←  Pytania

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

CoD Stary
Funkcje nowych klas.

Zablokowany

  • +
  • -
LuKq - zdjęcie LuKq 21.03.2011

Robię COD MOD i mam kilka pytań:

1.Jak dodać klasie 1/2 lub 1/1 z HE. (widziałem kilka poradników ale niechciało sie potem skompilowac)
2.Czy można zrobić klase i item dający 1/1 z smoga. Jeżeli tak to jak??
3.Jak dodać klasie +15dmg.
4.Jak dodać klasie i itemowi zoom na każdej broni.
5.Czy można dodać klase i item ,który z 1kitem kradnie graczowi po 5dmg i dodaje sobie.Jeżeli tak to jak??

Za 1 punkt dam + czyli łącznie moge dać do 6+.
Odpowiedz

  • +
  • -
stasekstaskowy - zdjęcie stasekstaskowy 21.03.2011

3. w
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
dodajesz
if(klasa_gracza[id] == NAZWA_KLASY)
damage+=15;
Odpowiedz

  • +
  • -
dasiek - zdjęcie dasiek 22.03.2011

1

if(weapon == CSW_HEGRENADE && random(2) == 1)
                damage=float(health);

bodajże w TakeDamage
2
co do 1/1 smoke. Jak ustawisz że SMOKE zadaje obrażenia to na tej samej zasdzie co punkt 1
Odpowiedz

  • +
  • -
LuKq - zdjęcie LuKq 22.03.2011

Jeszcze nie sprawdziłem czy działają ale + dla was dla cheq beda ++

Dodano 22 marzec 2011 - 21:42:
a co trzeba dokładnie napisać żeby bylo 1/2 z HE na klasie. (wiem jak zrobic 1/1 ale nie wiem jak 1/x)

A i ma jeszcze pytanie ale to chyba tak samo jak to z HE sie robi

: ja zrobić 1/3 i 1/1 z itemu.
Użytkownik LuKq edytował ten post 22.03.2011 21:53
Odpowiedz

  • +
  • -
stasekstaskowy - zdjęcie stasekstaskowy 23.03.2011

1/2 z he
to
if(weapon == CSW_HEGRENADE && random(2) == 1)
damage=float(health);

odpowiada za to random(2) ktora losuje liczbe z zakresu 0-1. Jezeli chcesz miec 1/4 dajesz np random(4)==1 , rownie dobrze mozesz dac random(4) == 2 i tez bedzie 1/4 szans.

1/x z itemu dajesz :
w
public DajPrzedmiot(id, przedmiot)

w odpowiednim casie dopisujesz:
informacje_przedmiotu_gracza[id][1] = random_num(4, 12);

gdy chcesz losowac z danego przedzialu pamietaj ze nie powinno byc 0 wiec najmniej ustaw 1 np (1,xx)
Odpowiedz

BraciiK - zdjęcie BraciiK 23.03.2011

5. raczej nie mozliwe ..
4. nie wiem :D
3.
szukasz;

if(informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 22)

i pod tym dodajesz

if(klasa_gracza[idattacker] == TWOJA_KLASA && weapon == CSW_NAZWA TWOJEJ BRONI)
damage+=xx;
// w miejsce xx zadajesz ilosc dmg

2. tak jak napisal stasekstaskowy.. :D
1. Masz wyzej . ;D

dziekuje .:D
Odpowiedz

  • +
  • -
stasekstaskowy - zdjęcie stasekstaskowy 23.03.2011

czemu nie mozliwe:
5.Czy można dodać klase i item ,który z 1kitem kradnie graczowi po 5dmg i dodaje sobie.Jeżeli tak to jak??

jezeli na hit to ma byc?(kit?) no to przy ''sprawdzeniu'' obrazen mozna ustawic zycie atakujacemu. +5hp dla niego a -5 dla przeciwnika.
Odpowiedz

  • +
  • -
LuKq - zdjęcie LuKq 23.03.2011

Macie wszyscy po +

czemu nie mozliwe:
5.Czy można dodać klase i item ,który z 1kitem kradnie graczowi po 5dmg i dodaje sobie.Jeżeli tak to jak??

jezeli na hit to ma byc?(kit?) no to przy ''sprawdzeniu'' obrazen mozna ustawic zycie atakujacemu. +5hp dla niego a -5 dla przeciwnika.


A wiesz jak to zrobić??
Odpowiedz

  • +
  • -
stasekstaskowy - zdjęcie stasekstaskowy 23.03.2011

if(informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == NR_ITEMU)
{
damage +=5
new zdrowko= get_user_health(idattacker);
set_user_health(idattacker, zdrowko+5);
}


dodaj to do

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)

chyba o to CI chodzilo
Odpowiedz

  • +
  • -
LuKq - zdjęcie LuKq 23.03.2011

OK zobacze czy działa ale i tak masz + już dzisiaj chyba 3 dla cb.
Odpowiedz
Zablokowany