Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Tutorial

Dodawanie mocy do klasy.

Tutorial

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
55 odpowiedzi w tym temacie

#21 sebekdh

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 5
Nowy

  • Postów:77
  • GG:
  • Lokalizacja:Przeworsk
Offline

Napisano 28.07.2010 23:19

Wiem że dostanę za to minusa ale trudno... :mur: Co do waszych tutoriali to dla kogo je piszecie ? Dla osób które to potrafią zrobić, czy dla tych co nie potrafią ?

1. Deklarujemy nową zmienną tj. tablice np. new zmienna[33] < dodajemy to przy innych mocach
2. Wszystkie instrukcje z tym związane zmieniamy w taki sposób:
Z if (innazmienna[id]/* tu cos naprawdopodobniej będzie */)
na if if (innazmienna[id]/* tu cos naprawdopodobniej będzie */ || zmienna[id] /* to co tam najprawdopodobniej było */)
3. W menu klas przed switch(key) zerujemy naszą zmienną w ten sposób dodając zmienna[id] = 0, a po wyborze tj. w "case" pod player_class[id] = JAKAS_KLASA przypisujemy zmiennej żądaną wartość.

PRZYKŁAD - Dodawanie kilku skoków klasie:
Spoiler
AD. 2

new c_jump[33]


potem

if (player_b_jumpx[id] > 0) Prethink_Doublejump(id)


na

if (player_b_jumpx[id] > 0 || c_jump[id] > 0) Prethink_Doublejump(id)


Prethink z jumpa
to:

if(jumps[id] < player_b_jumpx[id])


na:

if((jumps[id] < player_b_jumpx[id]) || (jumps[id] < c_jump[id]))


w postthinku to samo.
AD 3.
w menu od klas przed switch(key)

c_jump[id] = 0


po wyborze klasy

c_jump[id] = 9


Jeśli możesz opisz wszystko co znaczy, gdzie się to dodaje ! Piszecie poradniki dla osób którym one nie są potrzebne! Więc po co je pisać? Aby się pochwalić ze potrafić napisać coś tak że geniusz ma z tym problemy ? A teraz tak poważnie to prosił bym te poradniki które piszecie były tak napisane, że każdy to zrozumi ! Głównie chodzi o rozpisywanie! Kopiujecie tylko początek funkcji ! Czasami trzeba się natrudzić aby ją znaleść! To teraz czekam na minusa... :&
  • +
  • -
  • 0

#22 Ekoludek

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:87
  • Lokalizacja:Olsztyn
Offline

Napisano 30.07.2010 16:16

sebek bardzo dobrze napisał, też prosił bym o poradnik który jest dla osób co się nie znają a nie dla tych co umieją byle by tylko reputa dostać
  • +
  • -
  • 0

#23 sebekdh

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 5
Nowy

  • Postów:77
  • GG:
  • Lokalizacja:Przeworsk
Offline

Napisano 20.08.2010 19:49

Widzę że nic się nie zmieniło! Więc pozdro !
  • +
  • -
  • 0

#24 krzywy92

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:85
  • Lokalizacja:gdansk
Offline

Napisano 26.08.2010 14:33

ja tak zrobilem jak tu jest opisane skompilowalem wrzucilem na serwer i klasa nadal nie skacze (niema tej mocy) co zrobic?? zalazam moj plik sma i jak by ktosmogl mi to zrobic bd bardzo wdzieczny.. :(

Załączone pliki



#25 Onyke

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 705
Guru

  • Postów:2178
Offline

Napisano 26.08.2010 14:38

Jeśli nie rozumiesz co tu jest napisane to nie pisz że nie rozumiesz a zacznij od czegoś prostszego i zapoznaj się bardziej z PAWN'em.

Powinni to zamknąć i koniec spamu.
  • +
  • -
  • 0

#26 krzywy92

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:85
  • Lokalizacja:gdansk
Offline

Napisano 26.08.2010 14:52

ale ja chce ta moc bo mi sie podoba tylko robie tak a te zakichane wasze poradniki nic nie daja dla nowych . Piszcie sensowne i bardziej zrozumiale a jak nie to wcale nie piszcie

#27 Screeaam...

    ; ooo

  • Zbanowany

Reputacja: 154
Profesjonalista

  • Postów:1012
  • Lokalizacja:Sosnowiec
Offline

Napisano 26.08.2010 15:18

ale ja chce ta moc bo mi sie podoba tylko robie tak a te zakichane wasze poradniki nic nie daja dla nowych . Piszcie sensowne i bardziej zrozumiale a jak nie to wcale nie piszcie



Koleś, prościej poradnika się nie da napisać! Masz opisane wszystko gdzie i co ! Wystarcza znajomość Ctrl + C -> Ctrl + V! To może skoro taki nie kumaty jesteś to Ty się za to nie bierz?

//

Poradnik spoko.

#28 krzywy92

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:85
  • Lokalizacja:gdansk
Offline

Napisano 26.08.2010 15:34

jestem bardziej kumaty niz ty .... Bo jestes slepy ze napisalem "zrobilem wszystko tak jak trzeba wedlug poradnika i moc nie dziala (podskoki)" zacznij czytac posty a potem pisz! A jesli jestes taki mądry kumaty wszechwiedzacy to zrob mi ta moc i ja sprawdze jak zadziala to zwroce ci honor i reput dam. moje sma masz u gory

Użytkownik krzywy92 edytował ten post 26.08.2010 15:37


#29 Knopers

    Nie patrz tak na mnie !

  • Przyjaciel

Reputacja: 587
Wszechwiedzący

  • Postów:2013
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Cz-wa
Offline

Napisano 26.08.2010 18:53

To co może jeszcze wam opiszemy dokładnie co to jest programowanie , i od razu całą książkę pt. "Kurs Pawna dla niekumatych".
Poradniki które wymagają grzebania w kodzie źródłowym wymagają też choć minimalnej wiedzy (tj. "Co to jest zmienna czy funkcja")
Takie sprawy co wy tu piszecie to załatwiajcie na PW . Jeszcze jeden Spam OT i będę rozdawał warny.
  • +
  • -
  • 0

#30 Pro DiabloMod

    Życzliwy

  • Zbanowany

Reputacja: 10
Początkujący

  • Postów:25
  • Lokalizacja:Counter-Strike
Offline

Napisano 27.08.2010 07:35

Ja poradnik rozumiem,ale nie jest opisane gdzie,co dodać,pod czym,w jakim miejscu

#31 LogiCC :D

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 22
Życzliwy

  • Postów:105
  • Lokalizacja:Namysłów
Offline

Napisano 28.08.2010 00:26

Nom powinno być tak że pisze znajdz to, pod tym daj to, to zamień na to i jeszcze pokazany jeden przykład innej mocy żeby sprawdzić co się zmienia itd...
  • +
  • -
  • 0

#32 Onyke

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 705
Guru

  • Postów:2178
Offline

Napisano 28.08.2010 10:07

Może jeszcze dać w załączniku przerobione diablo ze wszystkimi mocami dla klas ? :/
Masz przykład na jumpie i jak trochę się orientujesz i umiesz użyć szukaj, ctrl+c, ctrl + v to powinieneś to zrobić ...
Nic trudnego w tym nie ma

Użytkownik 0nYk3 edytował ten post 28.08.2010 10:07

  • +
  • -
  • 0

#33 Krejzol

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 48
Pomocny

  • Postów:357
Offline

Napisano 11.09.2010 09:50

Mógłby mi ktoś zrobić to samo ale z b_vampire?

Dodano 18 wrzesień 2010 - 08:57:
refresz
  • +
  • -
  • 0

#34 dRewNoo

    Pomocny

  • Zbanowany

Reputacja: -3
Mniej niż zer0.

  • Postów:57
  • GG:
  • Imię:Jakub
  • Lokalizacja:Tarnobrzeg
Offline

Napisano 03.10.2010 11:39

Możecie mi wyjaśnić w jakim miejscu,gdzie co i jak się dodaje te moce?? bo wiem jak moce dodać,tylko nie wiem w jakim miejscu

#35 sebul

    Godlike

  • Junior Admin

Reputacja: 2016
Godlike

  • Postów:5411
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Ostrołęka
Offline

Napisano 03.10.2010 17:49

Co do tego przykładu to niby rozumiem go, ale o co kaman z "w postthinku to samo."?? To samo, czyli?
  • +
  • -
  • 0
Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo
Generator tabeli expa - aż do 103600 poziomu

#36 Onyke

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 705
Guru

  • Postów:2178
Offline

Napisano 03.10.2010 18:23

No robisz to samo :lol:
  • +
  • -
  • 0

#37 sebul

    Godlike

  • Junior Admin

Reputacja: 2016
Godlike

  • Postów:5411
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Ostrołęka
Offline

Napisano 03.10.2010 18:49

No jakbym wiedział o co chodzi, że "robisz to samo" to bym to zrobił. Gdzie mam robić to samo? To że w postthinku to wiem, ale to mi nic nie mówi...
  • +
  • -
  • 0
Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo
Generator tabeli expa - aż do 103600 poziomu

#38 Weed.

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:158
  • Lokalizacja:Kwidzyn
Offline

Napisano 15.10.2010 17:50

witam, w czym mam tu blad?

public add_redhealth_bonus(id)
{
if (player_b_reduceH[id] > 0 || c_heal[id] > 0)
change_health(id,-player_b_reduceH[id],0,"") || change_health(id,-c_heal[id],0,"")
if(player_item_id[id]==17)	//stalker ring
set_user_health(id,5)

Dodano 15 październik 2010 - 23:00:
pomocy :(
  • +
  • -
  • 0

#39 sebul

    Godlike

  • Junior Admin

Reputacja: 2016
Godlike

  • Postów:5411
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Ostrołęka
Offline

Napisano 16.10.2010 20:18

Co do przykładu

Prethink z jumpa
to:

if(jumps[id] < player_b_jumpx[id])

na:
if((jumps[id] < player_b_jumpx[id]) || (jumps[id] < c_jump[id]))

To chyba lepiej jak będzie to w ten sposób
znajdujemy
if(jumps[id] < player_b_jumpx[id])
{
dojump[id] = true
jumps[id]++
return PLUGIN_HANDLED
}

i zamieniamy na
if(jumps[id] < player_b_jumpx[id]+c_jump[id])
{
dojump[id] = true
jumps[id]++
return PLUGIN_HANDLED
}

I teraz jak klasa z tymi skokami wylosuje item z dodaniem dodatkowych skoków, to będzie mogła wykonać zawsze o jeden skok więcej (zależy też ile da się tej klasie dodatkowych skoków). I nie wiem po co to "w postthinku to samo.", ja tam nigdzie nie widziałem, kodu związanego z tymi skokami i nawet nic tam nie dodawałem, a skoki działają, a to "w postthinku to samo." tylko mi przeszkodziło w szybkiej edycji kodu, bo szukałem co i jak...
  • +
  • -
  • 0
Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo
Generator tabeli expa - aż do 103600 poziomu

#40 Magnetix

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 26
Życzliwy

  • Postów:410
  • GG:
  • Lokalizacja:Piotrków Tryb
Offline

Napisano 01.11.2010 14:45

Odświeżę lub nie ale zrobiłem moc na podstawie poradnika (moc z tymi skokami) i ona nie działa. Kilka osób już pisało tu o tym. Może ktoś napisać dlaczego tak jest?
  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: Tutorial

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych