1. Deklarujemy nową zmienną tj. tablice np. new zmienna[33] < dodajemy to przy innych mocach
2. Wszystkie instrukcje z tym związane zmieniamy w taki sposób:
Z if (innazmienna[id]/* tu cos naprawdopodobniej będzie */)
na if if (innazmienna[id]/* tu cos naprawdopodobniej będzie */ || zmienna[id] /* to co tam najprawdopodobniej było */)
3. W menu klas przed switch(key) zerujemy naszą zmienną w ten sposób dodając zmienna[id] = 0, a po wyborze tj. w "case" pod player_class[id] = JAKAS_KLASA przypisujemy zmiennej żądaną wartość.
PRZYKŁAD - Dodawanie kilku skoków klasie:
Spoiler
AD. 2
new c_jump[33]
potem
if (player_b_jumpx[id] > 0) Prethink_Doublejump(id)
na
if (player_b_jumpx[id] > 0 || c_jump[id] > 0) Prethink_Doublejump(id)
Prethink z jumpa
to:
if(jumps[id] < player_b_jumpx[id])
na:
if((jumps[id] < player_b_jumpx[id]) || (jumps[id] < c_jump[id]))
w postthinku to samo.
AD 3.
w menu od klas przed switch(key)
c_jump[id] = 0
po wyborze klasy
c_jump[id] = 9
Jeśli możesz opisz wszystko co znaczy, gdzie się to dodaje ! Piszecie poradniki dla osób którym one nie są potrzebne! Więc po co je pisać? Aby się pochwalić ze potrafić napisać coś tak że geniusz ma z tym problemy ? A teraz tak poważnie to prosił bym te poradniki które piszecie były tak napisane, że każdy to zrozumi ! Głównie chodzi o rozpisywanie! Kopiujecie tylko początek funkcji ! Czasami trzeba się natrudzić aby ją znaleść! To teraz czekam na minusa...