Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
BF2 - odznaki
#1
Napisano 02.01.2011 20:43
Chciałbym zapytać czy istnieje możliwość wyłączenia jednej odznaki w BF2 Mod ?
Chodzi tu o darmowego scouta/awp , chciałbym ją całkowicie wyłączyć.
Jeżeli jest taki temat to sorry ale szukałem i nie mogłem znaleźć.
#2
Napisano 02.01.2011 20:53
Witam !
Chciałbym zapytać czy istnieje możliwość wyłączenia jednej odznaki w BF2 Mod ?
Chodzi tu o darmowego scouta/awp , chciałbym ją całkowicie wyłączyć.
Jeżeli jest taki temat to sorry ale szukałem i nie mogłem znaleźć.
tak da się
otwórz plik: badgepowers.inl
znajdź:
new sniperlevel = g_PlayerBadges[id][BADGE_SNIPER];
if ( sniperlevel )
{
if ( random_num(1, (4-sniperlevel)) == 1 )
{
new weaponName[32];
new weaponID = get_user_weapon(id);
if ( !get_pcvar_num(gPcvarFreeAwp) )
{
fm_give_item(id, "weapon_scout");
}
else
{
fm_give_item(id, "weapon_awp");
}
if ( weaponID )
{
get_weaponname(weaponID, weaponName, charsmax(weaponName));
engclient_cmd(id, weaponName);
}
givenitem = true;
}
}
zamień na:
/*
new sniperlevel = g_PlayerBadges[id][BADGE_SNIPER];
if ( sniperlevel )
{
if ( random_num(1, (4-sniperlevel)) == 1 )
{
new weaponName[32];
new weaponID = get_user_weapon(id);
if ( !get_pcvar_num(gPcvarFreeAwp) )
{
fm_give_item(id, "weapon_scout");
}
else
{
fm_give_item(id, "weapon_awp");
}
if ( weaponID )
{
get_weaponname(weaponID, weaponName, charsmax(weaponName));
engclient_cmd(id, weaponName);
}
givenitem = true;
}
}
*/
Skompiluj
Użytkownik MisieQ edytował ten post 02.01.2011 20:57
#3
Napisano 02.01.2011 21:54
Masz +
Tyle , że jak patrze to jest dodane na górze tylko /* i na dole */
I to wystarczy , bo dopiero jutro będę mógł przetestować ?
Aha i jeszcze jeśli o kompilację , bo nie rozumiem. Przecież kompiluje się pliki .sma na .amxx , a tutaj jest .lnc , więc jak to zrobić ?
Użytkownik critical edytował ten post 02.01.2011 22:00
#5
Napisano 02.01.2011 23:11
Nie mam folderu scripting , ale jest include to do niego mam wrzucić plik .inc i do głównego katalogu plik .sma i wtedy skomiplwoac tak ?
Nie działa :
Dodałem ten plik const i dalej nic
Użytkownik critical edytował ten post 02.01.2011 23:17
#6
Napisano 02.01.2011 23:19
Jeżeli niektóre pluginy (np.: bf2, pokemod) mają dodatkowe foldery z plikami .inl to wklejamy je (foldery) do głównego katalogu scripting
#7
Napisano 02.01.2011 23:54
#8
Napisano 03.01.2011 00:10
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych