BF2 - odznaki
critical
02.01.2011
Witam !
Chciałbym zapytać czy istnieje możliwość wyłączenia jednej odznaki w BF2 Mod ?
Chodzi tu o darmowego scouta/awp , chciałbym ją całkowicie wyłączyć.
Jeżeli jest taki temat to sorry ale szukałem i nie mogłem znaleźć.
Chciałbym zapytać czy istnieje możliwość wyłączenia jednej odznaki w BF2 Mod ?
Chodzi tu o darmowego scouta/awp , chciałbym ją całkowicie wyłączyć.
Jeżeli jest taki temat to sorry ale szukałem i nie mogłem znaleźć.
Misiaczek ;c
02.01.2011
Witam !
Chciałbym zapytać czy istnieje możliwość wyłączenia jednej odznaki w BF2 Mod ?
Chodzi tu o darmowego scouta/awp , chciałbym ją całkowicie wyłączyć.
Jeżeli jest taki temat to sorry ale szukałem i nie mogłem znaleźć.
tak da się
otwórz plik: badgepowers.inl
znajdź:
new sniperlevel = g_PlayerBadges[id][BADGE_SNIPER];
if ( sniperlevel )
{
if ( random_num(1, (4-sniperlevel)) == 1 )
{
new weaponName[32];
new weaponID = get_user_weapon(id);
if ( !get_pcvar_num(gPcvarFreeAwp) )
{
fm_give_item(id, "weapon_scout");
}
else
{
fm_give_item(id, "weapon_awp");
}
if ( weaponID )
{
get_weaponname(weaponID, weaponName, charsmax(weaponName));
engclient_cmd(id, weaponName);
}
givenitem = true;
}
}
zamień na:
/*
new sniperlevel = g_PlayerBadges[id][BADGE_SNIPER];
if ( sniperlevel )
{
if ( random_num(1, (4-sniperlevel)) == 1 )
{
new weaponName[32];
new weaponID = get_user_weapon(id);
if ( !get_pcvar_num(gPcvarFreeAwp) )
{
fm_give_item(id, "weapon_scout");
}
else
{
fm_give_item(id, "weapon_awp");
}
if ( weaponID )
{
get_weaponname(weaponID, weaponName, charsmax(weaponName));
engclient_cmd(id, weaponName);
}
givenitem = true;
}
}
*/
Skompiluj

Użytkownik MisieQ edytował ten post 02.01.2011 20:57
critical
02.01.2011
Ok, dzięki.
Masz +
Tyle , że jak patrze to jest dodane na górze tylko /* i na dole */
I to wystarczy , bo dopiero jutro będę mógł przetestować ?
Aha i jeszcze jeśli o kompilację , bo nie rozumiem. Przecież kompiluje się pliki .sma na .amxx , a tutaj jest .lnc , więc jak to zrobić ?
Użytkownik critical edytował ten post 02.01.2011 22:00
Masz +
Tyle , że jak patrze to jest dodane na górze tylko /* i na dole */
I to wystarczy , bo dopiero jutro będę mógł przetestować ?
Aha i jeszcze jeśli o kompilację , bo nie rozumiem. Przecież kompiluje się pliki .sma na .amxx , a tutaj jest .lnc , więc jak to zrobić ?
Użytkownik critical edytował ten post 02.01.2011 22:00
critical
02.01.2011
Nie mam folderu scripting , ale jest include to do niego mam wrzucić plik .inc i do głównego katalogu plik .sma i wtedy skomiplwoac tak ?
Nie działa :

Dodałem ten plik const i dalej nic
Użytkownik critical edytował ten post 02.01.2011 23:17
Abes Mapper
02.01.2011
Jeżeli niektóre pluginy (np.: bf2, pokemod) mają dodatkowe foldery z plikami .inl to wklejamy je (foldery) do głównego katalogu scripting
Abes Mapper
03.01.2011
Dałem ci linka, w załączniku masz "scripting WINDOWS" i to jest właśnie ten folder scripting