Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

3 pytania.


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
46 odpowiedzi w tym temacie

#21 Screeaam...

    ; ooo

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 154
Profesjonalista

  • Postów:1012
  • Lokalizacja:Sosnowiec
Offline

Napisano 07.06.2010 16:41

R3X i Vert pomogli, działa teraz jak zamieniłem na new.

A co z tym "wybuchającym" smokiem?

#22 R3X

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2960
Godlike

  • Postów:4247
  • Lokalizacja:Nie
Offline

Napisano 07.06.2010 18:20

tylko, że co? chcesz żeby zamiast dymu był wybuch?

symulacja eksplozji jest trochę bez sensu, warto użyć oryginalnego efektu HE :) więcej szczegółów potrzebujemy
  • +
  • -
  • 0

#23 Screeaam...

    ; ooo

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 154
Profesjonalista

  • Postów:1012
  • Lokalizacja:Sosnowiec
Offline

Napisano 07.06.2010 18:23

Wybuch to może jednak złe rozwiązanie, a więc chciałbym, żeby smoke po rzuceniu wybuchał i przez 7 sekund podpalał wszystkich w jego obszarze.

#24 R3X

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2960
Godlike

  • Postów:4247
  • Lokalizacja:Nie
Offline

Napisano 07.06.2010 18:33

a to gotowe już takie cudo : Napalm - Nieoficjalny polski support AMX Mod X
  • +
  • -
  • 1

#25 Screeaam...

    ; ooo

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 154
Profesjonalista

  • Postów:1012
  • Lokalizacja:Sosnowiec
Offline

Napisano 07.06.2010 18:39

Za dużo kodu, nie ogarne takiej ilości... Więc sobie odpuszczę, a ten teleport jak zrobić? Żeby raz na rundę po wciśnięciu E na nożu teleportowało na resp, bo jak ja robię, to teleportuje, ale w txt. :/

#26 G[o]Q

    I'm G[o]Q

  • Przyjaciel

Reputacja: 1339
Godlike

  • Postów:3556
  • Steam:steam
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:C: / program Files / Valve / Cstrike / G[o]Q.dem
Offline

Napisano 07.06.2010 18:45

co do teleportu to dobrze by bylo pobrac dane 1 sekunde po spawnie i wyzerowac 3 parametr ktory odpowiada za wyskokosc

czyli

new origins[3]
get_user_origin(id,origin)
origin[2]=0
set_user_origin(id,origin)

  • +
  • -
  • 0
Manual ponad wszystko, konsola ponad manual :D :&

Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka

GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD) :D

#27 R3X

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2960
Godlike

  • Postów:4247
  • Lokalizacja:Nie
Offline

Napisano 07.06.2010 18:51

sekundę po to ok, ale origin[2] = 0 raczej kiepski pomysł :P lepiej origin[2]+=50;


najlepiej to znaleźć wolny byt klasy "info_player_start" dla CT i "info_deathmatch_start" dla Te
  • +
  • -
  • 0

#28 G[o]Q

    I'm G[o]Q

  • Przyjaciel

Reputacja: 1339
Godlike

  • Postów:3556
  • Steam:steam
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:C: / program Files / Valve / Cstrike / G[o]Q.dem
Offline

Napisano 07.06.2010 18:55

no tak sry pomylka xD :'(
  • +
  • -
  • 0
Manual ponad wszystko, konsola ponad manual :D :&

Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka

GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD) :D

#29 Screeaam...

    ; ooo

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 154
Profesjonalista

  • Postów:1012
  • Lokalizacja:Sosnowiec
Offline

Napisano 07.06.2010 19:50

Czyli nowa zmienna
originss[33][3]

W roundstart()

if(player_class[id] == Klasa){
get_user_origin(id,originss[i], 0)
originss[2] += 50
}

0 = aktualna pozycja

public funkcja_teleport(id)
{
           set_user_origin(id, originss[id])
}

I np. w prethinku jej wywołanie?

Użytkownik Screeaam... edytował ten post 07.06.2010 19:51


#30 G[o]Q

    I'm G[o]Q

  • Przyjaciel

Reputacja: 1339
Godlike

  • Postów:3556
  • Steam:steam
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:C: / program Files / Valve / Cstrike / G[o]Q.dem
Offline

Napisano 07.06.2010 20:07

TAK

07 czerwiec 2010 - 21:07:
tylko dodaj sobie taska na 1s zeby pobieral te coordy
  • +
  • -
  • 1
Manual ponad wszystko, konsola ponad manual :D :&

Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka

GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD) :D

#31 Screeaam...

    ; ooo

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 154
Profesjonalista

  • Postów:1012
  • Lokalizacja:Sosnowiec
Offline

Napisano 07.06.2010 21:04


TAK

07 czerwiec 2010 - 21:07:
tylko dodaj sobie taska na 1s zeby pobieral te coordy


Ale jak ?
set_task(1.0, tele, d)

I w public tele(id) funkcje w/w?

#32 Siemir

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 113
Zaawansowany

  • Postów:204
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:nie znana
Offline

Napisano 07.06.2010 22:11

W roundstart(przed pętlą):

set_task(1.0, "set_tp", 9182)
oraz gdziekolwiek w kodzie

public set_tp()

{

    for(new i=0;i<33;i++)

    {

        if(!is_user_connected(i) && player_class[i] != Klasa)

            continue



        get_user_origin(i, originss[i], 0)

        originss[i][2] += 50

    }

}

  • +
  • -
  • 1

#33 Screeaam...

    ; ooo

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 154
Profesjonalista

  • Postów:1012
  • Lokalizacja:Sosnowiec
Offline

Napisano 07.06.2010 22:48

Działa, a jak zrobić, że gdy osoba się teleportuje, to pod nią robi się jakieś kółko czy coś, jakiś efekt? ;d

#34 R3X

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2960
Godlike

  • Postów:4247
  • Lokalizacja:Nie
Offline

Napisano 08.06.2010 09:49

W załączniku paczka stocków (Author: B. Josh Becker) z War3FT, sam bardzo często z niej korzystam.

"Kółko" rozchodzące się z danego punktu
Create_TE_BEAMCYLINDER(...);

gdzie
iSprite = precache_model("sprites/NAZWA.spr");
origin i center to współrzędne

Pokombinuj z resztą parametrów

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1

#35 Screeaam...

    ; ooo

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 154
Profesjonalista

  • Postów:1012
  • Lokalizacja:Sosnowiec
Offline

Napisano 08.06.2010 14:01

Takie coś zadziała:

public teleport_efekt(id){
new origin[3]
get_user_origin(id,origin)
message_begin( MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY, id );
write_byte( TE_BEAMCYLINDER );
write_coord( origin[0] );
write_coord( origin[1] );
write_coord( origin[2] );
write_coord( origin[0] );
write_coord( origin[1] + 50 );
write_coord( origin[2] + 50 );
write_short( sprite_white );
write_byte( 1 ); // startframe
write_byte( 2); // framerate
write_byte( 15 ); // life
write_byte( 10 ); // width
write_byte( 255 ); // noise
write_byte( 0 ); // r, g, b
write_byte( 0 ); // r, g, b
write_byte( 255 ); // r, g, b
write_byte( 128 ); // brightness
write_byte( 6 ); // speed
message_end();
new noweorigin[3];
noweorigin[0]=origin[0]
noweorigin[1]=origin[1]
noweorigin[2]=origin[2]+40
set_user_origin(id,noweorigin)
}


Tylko jak to wywołać?

#36 false

    Wszechmogący

  • Użytkownik

Reputacja: 53
Pomocny

  • Postów:652
  • Lokalizacja:z Polski
Offline

Napisano 09.06.2010 13:03

no utknąłem razem z tobą w tym właśnie miejscu. Pomoze ktos?
  • +
  • -
  • 0

#37 R3X

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2960
Godlike

  • Postów:4247
  • Lokalizacja:Nie
Offline

Napisano 09.06.2010 13:26

chodzi o złapanie naciśnięcia E na nożu?
  • +
  • -
  • 0

#38 Screeaam...

    ; ooo

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 154
Profesjonalista

  • Postów:1012
  • Lokalizacja:Sosnowiec
Offline

Napisano 09.06.2010 14:22

Chodzi mi jak to wywołać, na ile taska ustawić i rozumiem, że mam ustawić przed wykonaniem "set_user_origin" ?

#39 G[o]Q

    I'm G[o]Q

  • Przyjaciel

Reputacja: 1339
Godlike

  • Postów:3556
  • Steam:steam
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:C: / program Files / Valve / Cstrike / G[o]Q.dem
Offline

Napisano 09.06.2010 16:24

hmm wiec tak start rundy dajesz sobie taska np 3 sekundy dla pewnosci w tasku wywolujesz funkcje ktora pobierze ci coordy do globalnej tablicy potem w use_spell(id) dodajesz
if(player_class[id]==Twoja_klasa) teleport(id)

no i teleport powinna wygladac tak

public teleport(id){
     tablica_z_coordami[id][2]+=50
    set_user_origin(id,tablica_z_coordami[id])
    teleport_efekt(id)
}

u teleport_efect "obetnij" sobie po message_end()
  • +
  • -
  • 1
Manual ponad wszystko, konsola ponad manual :D :&

Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka

GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD) :D

#40 Screeaam...

    ; ooo

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 154
Profesjonalista

  • Postów:1012
  • Lokalizacja:Sosnowiec
Offline

Napisano 09.06.2010 17:51

public teleport_efekt(id){
        new origin[3]
        get_user_origin(id,origin)
        message_begin( MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY, id );
        write_byte( TE_BEAMCYLINDER );
        write_coord( origin[0] );
        write_coord( origin[1] );
        write_coord( origin[2] );
        write_coord( origin[0] );
        write_coord( origin[1] + 50 );
        write_coord( origin[2] + 50 );
        write_short( sprite_white );
        write_byte( 1 ); // startframe
        write_byte( 2); // framerate
        write_byte( 15 ); // life
        write_byte( 10 ); // width
        write_byte( 255 ); // noise
        write_byte( 0 ); // r, g, b
        write_byte( 0 ); // r, g, b
        write_byte( 255 ); // r, g, b
        write_byte( 128 ); // brightness
        write_byte( 6 ); // speed
        message_end();
}

Tak?




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych