Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

3 pytania.


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
46 odpowiedzi w tym temacie

#1 Screeaam...

    ; ooo

  • Zbanowany

Reputacja: 154
Profesjonalista

  • Postów:1 012
  • Lokalizacja:Sosnowiec
Offline

Napisano 05.06.2010 01:05

Witam, mam kilka pytań:

1. Jak zrobić, aby po naładowaniu noża dostawał +8 amunicji do clip'u?
2. Jak zrobić teleport na resp? Próbuje, ale zawsze ląduje w txt.
3. Jak zrobić wybuchowe Smoke?

Co do 1. pytania, próbowałem tak:
cs_set_weapon_ammo(id, cs_get_weapon_ammo(id)+8)
ale nie działa. :/

Z góry bardzo dziękuje.

Użytkownik Screeaam... edytował ten post 05.06.2010 01:07


#2 Krejzol

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 48
Pomocny

  • Postów:357
Offline

Napisano 05.06.2010 05:18

2. Wyciągnij z war3ft ;) Nazywało się to chyba "Kret" czy coś takiego.
  • +
  • -
  • 0

#3 Gość_deLL_*

  • Gość

Reputacja: 0

Offline

Napisano 05.06.2010 08:58

Co do 2 to popatrz na współrzędne na przykład z Map Spawn Editora :>

#4 Change

    Super Hero

  • Użytkownik

Reputacja: 129
Zaawansowany

  • Postów:1 161
  • Lokalizacja:Konin
Offline

Napisano 05.06.2010 09:07

2. Wyciągnij z war3ft ;) Nazywało się to chyba "Kret" czy coś takiego.

w kodzie nazwa - "fan"
  • +
  • -
  • 0

#5 Screeaam...

    ; ooo

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 154
Profesjonalista

  • Postów:1 012
  • Lokalizacja:Sosnowiec
Offline

Napisano 05.06.2010 11:44

Dobra, bardziej mi zależy na 1. Pomoże ktoś?

#6 R3X

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2 987
Godlike

  • Postów:4 248
  • Lokalizacja:Nie
Offline

Napisano 05.06.2010 12:13

cs_set_weapon_ammo()
cs_set_WEAPON_ammo() - pierwszy argument to nie id gracza a ent broni


new weapon = get_user_weapon(id);

new szWeapName[32];
get_weaponname ( weapon, szWeapName, 31 );

new ent = find_ent_by_owner(-1, szWeapName, id);
if(ent)
{
	cs_set_weapon_ammo(ent, cs_get_weapon_ammo(ent) + 8);
}

Jeszcze przydałoby się ograniczenie np. z m4 przy 25 nabojach zrobi się 33 a powinno 30
  • +
  • -
  • 1

#7 Screeaam...

    ; ooo

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 154
Profesjonalista

  • Postów:1 012
  • Lokalizacja:Sosnowiec
Offline

Napisano 05.06.2010 12:28

cs_set_weapon_ammo()
cs_set_WEAPON_ammo() - pierwszy argument to nie id gracza a ent broni


new weapon = get_user_weapon(id);

new szWeapName[32];
get_weaponname ( weapon, szWeapName, 31 );

new ent = find_ent_by_owner(-1, szWeapName, id);
if(ent)
{
	cs_set_weapon_ammo(ent, cs_get_weapon_ammo(ent) + 8);
}

Jeszcze przydałoby się ograniczenie np. z m4 przy 25 nabojach zrobi się 33 a powinno 30



Ale ja chce właśnie, aby się zrobiło 33. :>

Dziękuję, zaraz idę sprawdzać.

@Edit:
Nie działa, ładuje się na nożu i Glock cały czas ma 20 w clipie. ;/

Użytkownik Screeaam... edytował ten post 05.06.2010 12:31


#8 R3X

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2 987
Godlike

  • Postów:4 248
  • Lokalizacja:Nie
Offline

Napisano 05.06.2010 12:47

Jesteś pewien, że ten fragment jest wykonywany? Dodaj log_amx albo client_print() za nim
  • +
  • -
  • 0

#9 Screeaam...

    ; ooo

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 154
Profesjonalista

  • Postów:1 012
  • Lokalizacja:Sosnowiec
Offline

Napisano 05.06.2010 19:02

new weapon = get_user_weapon(id);

new szWeapName[32];
get_weaponname ( weapon, szWeapName, 31 );

new ent = find_ent_by_owner(-1, szWeapName, id);
if(ent)
{
cs_set_weapon_ammo(ent, cs_get_weapon_ammo(ent) + 8);
}


Dodałem pod tym napis, że po naładowanie pokazuje, no i pokazał "[Hefasto] Masz +8 ammo", więc wykonywalny, ale nie dał ammo.

To pomoże ktoś, bardzo proszę...

Pomoże ktoś? :D

Użytkownik Screeaam... edytował ten post 05.06.2010 13:09


#10 false

    Wszechmogący

  • Użytkownik

Reputacja: 53
Pomocny

  • Postów:652
  • Lokalizacja:z Polski
Offline

Napisano 06.06.2010 09:43

cs_set_weapon_ammo

Jest jakaś inna komenda? :D
  • +
  • -
  • 1

#11 Screeaam...

    ; ooo

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 154
Profesjonalista

  • Postów:1 012
  • Lokalizacja:Sosnowiec
Offline

Napisano 06.06.2010 13:42

cs_set_weapon_ammo

Jest jakaś inna komenda? :D


Nie, a R3X'a funkcja nie działa. :<

#12 false

    Wszechmogący

  • Użytkownik

Reputacja: 53
Pomocny

  • Postów:652
  • Lokalizacja:z Polski
Offline

Napisano 06.06.2010 21:21

No ale pokazuje "Hefasto (...)" wiec powinno działać :/
  • +
  • -
  • 1

#13 Siemir

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 113
Zaawansowany

  • Postów:204
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:nie znana
Offline

Napisano 06.06.2010 21:37

Zmodyfikowana wersja funkcji z pluginu v3x'a.

public give_ammo(id , wpnid , clip)

{

	if(!is_user_alive(id))

		return;



	if(	wpnid==CSW_C4		||

		wpnid==CSW_KNIFE	||

		wpnid==CSW_HEGRENADE	||

		wpnid==CSW_SMOKEGRENADE	||

		wpnid==CSW_FLASHBANG	) 

			return;



	if(!clip)

	{

		static weapname[33];

		get_weaponname(wpnid , weapname , 32);



		static wpn, newclip

		wpn = -1;

		while((wpn = find_ent_by_class(wpn , weapname)) != 0)

		{

			if(id == entity_get_edict(wpn , EV_ENT_owner))

			{

				newclip = cs_get_weapon_ammo(wpn) + clip

				cs_set_weapon_ammo(wpn , newclip)

				break;

			}

		}

	}

}
Użycie : give_ammo(id gracza, id broni(nie ent), ilosc dodanego ammo)
  • +
  • -
  • 1

#14 Vertricus

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 426
Wszechobecny

  • Postów:1 549
  • Lokalizacja:.
Offline

Napisano 06.06.2010 22:09

//:x
R3X dał ci kod na dodatkowe ammo no nie? :> Teraz tylko od ciebie zależy jak go użyjesz...
new weapon = get_user_weapon(id); // Jaką broń ma gracz?? Hmmmmm.... skoro moc na nożu to uwaga uwaga nóż!

new szWeapName[32];
get_weaponname ( weapon, szWeapName, 31 ); // Noż nazywa się weapon_knife? :x

new ent = find_ent_by_owner(-1, szWeapName, id); // Sprawdź czy jakiś weapon_knife ma ownera id? (zapewne ma skoro go używa)
if(ent)//Czyli true bo ma! :D
{
cs_set_weapon_ammo(ent, cs_get_weapon_ammo(ent) + 8);//Daj nożowi ammo *** YEA ;d
}

Innymi słowy wiesz czemu nie działa?
Odp. dajesz nożu ammo:d źle określiłeś pytanie, nie zarzucaj że funkcja R3X'a nie działa !
  • +
  • -
  • 1

#15 Screeaam...

    ; ooo

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 154
Profesjonalista

  • Postów:1 012
  • Lokalizacja:Sosnowiec
Offline

Napisano 07.06.2010 07:15

Zmodyfikowana wersja funkcji z pluginu v3x'a.

public give_ammo(id , wpnid , clip)
{
	if(!is_user_alive(id))
		return;

	if(	wpnid==CSW_C4		||
		wpnid==CSW_KNIFE	||
		wpnid==CSW_HEGRENADE	||
		wpnid==CSW_SMOKEGRENADE	||
		wpnid==CSW_FLASHBANG	) 
			return;

	if(!clip)
	{
		static weapname[33];
		get_weaponname(wpnid , weapname , 32);

		static wpn, newclip
		wpn = -1;
		while((wpn = find_ent_by_class(wpn , weapname)) != 0)
		{
			if(id == entity_get_edict(wpn , EV_ENT_owner))
			{
				newclip = cs_get_weapon_ammo(wpn) + clip
				cs_set_weapon_ammo(wpn , newclip)
				break;
			}
		}
	}
}
Użycie : give_ammo(id gracza, id broni(nie ent), ilosc dodanego ammo)


Ale jeżeli bym chciał na każdej broni to jak, skoro mam podać id broni (a chyba mogę jednej?)

//:x
R3X dał ci kod na dodatkowe ammo no nie? :> Teraz tylko od ciebie zależy jak go użyjesz...

new weapon = get_user_weapon(id); // Jaką broń ma gracz?? Hmmmmm.... skoro moc na nożu to uwaga uwaga nóż!

new szWeapName[32];
get_weaponname ( weapon, szWeapName, 31 ); // Noż nazywa się weapon_knife? :x

new ent = find_ent_by_owner(-1, szWeapName, id); // Sprawdź czy jakiś weapon_knife ma ownera id? (zapewne ma skoro go używa)
if(ent)//Czyli true bo ma! :D
{
cs_set_weapon_ammo(ent, cs_get_weapon_ammo(ent) + 8);//Daj nożowi ammo *** YEA ;d
}

Innymi słowy wiesz czemu nie działa?
Odp. dajesz nożu ammo:d źle określiłeś pytanie, nie zarzucaj że funkcja R3X'a nie działa !



Czyli jak mogę to przerobić, aby na każdej broni dodawało ammo? (Prócz noża)


Ehh.. tępy jestem. :D


EDIT:

R3X, przepraszam, że napisałem , że nie działa, działa, tylko ja jej wykorzystać nie umiem. :D

Użytkownik Screeaam... edytował ten post 07.06.2010 07:17


#16 Vertricus

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 426
Wszechobecny

  • Postów:1 549
  • Lokalizacja:.
Offline

Napisano 07.06.2010 07:59

const BITSUM_NO_RELOAD 	= (1<<CSW_HEGRENADE)|(1<<CSW_C4)|(1<<CSW_SMOKEGRENADE)|(1<<CSW_FLASHBANG)|(1<<CSW_KNIFE);

	static iWeapons[32], iNum, i, szWeapName[32],ent
get_user_weapons(id, iWeapons, iNum)
for(i=0;i<iNum;i++)
{
if (!(BITSUM_NO_RELOAD&(1<<iWeapons[i])))
{
get_weaponname (iWeapons[i], szWeapName, 31 );

ent = find_ent_by_owner(-1, szWeapName, id);
if(ent)
{
cs_set_weapon_ammo(ent, cs_get_weapon_ammo(ent) + 8);
}
}
}

W locie robione więc nie wiem na 100% czy ruszy. ;d
  • +
  • -
  • 1

#17 Screeaam...

    ; ooo

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 154
Profesjonalista

  • Postów:1 012
  • Lokalizacja:Sosnowiec
Offline

Napisano 07.06.2010 08:13

const BITSUM_NO_RELOAD 	= (1<<CSW_HEGRENADE)|(1<<CSW_C4)|(1<<CSW_SMOKEGRENADE)|(1<<CSW_FLASHBANG)|(1<<CSW_KNIFE);

	static iWeapons[32], iNum, i, szWeapName[32],ent
get_user_weapons(id, iWeapons, iNum)
for(i=0;i<iNum;i++)
{
if (!(BITSUM_NO_RELOAD&(1<<iWeapons[i])))
{
get_weaponname (iWeapons[i], szWeapName, 31 );

ent = find_ent_by_owner(-1, szWeapName, id);
if(ent)
{
cs_set_weapon_ammo(ent, cs_get_weapon_ammo(ent) + 8);
}
}
}

W locie robione więc nie wiem na 100% czy ruszy. ;d


Działa, ale tak dziwnie, bo jak się naładuje, to dodaje raz ammo i na glocku mam 28, potem jak się znów ładuje, to już nie dodaje, nawet się napis nie wyświetla... Na nowej rundzie już wogóle nie dodaje...

Użytkownik Screeaam... edytował ten post 07.06.2010 08:14


#18 R3X

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2 987
Godlike

  • Postów:4 248
  • Lokalizacja:Nie
Offline

Napisano 07.06.2010 16:21

pewnie pamięć, zamień tu
static iWeapons[32], iNum, i, szWeapName[32],ent
static na new
  • +
  • -
  • 1

#19 Vertricus

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 426
Wszechobecny

  • Postów:1 549
  • Lokalizacja:.
Offline

Napisano 07.06.2010 16:26

A w tym wypadku nie będzie tak że i tak wykonuje get_user_weapons? czyli odświeża wartości i w pętli również na start przyjmuje zero, sam nie wiem ;(
  • +
  • -
  • 0

#20 R3X

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2 987
Godlike

  • Postów:4 248
  • Lokalizacja:Nie
Offline

Napisano 07.06.2010 16:34

A w tym wypadku nie będzie tak że i tak wykonuje get_user_weapons

teoretycznie tak to działa, ale bywa z tym różnie :P
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych