Zmodyfikowana wersja funkcji z pluginu v3x'a.
public give_ammo(id , wpnid , clip)
{
if(!is_user_alive(id))
return;
if( wpnid==CSW_C4 ||
wpnid==CSW_KNIFE ||
wpnid==CSW_HEGRENADE ||
wpnid==CSW_SMOKEGRENADE ||
wpnid==CSW_FLASHBANG )
return;
if(!clip)
{
static weapname[33];
get_weaponname(wpnid , weapname , 32);
static wpn, newclip
wpn = -1;
while((wpn = find_ent_by_class(wpn , weapname)) != 0)
{
if(id == entity_get_edict(wpn , EV_ENT_owner))
{
newclip = cs_get_weapon_ammo(wpn) + clip
cs_set_weapon_ammo(wpn , newclip)
break;
}
}
}
}
Użycie : give_ammo(id gracza, id broni(nie ent), ilosc dodanego ammo)
Ale jeżeli bym chciał na każdej broni to jak, skoro mam podać id broni (a chyba mogę jednej?)
//:x
R3X dał ci kod na dodatkowe ammo no nie? Teraz tylko od ciebie zależy jak go użyjesz...
new weapon = get_user_weapon(id); // Jaką broń ma gracz?? Hmmmmm.... skoro moc na nożu to uwaga uwaga nóż!
new szWeapName[32];
get_weaponname ( weapon, szWeapName, 31 ); // Noż nazywa się weapon_knife? :x
new ent = find_ent_by_owner(-1, szWeapName, id); // Sprawdź czy jakiś weapon_knife ma ownera id? (zapewne ma skoro go używa)
if(ent)//Czyli true bo ma! :D
{
cs_set_weapon_ammo(ent, cs_get_weapon_ammo(ent) + 8);//Daj nożowi ammo *** YEA ;d
}
Innymi słowy wiesz czemu nie działa?
Odp. dajesz nożu ammo:d źle określiłeś pytanie, nie zarzucaj że funkcja R3X'a nie działa !
Czyli jak mogę to przerobić, aby na każdej broni dodawało ammo? (Prócz noża)
Ehh.. tępy jestem.
EDIT:
R3X, przepraszam, że napisałem , że nie działa, działa, tylko ja jej wykorzystać nie umiem.
Użytkownik Screeaam... edytował ten post 07.06.2010 07:17