1 ale nie wiem jak 1/x)
A i ma jeszcze pytanie ale to chyba tak samo jak to z HE sie robi
: ja zrobić 1/3 i 1/1 z itemu.
Użytkownik LuKq edytował ten post 22.03.2011 21:53
#5
Napisano 23.03.2011 15:17
to
if(weapon == CSW_HEGRENADE && random(2) == 1)
damage=float(health);
odpowiada za to random(2) ktora losuje liczbe z zakresu 0-1. Jezeli chcesz miec 1/4 dajesz np random(4)==1 , rownie dobrze mozesz dac random(4) == 2 i tez bedzie 1/4 szans.
1/x z itemu dajesz :
w
public DajPrzedmiot(id, przedmiot)
w odpowiednim casie dopisujesz:
informacje_przedmiotu_gracza[id][1] = random_num(4, 12);
gdy chcesz losowac z danego przedzialu pamietaj ze nie powinno byc 0 wiec najmniej ustaw 1 np (1,xx)
- Nowe itemy, klasy, questy dla COD mod'a
- Pisanie, Edytowanie oraz Naprawianie pluginów
Kontakt PW lub Na stronce
Pomoglem? Odwdziecz sie daj
#6
Napisano 23.03.2011 15:49
4. nie wiem
3.
szukasz;
if(informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 22)
i pod tym dodajesz
if(klasa_gracza[idattacker] == TWOJA_KLASA && weapon == CSW_NAZWA TWOJEJ BRONI)
damage+=xx; // w miejsce xx zadajesz ilosc dmg
2. tak jak napisal stasekstaskowy..
1. Masz wyzej . ;D
dziekuje .
#7
Napisano 23.03.2011 17:56
5.Czy można dodać klase i item ,który z 1kitem kradnie graczowi po 5dmg i dodaje sobie.Jeżeli tak to jak??
jezeli na hit to ma byc?(kit?) no to przy ''sprawdzeniu'' obrazen mozna ustawic zycie atakujacemu. +5hp dla niego a -5 dla przeciwnika.
- Nowe itemy, klasy, questy dla COD mod'a
- Pisanie, Edytowanie oraz Naprawianie pluginów
Kontakt PW lub Na stronce
Pomoglem? Odwdziecz sie daj
#8
Napisano 23.03.2011 18:06
czemu nie mozliwe:
5.Czy można dodać klase i item ,który z 1kitem kradnie graczowi po 5dmg i dodaje sobie.Jeżeli tak to jak??
jezeli na hit to ma byc?(kit?) no to przy ''sprawdzeniu'' obrazen mozna ustawic zycie atakujacemu. +5hp dla niego a -5 dla przeciwnika.
A wiesz jak to zrobić??
#9
Napisano 23.03.2011 21:53
if(informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == NR_ITEMU)
{
damage +=5
new zdrowko= get_user_health(idattacker);
set_user_health(idattacker, zdrowko+5);
}
dodaj to do
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
chyba o to CI chodzilo
- Nowe itemy, klasy, questy dla COD mod'a
- Pisanie, Edytowanie oraz Naprawianie pluginów
Kontakt PW lub Na stronce
Pomoglem? Odwdziecz sie daj
#10
Napisano 23.03.2011 21:54
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: CoD Stary
CoD Stary
Zmiana zapisu monet cod staryZmiana zapisu monet nie na klase ale jako ogół Napisany przez Jamdzam, 15.06.2019 cod stary, cod stary/nowy |
|
||||
|
CoD Stary
[ROZWIĄZANE] problem z klasą dostającą granat co 15 secNapisany przez Jamdzam, 10.06.2019 cod stary |
|
|||
CoD Stary
Dodanie int, wytrzymałości do perku przedmiotuNapisany przez WirtualnyFanatyk, 26.02.2019 cod stary |
|
||||
CoD Stary
Zmiana huduCod nowy, cod stary, opisy klas HUD Napisany przez WirtualnyFanatyk, 20.10.2018 cod stary |
|
||||
CoD Stary
CoD Nowy vs CoD StaryNapisany przez Zaaxel, 21.11.2017 cod stary |
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych