Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

BF2 - odznaki


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
7 odpowiedzi w tym temacie

#1 critical

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:31
  • GG:
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Nowa Ruda
Offline

Napisano 02.01.2011 20:43

Witam !

Chciałbym zapytać czy istnieje możliwość wyłączenia jednej odznaki w BF2 Mod ?
Chodzi tu o darmowego scouta/awp , chciałbym ją całkowicie wyłączyć.

Jeżeli jest taki temat to sorry ale szukałem i nie mogłem znaleźć.
  • +
  • -
  • 0

#2 Misiaczek ;c

    /dev/null

  • Moderator

Reputacja: 1 678
Godlike

  • Postów:2 496
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Halemba
Offline

Napisano 02.01.2011 20:53

Witam !

Chciałbym zapytać czy istnieje możliwość wyłączenia jednej odznaki w BF2 Mod ?
Chodzi tu o darmowego scouta/awp , chciałbym ją całkowicie wyłączyć.

Jeżeli jest taki temat to sorry ale szukałem i nie mogłem znaleźć.


tak da się

otwórz plik: badgepowers.inl

znajdź:

new sniperlevel = g_PlayerBadges[id][BADGE_SNIPER];

if ( sniperlevel )
{
if ( random_num(1, (4-sniperlevel)) == 1 )
{
new weaponName[32];
new weaponID = get_user_weapon(id);

if ( !get_pcvar_num(gPcvarFreeAwp) )
{
fm_give_item(id, "weapon_scout");
}
else
{
fm_give_item(id, "weapon_awp");

}

if ( weaponID )
{
get_weaponname(weaponID, weaponName, charsmax(weaponName));
engclient_cmd(id, weaponName);
}

givenitem = true;
}
}

zamień na:

/*
new sniperlevel = g_PlayerBadges[id][BADGE_SNIPER];

if ( sniperlevel )
{
if ( random_num(1, (4-sniperlevel)) == 1 )
{
new weaponName[32];
new weaponID = get_user_weapon(id);

if ( !get_pcvar_num(gPcvarFreeAwp) )
{
fm_give_item(id, "weapon_scout");
}
else
{
fm_give_item(id, "weapon_awp");

}

if ( weaponID )
{
get_weaponname(weaponID, weaponName, charsmax(weaponName));
engclient_cmd(id, weaponName);
}

givenitem = true;
}
}
*/


Skompiluj :P

Użytkownik MisieQ edytował ten post 02.01.2011 20:57

  • +
  • -
  • 1

#3 critical

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:31
  • GG:
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Nowa Ruda
Offline

Napisano 02.01.2011 21:54

Ok, dzięki.

Masz +

Tyle , że jak patrze to jest dodane na górze tylko /* i na dole */

I to wystarczy , bo dopiero jutro będę mógł przetestować ?

Aha i jeszcze jeśli o kompilację , bo nie rozumiem. Przecież kompiluje się pliki .sma na .amxx , a tutaj jest .lnc , więc jak to zrobić ?

Użytkownik critical edytował ten post 02.01.2011 22:00

  • +
  • -
  • 0

#4 Abes Mapper

    Repulsion Gel

  • Przyjaciel

Reputacja: 2 017
Godlike

  • Postów:7 356
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Sulejówek
Offline

Napisano 02.01.2011 23:06

Kompilacja lokalna - Nieoficjalny polski support AMX Mod X
  • +
  • -
  • 0

#5 critical

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:31
  • GG:
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Nowa Ruda
Offline

Napisano 02.01.2011 23:11

Kompilacja lokalna - Nieoficjalny polski support AMX Mod X


Nie mam folderu scripting , ale jest include to do niego mam wrzucić plik .inc i do głównego katalogu plik .sma i wtedy skomiplwoac tak ?

Nie działa : Dołączona grafika

Dodałem ten plik const i dalej nic

Użytkownik critical edytował ten post 02.01.2011 23:17

  • +
  • -
  • 0

#6 Abes Mapper

    Repulsion Gel

  • Przyjaciel

Reputacja: 2 017
Godlike

  • Postów:7 356
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Sulejówek
Offline

Napisano 02.01.2011 23:19

Jeżeli niektóre pluginy (np.: bf2, pokemod) mają dodatkowe foldery z plikami .inl to wklejamy je (foldery) do głównego katalogu scripting


  • +
  • -
  • 0

#7 critical

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:31
  • GG:
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Nowa Ruda
Offline

Napisano 02.01.2011 23:54

No dobra ale ja tego folderu , nie mam scripting
  • +
  • -
  • 0

#8 Abes Mapper

    Repulsion Gel

  • Przyjaciel

Reputacja: 2 017
Godlike

  • Postów:7 356
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Sulejówek
Offline

Napisano 03.01.2011 00:10

Dałem ci linka, w załączniku masz "scripting WINDOWS" i to jest właśnie ten folder scripting
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych