Moim przykładem będzie skok, jednak dam wam kilka prostych krokach dzięki którym powinniście zrozumieć to dla każdej innej mocy.
1. Deklarujemy nową zmienną tj. tablice np. new zmienna[33] < dodajemy to przy innych mocach
2. Wszystkie instrukcje z tym związane zmieniamy w taki sposób:
Z if (innazmienna[id]/* tu cos naprawdopodobniej będzie */)
na if if (innazmienna[id]/* tu cos naprawdopodobniej będzie */ || zmienna[id] /* to co tam najprawdopodobniej było */)
3. W menu klas przed switch(key) zerujemy naszą zmienną w ten sposób dodając zmienna[id] = 0, a po wyborze tj. w "case" pod player_class[id] = JAKAS_KLASA przypisujemy zmiennej żądaną wartość.
PRZYKŁAD - Dodawanie kilku skoków klasie:
Poradnik napisany jest dosyć chaotycznie ze względu iż nie mam jak dać przykładów do wszystkich mocy.
Jeśli nie rozumiesz co tu jest napisane to nie pisz że nie rozumiesz a zacznij od czegoś prostszego i zapoznaj się bardziej z PAWN'em.
W miarę wynajdywania czasu postaram się go zrobić bardziej przyswajalnym