←  Problemy

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

BF2 - odznaki

Zablokowany

  • +
  • -
critical - zdjęcie critical 02.01.2011

Witam !

Chciałbym zapytać czy istnieje możliwość wyłączenia jednej odznaki w BF2 Mod ?
Chodzi tu o darmowego scouta/awp , chciałbym ją całkowicie wyłączyć.

Jeżeli jest taki temat to sorry ale szukałem i nie mogłem znaleźć.
Odpowiedz

  • +
  • -
Misiaczek ;c - zdjęcie Misiaczek ;c 02.01.2011

Witam !

Chciałbym zapytać czy istnieje możliwość wyłączenia jednej odznaki w BF2 Mod ?
Chodzi tu o darmowego scouta/awp , chciałbym ją całkowicie wyłączyć.

Jeżeli jest taki temat to sorry ale szukałem i nie mogłem znaleźć.


tak da się

otwórz plik: badgepowers.inl

znajdź:

new sniperlevel = g_PlayerBadges[id][BADGE_SNIPER];

if ( sniperlevel )
{
if ( random_num(1, (4-sniperlevel)) == 1 )
{
new weaponName[32];
new weaponID = get_user_weapon(id);

if ( !get_pcvar_num(gPcvarFreeAwp) )
{
fm_give_item(id, "weapon_scout");
}
else
{
fm_give_item(id, "weapon_awp");

}

if ( weaponID )
{
get_weaponname(weaponID, weaponName, charsmax(weaponName));
engclient_cmd(id, weaponName);
}

givenitem = true;
}
}

zamień na:

/*
new sniperlevel = g_PlayerBadges[id][BADGE_SNIPER];

if ( sniperlevel )
{
if ( random_num(1, (4-sniperlevel)) == 1 )
{
new weaponName[32];
new weaponID = get_user_weapon(id);

if ( !get_pcvar_num(gPcvarFreeAwp) )
{
fm_give_item(id, "weapon_scout");
}
else
{
fm_give_item(id, "weapon_awp");

}

if ( weaponID )
{
get_weaponname(weaponID, weaponName, charsmax(weaponName));
engclient_cmd(id, weaponName);
}

givenitem = true;
}
}
*/


Skompiluj :P
Użytkownik MisieQ edytował ten post 02.01.2011 20:57
Odpowiedz

  • +
  • -
critical - zdjęcie critical 02.01.2011

Ok, dzięki.

Masz +

Tyle , że jak patrze to jest dodane na górze tylko /* i na dole */

I to wystarczy , bo dopiero jutro będę mógł przetestować ?

Aha i jeszcze jeśli o kompilację , bo nie rozumiem. Przecież kompiluje się pliki .sma na .amxx , a tutaj jest .lnc , więc jak to zrobić ?
Użytkownik critical edytował ten post 02.01.2011 22:00
Odpowiedz

  • +
  • -
critical - zdjęcie critical 02.01.2011

Kompilacja lokalna - Nieoficjalny polski support AMX Mod X


Nie mam folderu scripting , ale jest include to do niego mam wrzucić plik .inc i do głównego katalogu plik .sma i wtedy skomiplwoac tak ?

Nie działa : Dołączona grafika

Dodałem ten plik const i dalej nic
Użytkownik critical edytował ten post 02.01.2011 23:17
Odpowiedz

  • +
  • -
Abes Mapper - zdjęcie Abes Mapper 02.01.2011

Jeżeli niektóre pluginy (np.: bf2, pokemod) mają dodatkowe foldery z plikami .inl to wklejamy je (foldery) do głównego katalogu scripting

Odpowiedz

  • +
  • -
critical - zdjęcie critical 02.01.2011

No dobra ale ja tego folderu , nie mam scripting
Odpowiedz

  • +
  • -
Abes Mapper - zdjęcie Abes Mapper 03.01.2011

Dałem ci linka, w załączniku masz "scripting WINDOWS" i to jest właśnie ten folder scripting
Odpowiedz
Zablokowany